Betrouwbaarheid
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Alle zaken zijn snel en goed geregeld, zowel online als telefonisch.

Voor relatief weinig geld wordt veel gedaan.

Het opstellen van de koopakte zou iets sneller kunnen naar mijn mening.

Over het algemeen prima, op een kink in de onderhandeling na. Zou volgende keer waarschijnlijk weer voor Zelfverkopen kiezen.

Prima manier van verkoopegeleiding als je weet wat je wilt met je huis qua prijs, presentatie (goede eigen foto's) bezichtigingen en onderhandeling. We zouden het een volgende keer eer doen.

De persoon die de onderhandeling voor mij deed stemde dat niet goed met mij af. Hij werd enigszins geirriteerd toen ik een hoger tegenbod reëel vond. Ik werd er onzeker door. Heb toen toch mijn... De persoon die de onderhandeling voor mij deed stemde dat niet goed met mij af. Hij werd enigszins geirriteerd toen ik een hoger tegenbod reëel vond. Ik werd er onzeker door. Heb toen toch mijn eigen koers gevolgd wat mij 2000,- meer opbracht.

Ik heb een erg goede ervaring met zelfverkopen.nl. De dienstverlening was goed en erg prettig. Ik heb veel gehad aan de adviezen op de punten waar ik dit nodig had.

Goede bereikbaarheid, vriendelijk en goede hulp bij onderhandelingen.

Geen, ben erg tevreden.

Erg positief. De medewerkers van Zelfverkopen.nl gaven mij het gevoel altijd voor me klaar te staan wanneer ik vragen had of als ik als verkoper advies nodig had. Als er even iemand niet telefonisch... Erg positief. De medewerkers van Zelfverkopen.nl gaven mij het gevoel altijd voor me klaar te staan wanneer ik vragen had of als ik als verkoper advies nodig had. Als er even iemand niet telefonisch beschikbaar was, werd er toch snel weer contact met me opgenomen per email of telefoon. Ik ben erg tevreden over de service van Zelfverkopen.nl. Echt een aanrader als je je huis wilt verkopen en geen hoge makelaarskosten wilt/kunt betalen.

Vriendelijke en snelle dienstverlening. Goed bereikbaar.

Snel mijn huis verkocht. Goede begeleiding tijdens onderhandelingen en verkoopakte. Erg tevreden!!

Website voor mobiele telefoon mag beter

Pieter de Lannoy

Wij zijn buitengewoon tevreden met de werkzaamheden en ondersteuning van Zelfverkopen.nl. Binnen twee weken ons appartement verkocht, heel plezierig contact met de medewerkers. Onderhandeling over... Wij zijn buitengewoon tevreden met de werkzaamheden en ondersteuning van Zelfverkopen.nl. Binnen twee weken ons appartement verkocht, heel plezierig contact met de medewerkers. Onderhandeling over de koopprijs is efficiënt en kundig door Rogier Eijpe uitgevoerd, waren we erg tevreden over.

De modulaire opbouw van het pakket. De toegankelijkheid van Zelfverkopen.nl geeft je het gevoel dat er een vriend op de achtergrond raadgeeft, dit geeft vertrouwen en gebeurt op een spontane... De modulaire opbouw van het pakket. De toegankelijkheid van Zelfverkopen.nl geeft je het gevoel dat er een vriend op de achtergrond raadgeeft, dit geeft vertrouwen en gebeurt op een spontane prettige manier.

Nee

Heel positief

Een button op de website ' bieden' of Doe bod Nu heb ik mensen naar het Algemeen reactieformulier moeten doorsturen en dan begrrpen ze niet dat ze via " raectie" een bod konden doen.

Maaike

Uitstekend, helder, duidelijk, kundig, vriendelijk en no nonsens!

Hele aardige en kundige makelaars/taxateurs weten precies het proces van verkoop van uw woning goed te begeleiden. Altijd teruggebeld en antwoord op mijn emails.

Misschien de veranderende regels voor 2015 al iets op inspelen (o.a. verplicht energielabel), verder ben ik onwijs tevreden.
Ga zo door!

Heel erg goed!

Prijs kwaliteitverhouding. We hebben net het huis verkocht en we zijn blij dat we geen €6.000,- hoeven te betalen. Vind het stiekem erg leuk dat we een alternatief hebben gevonden voor de oude stijl... Prijs kwaliteitverhouding. We hebben net het huis verkocht en we zijn blij dat we geen €6.000,- hoeven te betalen. Vind het stiekem erg leuk dat we een alternatief hebben gevonden voor de oude stijl makelaardij.

Sommige mensen hebben geen sales ervaring en vinden dat misschien eng. Misschien kunnen jullie de dienstverlening uitbreiden met een mini cursus waarin iemand een aantal handvatten krijgt aangereikt... Sommige mensen hebben geen sales ervaring en vinden dat misschien eng. Misschien kunnen jullie de dienstverlening uitbreiden met een mini cursus waarin iemand een aantal handvatten krijgt aangereikt en een aantal scenarios oefent.

Goede ervaring. Er wordt precies geleverd wat er is afgesproken. Kundige professionals. Verbeterpunten zijn de snelheid van handelen (soms lastig mensen telefoninsch te bereiken en duurde flink wat... Goede ervaring. Er wordt precies geleverd wat er is afgesproken. Kundige professionals. Verbeterpunten zijn de snelheid van handelen (soms lastig mensen telefoninsch te bereiken en duurde flink wat dagen om het huis online te krijgen toen alles klaar stond). Verder is de site niet altijd functioneel, ik had last van het feit dat informatie soms zomaar verdween of ik foto's niet kon uploaden.