Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Frans van Dokkumburg

Na wat speurwerk op het internet zijn we in zee gegaan met Zelfverkopen.nl.

Op mijn website fransvandokkumburg.com kan u onze ervaring rustig nalezen.

(1) Prijs is verreweg het goedkoopst
(2) Optionele modules zodat je zelf kan bepalen wat je nodig hebt
(3) Er is veel informatie beschikbaar op de website
(4) De makelaar komt met...
(1) Prijs is verreweg het goedkoopst
(2) Optionele modules zodat je zelf kan bepalen wat je nodig hebt
(3) Er is veel informatie beschikbaar op de website
(4) De makelaar komt met tips en aanbevelingen welke je niet op internet kan vinden
(5) Je kan in eerste instantie zelf aanpassingen doen in het MIJNNVM platform waardoor je de funda 'advertentie' zelf kan customizen.

(1) Zelfverkopen belt jou en de eventuele koper anoniem. Persoonlijk houdt ik hier niet van. Ik heb me laten uitleggen dat dit door hun telefooncentrale niet mogelijk is om dit aan te laten... (1) Zelfverkopen belt jou en de eventuele koper anoniem. Persoonlijk houdt ik hier niet van. Ik heb me laten uitleggen dat dit door hun telefooncentrale niet mogelijk is om dit aan te laten passen.
(2) Het aantal voorbeeldteksten uitbreiden. Bijvoorbeeld welke tekst je kan sturen richting de eventuele koper als je een bevestiging stuurt voor een geplande bezichtiging.
(3) Je betaald vooraf terwijl je bij een 'normale' makelaar achteraf betaald.

A. Brouwer

Alleen maar goede ervaring!

Fijn in bejegening! Vriendelijk, behulpzaam, correct en kennis van zaken!

Ester

Perfecte service!!

Goed advies, snel in reageren en klantvriendelijk

Nvt

Ik heb mijn huis verkocht via Zelfverkopen.nl

Leon van Bergen

Geweldige formule met zeer vriendelijk en meedenkend persoon voor een goede reële prijs!

Klantvriendelijkheid, meedenkend, vlotte afhandelingen en zeer betaalbaar.

Vooral zo doorgaan, daar onderscheiden jullie je mee!

Tim Schilt

Onlangs mijn huis verkocht via zelfverkopen.nl
Zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en goede service!

Carola van Loo

Onze woning verkocht via Zelfverkopen.nl

Op alle punten waar wij een makelaar nodig hadden was Zelfverkopen er. Sterk concept wat past in de hedendaagse markt. Niet voor iedereen weggelegd maar voor ons perfect!

Toen wij onderhandelden met een koper ben ik te woord gestaan door Rogier. Hij gaf nog vele goede tips die ik wellicht eerder had willen horen.
Ik zou als service nog vaker contact opnemen...
Ik zou als service nog vaker contact opnemen met de verkopers om te horen of ze op de juiste weg zijn, of de bezichtigingen naar wens gaan, tips geven e.d.
Daarnaast zou ik als Zelfverkopen voor de klant een invulvel sturen voor alle bezichtigingen, een soort logboek waar de verkopers zelf in kunnen bijhouden hoe de bezichtigingen gingen, wie de mensen waren of er vervolg was e.d.

Prima vriendelijke dienstverlening zonder blabla

Snelheid, lage kosten

Raymond Arendts

Mijn ervaring is zeer positief. Binnen 1 week mijn huis verkocht. De diensten van zelfverkopen ondersteunen je als leek volledig bij de verkoop van je huis. Je dient zelf wel tijd te steken in de... Mijn ervaring is zeer positief. Binnen 1 week mijn huis verkocht. De diensten van zelfverkopen ondersteunen je als leek volledig bij de verkoop van je huis. Je dient zelf wel tijd te steken in de verkoop zoals bezichtigingen maar deze tijd verdien je ruimschoots terug in euro`s die je bespaart op de traditionele makelaar!

Zeer modern bedrijf met hoge klantvriendelijkheid.

Ingrid Burgerhout

Zeer goed, iedereen die ik gesproken heb is aardig en behulpzaam. Vast contactpersoon Rutger van Leeuwen was altijd te bereiken en het contact was heel goed.

De vriendelijkheid, behulpzaamheid en betrokkenheid van de medewerkers.

Ruimere openingstijden, bijvoorbeeld ook in het weekend. Al is het alleen maar om mails van potentiële kopers en aankoopmakelaars door te kunnen sturen.