Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

s van dongen

Wij zijn heel blij dat wij ons huis via Zelfverkopen.nl hebben verkocht. Tegen een lage prijs krijg je een deskundig advies en het verkoopproces wordt goed uitgelegd en begeleid.Vriendelijke... Wij zijn heel blij dat wij ons huis via Zelfverkopen.nl hebben verkocht. Tegen een lage prijs krijg je een deskundig advies en het verkoopproces wordt goed uitgelegd en begeleid.Vriendelijke makelaars die snel hun afspraken nakomen.

Vriendelijk,snel,handige 'uitlegkaarten'.

Bereikbaarheid in de avonduren of op zaterdag zou de service nog kunnen verbeteren.

Ons te koop bord was kapot gegaan.We vonden het jammer dat we een volledig nieuwe set moesten aanschaffen voor 50 euro, terwijl we alleen het bord nodig hadden.

Het is ons onduidelijk hoe je het 'zelfverkocht'

Pim Korver

Volkomen tevreden met de inzet van de makelaar, maar ook bewust gekozen voor deze 'budget' makelaar i.v.m. verkoopverlies. Ik wilde zo min mogelijk extra kosten maken. Positief verrast over de... Volkomen tevreden met de inzet van de makelaar, maar ook bewust gekozen voor deze 'budget' makelaar i.v.m. verkoopverlies. Ik wilde zo min mogelijk extra kosten maken. Positief verrast over de snelle afhandeling, nette folder, duidelijke uitleg en compleetheid van alle noodzakelijke documenten, enz.

Via website en Funda een groot publiek bereiken en dat via Facebook, Twitter en andere social media kun je het bereik nog meer vergroten.

Taxatie wordt niet gedaan door deze makelaar, maar door een aangewezen makelaar. Echter deze persoon deed dit zo onpersoonlijk en slecht dat ik het zonde geld vond. Op z'n minst een positieve... Taxatie wordt niet gedaan door deze makelaar, maar door een aangewezen makelaar. Echter deze persoon deed dit zo onpersoonlijk en slecht dat ik het zonde geld vond. Op z'n minst een positieve instelling en beetje meer persoonlijke 'touch' was op z'n minst op zijn plaats geweest.

Goede ervaring en snelle respons

H. van Riessen

Goede begeleiding bij de verkoop. Nette afhandeling.

Kennis van zaken

Heel erg goed. Correct en zakelijk

Ze denken mee en letten op punten waar je als leek geen verstand van hebt.

Nee

Hoogland

Prima!

Compleet pakket. Bereikbaar wanneer nodig.

Concept uitleggen aan huizen kopers. Deze zijn eerst sceptisch. Logo professioneler. Concept moet niet goedkoop ogen.

Rein van der Jagt

Onze ervaring is een plezierige samenwerking,met een groep vakkundige mensen,welke niet alleen in de kantoor uren voor je klaarstaan,maar ook daarbuiten
we hebben dan ook geen seconde...
we hebben dan ook geen seconde getwijfeld aan de goede afloop ,van verkoop van ons huis

Open vizier
Open vizier
Wijze adviezen ,die blijken te werken bij onderhandelingen
geen poespas ,alleen dat dat noodzakelijk is
voor een vlot verloop van de verkoop
Altijd bereid tot meedenken,en aanhoren
Ook buiten kantoor uren bereid tot doorgeven van goed nieuws
Voor ons de juiste keus ,voor vlotte verkoop

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste Rein, hartelijk dank voor deze prachtige review. Een paar mensen zitten te glimmen ;-). We hebben heel graag voor je klaar gestaan. En namens het hele team, maar Benno en Rogier in het... Beste Rein, hartelijk dank voor deze prachtige review. Een paar mensen zitten te glimmen ;-). We hebben heel graag voor je klaar gestaan. En namens het hele team, maar Benno en Rogier in het bijzonder, van harte gefeliciteerd met de verkoop!

Professioneel, terzake kundig

duidelijk concept, professionele benadering

Mogelijkheid om foto's op de website te zetten van de woning die je verkoopt is slecht, dit moet duidelijk aangegeven worden.

Reactie Zelfverkopen.nl:

In de module is het lastig om de volgorde van de foto's te veranderen nadat ze zijn ge-upload. Dit kan wel, maar de foto's moeten dan in de juiste volgorde vervangen worden. Wij kunnen hier altijd... In de module is het lastig om de volgorde van de foto's te veranderen nadat ze zijn ge-upload. Dit kan wel, maar de foto's moeten dan in de juiste volgorde vervangen worden. Wij kunnen hier altijd bij helpen, maar begrijpen dat het niet praktisch is. Er wordt aan een aanpassing gewerkt die het wijzigen van de volgorde makkelijker maakt. Dank voor de feed back!

Erwin

Uitstekend.

Openingstijden zijn mi wat beperkt. Opening op zaterdag is wenselijk.

Reactie Zelfverkopen.nl:

Dank voor je feed-back en tip. We zullen het zeker meenemen voor de toekomst.