Betrouwbaarheid
Website
Presentatie
9.5/10

Zeer goed

makelaar dacht mee, was vriendelijk, behulpzaam, zette ons ook aan het denken

nee

Klaas

Wij hebben onlangs ons appartement verkocht via Zelfverkopen.nl. Wat ons betreft de perfecte mix tussen zelf de touwtjes in handen houden en je laten helpen door mensen met de juiste kennis. Alle...

Vriendelijke medewerkers die echt de tijd voor je nemen. Ze weten duidelijk waar ze het over hebben en dat geeft een goed gevoel.

Eva

Heel goed, snel en betrouwbaar.

Reactie snelheid, website, klantvriendelijk, professioneel, prijs.

Zeer goede ervaring: kundig, zoeken snel contact, werken snel, afspaak is afspraak en goed bereikbaar

Kundigheid, snelheid en transparant

fam. Huisman

Prima, uitstekend.

meedenken en ter zake kundig

Voor velen is het huis zelf verkopen nieuw. Mogelijk vooraf een intakegesprek met alle taken die zij en jij doet! Is gedaan, maar te snel/summier.

Patrick

Via zelfverkopen.nl mijn appartement te koop gezet. In het begin was ik een beetje bang of ik dit allemaal zelf zou kunnen. Het bleek achteraf ontzettend makkelijk. Je maakt een profiel aan en voert...

Prijs, communicatie, professionaliteit, afspraken nakomen, geen vraag teveel.

Online agenda beheren voor bezichtigingen.

Kim Jansen

Zeer professioneel. Aardige medewerkers die graag met je mee denken in oplossingen. Echt erg snel geholpen, binnen ander halve week is mijn woning verkocht.

Vrolijk en behulpzamen mensen. Weten waar ze het over hebben.

Tip; probeer echt een makelaar te vinden in de woonplaats van de verkoper. Niet iemand uit de regio.

fam. Huisman

Goed. Men houdt zich aan afspraken, is snel en heel behulpzaam. Zelf je huis verkopen is een "makkie". De essentiële zaken worden geregeld door de makelaar. Jij doet de bezichtigingen op afspraken...

meedenken en snelheid

Heel positief!

Goede begeleiding en advies

Chantal

We hebben binnen no time onze woning verkocht via zelfverkopen. De samenwerking was super.

Ik heb veel contact gehad met Coen. Als ik belde wist hij direct wie ik was en de communicatie daardoor heel prettig en direct.