Betrouwbaarheid
Website
Presentatie
9.5/10

Michel Koch

Zelf verkopen doet wat ze beloofd. Dankzij Zelfverkopen.nl is ons huis verkocht. De werkwijze van Zelfverkopen is gemakkelijk en scheelt enorm in de kosten ten opzichte van een makelaars die meer...

Een goede prijs / prestatie verhouding.

Tip: Houd de website zelfverkopen.nl simpel en overzichtelijk.

Theo

Een verademing ten opzichte van de reguliere zelfingenomen makelaars met hun duizenden euro`s courtage.

Een verademing ten opzichte van de reguliere zelfingenomen makelaars met hun duizenden euro`s rekening als kadootje achteraf na de verkoop.
We zijn keurig en adequaat behandeld door het team. (en huis dus verkocht ook)

Het huidige verkoopbord is NIET wervend genoeg. Moet meer kleur, betere lay-out, duidelijk TE KOOP en wat minder, onderaan Zelfverkopen-contact ! Mensen denken nu -meerdere malen- dat de verkopers zelf aan het beunen zijn met de verkoop.

Kristian

Zeer positieve ervaring. Van de eerste kennismaking via de website tot de afhandeling van het koopcontract.

Professioneel, vriendelijk personeel dat bijzonder snel reageert.

Geen enkele

Marcel Hol

Goede prijs / kwaliteitverhouding; altijd bereikbaar; prettig in de omgang

goede prijs / kwaliteitverhouding; altijd bereikbaar; prettig in de omgang

kennis van meer complexe of niet standaard zaken

Martine

Martine

* Duidelijk concept - je weet wat je krijgt voor een lage prijs
* Ze komen hun afspraken na
* Prettige ervaring met de onderhandelingen en adviezen van Rogier

Aankoopmakelaars zijn niet op de hoogte dat de onderhandelingen via Zelf Verkopen verlopen
De mogelijkheid om zelf foto's te verwijderen of nieuwe foto's toe te voegen.
De site wat te updaten; wat rustiger beginsite met meer doorklikken.

Anja Heijster

Buitengewoon snel in reactie,coulant met aanpassingen van tekst en foto,s. En heel belangrijk als er iets mis gaat tijdens de verkoop is er alle aandacht om het probleem op te lossen.Tip voor...

Wibo scholtus

Heel goed

Goedkoop, bereikbaar, snelle service

A.B. van de Beek

Wel redelijk.

Prima website en service.

Als "je" makelaar niet aanwezig is kan er geen simpel advies worden gegeven. Ook niet als er haast bij is moet je wachten tot "ie terug is". Uiteindelijk heb ik advies van een andere makelaar dan van jullie organisatie gekregen. De telefoniste kwam arrogant op mij over. Ik had geen gevoel van service terwijl ik toch echt een betalende klant ben.

André

Zeer vriendelijk en kundig bedrijf. Erg makkelijk dat alles via de mail of telefoon gaat. Volgende keer zou ik wel een 3D plattegrond nemen. Komt professioneler over en ik denk dat de verkoop dan...

Zeer prettige ervaring. Ook blij met (juridische) adviezen van Rogier.

Zelf tekst of foto's kunnen wijzigen. Filmpje toevoegen. Door de naam van Zelfverkopen.nl denken kopers dat er geen makelaar is, terwijl dit met Makelaarsland wel het geval is.

Prima!

Snel handelen, goed advies