Betrouwbaarheid
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Goed! Snelle reacties en professioneel. Het zou goed zijn om klanten wat meer te begeleiden bij het koopcontract (Amsterdam).

Zie boven

Zie boven

Hele goeie ervaring voor een mooi prijsje. Zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Geldof

Heel erg tevreden! Wij hebben na een jaar ons appartement verkocht via zelfverkopen. Iets wat hier in de regio niet makkelijk is. Het hele traject verliep soepel. Zou het iedereen aanbevelen die een... Heel erg tevreden! Wij hebben na een jaar ons appartement verkocht via zelfverkopen. Iets wat hier in de regio niet makkelijk is. Het hele traject verliep soepel. Zou het iedereen aanbevelen die een woning zelf wil verkopen!

Hele goede service, klantvriendelijk, gebruiksvriendelijk, geduldig, professioneel en natuurlijk goedkoop!

Nee vreemd genoeg niet!

Messalina Mattemaker

Fijn bedrijf! Vakkundig, informeel, heel goed gevoel bij gehad. Je kan op deze manier honderden euro's besparen en toch professioneel te werk gaan!

Reageren snel, schakelen snel en zijn gewoon kundig.

Karin

Samenwerking met Zelfverkopen.nl is uitstekend bevallen. Een aanrader wat ons betreft.

Vriendelijk personeel, snelle afhandeling, praktische informatie

Overwegen om ook op zaterdag telefonisch bereikbaar te zijn

Michel Koch

Zelf verkopen doet wat ze beloofd. Dankzij Zelfverkopen.nl is ons huis verkocht. De werkwijze van Zelfverkopen is gemakkelijk en scheelt enorm in de kosten ten opzichte van een makelaars die meer... Zelf verkopen doet wat ze beloofd. Dankzij Zelfverkopen.nl is ons huis verkocht. De werkwijze van Zelfverkopen is gemakkelijk en scheelt enorm in de kosten ten opzichte van een makelaars die meer werk van je overneemt. Uiteindelijk moet je ook bij een reguliere makelaar zelf de beslissing nemen en betalen.
Zelfverkopen bied een gemakkelijke website, goede informatie en materiaal om je huis te verkopen. De email en telefonische contacten zijn prettig en verliepen vlot.
Ik kan iedereen, die niet bang is om zelf na te denken over het verkopen, www.zelfverkopen.nl aanraden. Uiteindelijk geeft het je zelf voldoening wanneer de verkoop geslaagd is.

Een goede prijs / prestatie verhouding.

Tip: Houd de website zelfverkopen.nl simpel en overzichtelijk.

Theo

Een verademing ten opzichte van de reguliere zelfingenomen makelaars met hun duizenden euro`s courtage.

Een verademing ten opzichte van de reguliere zelfingenomen makelaars met hun duizenden euro`s rekening als kadootje achteraf na de verkoop.
We zijn keurig en adequaat behandeld door het team....
We zijn keurig en adequaat behandeld door het team. (en huis dus verkocht ook)

Het huidige verkoopbord is NIET wervend genoeg. Moet meer kleur, betere lay-out, duidelijk TE KOOP en wat minder, onderaan Zelfverkopen-contact ! Mensen denken nu -meerdere malen- dat de verkopers... Het huidige verkoopbord is NIET wervend genoeg. Moet meer kleur, betere lay-out, duidelijk TE KOOP en wat minder, onderaan Zelfverkopen-contact ! Mensen denken nu -meerdere malen- dat de verkopers zelf aan het beunen zijn met de verkoop.

Kristian

Zeer positieve ervaring. Van de eerste kennismaking via de website tot de afhandeling van het koopcontract.

Professioneel, vriendelijk personeel dat bijzonder snel reageert.

Geen enkele

Marcel Hol

Goede prijs / kwaliteitverhouding; altijd bereikbaar; prettig in de omgang

goede prijs / kwaliteitverhouding; altijd bereikbaar; prettig in de omgang

kennis van meer complexe of niet standaard zaken

Martine

Martine

* Duidelijk concept - je weet wat je krijgt voor een lage prijs
* Ze komen hun afspraken na
* Prettige ervaring met de onderhandelingen en adviezen van Rogier

Aankoopmakelaars zijn niet op de hoogte dat de onderhandelingen via Zelf Verkopen verlopen
De mogelijkheid om zelf foto's te verwijderen of nieuwe foto's toe te voegen.
De site wat te...
De mogelijkheid om zelf foto's te verwijderen of nieuwe foto's toe te voegen.
De site wat te updaten; wat rustiger beginsite met meer doorklikken.