Betrouwbaarheid
Presentatie
9.5/10

Martine

Martine

* Duidelijk concept - je weet wat je krijgt voor een lage prijs
* Ze komen hun afspraken na
* Prettige ervaring met de onderhandelingen en adviezen van Rogier

Aankoopmakelaars zijn niet op de hoogte dat de onderhandelingen via Zelf Verkopen verlopen
De mogelijkheid om zelf foto's te verwijderen of nieuwe foto's toe te voegen.
De site wat te updaten; wat rustiger beginsite met meer doorklikken.

Anja Heijster

Buitengewoon snel in reactie,coulant met aanpassingen van tekst en foto,s. En heel belangrijk als er iets mis gaat tijdens de verkoop is er alle aandacht om het probleem op te lossen.Tip voor...

Wibo scholtus

Heel goed

Goedkoop, bereikbaar, snelle service

A.B. van de Beek

Wel redelijk.

Prima website en service.

Als "je" makelaar niet aanwezig is kan er geen simpel advies worden gegeven. Ook niet als er haast bij is moet je wachten tot "ie terug is". Uiteindelijk heb ik advies van een andere makelaar dan van jullie organisatie gekregen. De telefoniste kwam arrogant op mij over. Ik had geen gevoel van service terwijl ik toch echt een betalende klant ben.

André

Zeer vriendelijk en kundig bedrijf. Erg makkelijk dat alles via de mail of telefoon gaat. Volgende keer zou ik wel een 3D plattegrond nemen. Komt professioneler over en ik denk dat de verkoop dan...

Zeer prettige ervaring. Ook blij met (juridische) adviezen van Rogier.

Zelf tekst of foto's kunnen wijzigen. Filmpje toevoegen. Door de naam van Zelfverkopen.nl denken kopers dat er geen makelaar is, terwijl dit met Makelaarsland wel het geval is.

Prima!

Snel handelen, goed advies

Zeer goed

Snelle respons en korte lijnen

Bij het biedinsproces duurde het even voor een bod werd doorgegeven terwijl de bieder al eerder had aangegeven een bod te hebben gedaan.

Opmaken koopakte duurde relatief lang.

Hugo Jonkman

Alles goed verlopen. Ben goed geholpen met vragen. Telefonisch goed bereikbaar. Dus alleen maar pluspunten.
Een aanrader voor iedereen.

Komen afspraken na. Erg behulpzaam. Zeer vriendelijk.

Eigenlijk weet ik niets.

Zeer goed

snelheid

website, blog, nieuws......is oud!

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste klant, hartelijk bedankt voor deze feedback. Je hebt helemaal gelijk. We zijn uit het jasje van onze huidige site gegroeid en hard toe aan een nieuw jasje. Daar werken we momenteel hard aan en we hopen na de zomer een nieuwe, moderne en actuele site te presenteren.

Peter Baauw

Wij hebben slechte ervaringen al eerder op deze site geplaatst. Maar het wordt gewoon gewist. Alleen de positieve berichten worden kennelijk bewaard.

Meest opvallend is dat men geen juridische achtergrond heeft. Men vaart daarom op "zeker".
Het kostte ons extra kosten bij de notaris. Verder bleef het huis nog 2 maanden op Funda staan nadat we hadden aangegeven dat het verkocht was.

Deskundig personeel inhuren.

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste heer Baauw, we vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening ondanks de spoedige verkoop van uw woning. Wij herkennen ons niet in het feit dat wij geen juridische kennis zouden hebben. Het tegendeel is nl. waar. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en NVM gecertificeerd. En in geval van twijfel kunnen wij altijd terugvallen op de juridische dienst van de NVM. Het klopt dat wij zorgvuldigheid hoog in het vaandel dragen. Dat betekent inderdaad dat wij in gecompliceerde gevallen eerder zullen kiezen voor zekerheid boven snelheid. Voor ons betekent dat juist kwaliteit, kennis en betrouwbaarheid en vinden het spijtig dat u dat zo anders heeft ervaren. Tot slot wil ik aangeven dat wij uw eerdere feedback niet ontvangen hebben. De Feedback Company is een objectieve tool en een onafhankelijk bedrijf, waarbij de inhoud van de gegeven reacties niet kunnen worden aangepast, laat staan verwijderd. Ik vermoed dan ook dat er iets mis is gegaan met het verzenden van uw eerdere reactie.