Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

John en Wendy

Duidelijk, correct en waar voor je geld!

Fam. Knol

Fijne ervaring om zelf de vrijheid te hebben hoe de verkoop te doen , gewoon lekker op je eigen manier. Goede en duidelijke uitleg gekregen over hoe de zaken in elkaar steken, ik raad het ieder aan.

Op de site reageren sommige icoontjes niet

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste familie Knol, dank voor de mooie beoordeling en feedback. In de inlogmodule staan informatie-icoontjes die soms aanvullende informatie geven. Alleen is er soms geen aanvullende informatie te... Beste familie Knol, dank voor de mooie beoordeling en feedback. In de inlogmodule staan informatie-icoontjes die soms aanvullende informatie geven. Alleen is er soms geen aanvullende informatie te geven, waardoor de icoontjes in-actief zijn. Wij snappen dat dit onduidelijk is en zullen kijken of er een oplossing kan komen die duidelijker aangeeft wanneer de informatie-icoontjes actief, dan wel in-actief zijn.

Esther Elings

Erg positief!!

snelle reactie van de medewerkers en betrokkenheid

nee

Reactie Zelfverkopen.nl:

Dank je wel Esther, voor deze mooie beoordeling. Hier doen we het voor!

Ron

Prima!

het gemak

Henk C.

Gewoon top ! Geweldige dienstverlening met betrokken mensen die altijd bereid zijn om met raad en daad bij te staan. De bereikbaarheid overdag is goed en afspraken worden nagekomen. We hebben ons... Gewoon top ! Geweldige dienstverlening met betrokken mensen die altijd bereid zijn om met raad en daad bij te staan. De bereikbaarheid overdag is goed en afspraken worden nagekomen. We hebben ons huis binnen 14 dagen verkocht. Bedankt allemaal !

Gewoon het hele concept is top.
Je hebt voor weinig geld een kwaliteitsmakelaar met bijbehorende diensten en producten.

Nee.
Vooral zo doorgaan zou ik zeggen !

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste Henk, Hartelijke dank voor je mooie beoordeling. We hebben het heel graag gedaan!

J. van der Zant

Woning verkocht via zelfverkopen.nl

van Dijkhuizen

Prima. snel, accuraat en vriendelijk.