Betrouwbaarheid
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Voorbereidingen om huis verkoopklaar te maken waren prima. Werd goed geholpen in proces. Online foto's geplaatst krijgen vond ik niet goed werken. Ordening was niet zelf aan te brengen. Proces was... Voorbereidingen om huis verkoopklaar te maken waren prima. Werd goed geholpen in proces. Online foto's geplaatst krijgen vond ik niet goed werken. Ordening was niet zelf aan te brengen. Proces was verder helder.
Duidelijkheid wat ik zelf moest doen en wat makelaar deed. Prima.
Tijdens verkoop ook.
Eenmaal in verkoop onderhandeling met kopers vond ik het traject wat chaotisch en net niet het advies dat ik nodig had. Later ging dat veel beter en ben ik erg goed geadviseerd naar het einde toe. goed gedaan.

Sterk in advies in later traject. Ben door Benno erg goed geholpen. Dank daarvoor

1 aanspreekpunt. of in ieder geval streven naar 1 aanspreekpunt.

Sonja Kronenberg

Zeer makkelijk en overzichtelijk. Nu hadden wij de mazzel dat ons huis met 3 weken in principe verkocht was en dat heeft mede meegewerkt in het feit dat als ik ooit weer een huis moet verkopen dat... Zeer makkelijk en overzichtelijk. Nu hadden wij de mazzel dat ons huis met 3 weken in principe verkocht was en dat heeft mede meegewerkt in het feit dat als ik ooit weer een huis moet verkopen dat ik het weer zelf zou verkopen via zelfverkopen.nl. een aanrader voor iedereen met een beetje lef.

Voor een reële prijs echt het gevoel gehad dat ze er voor jou zijn en minder voor de verkoper.

beter email checken en daarop reageren

Dick Schouten

Geweldig via een kennis op zelfverkopen geattendeerd. In een woord geweldig.

Super ervaring om met hen te mogen samenwerken. Vriendelijk en alert. Gewerkt met Rogier super

Ga zo door

Fam. Knorth

Wij zijn zeer tevreden over het concept en de mogelijkheden van zelfverkopen.nl
Het zelf verzorgen van de bezichtigingen heeft erg veel voordelen, ook voor de kijkers.
Al onze kijkers...
Wij zijn zeer tevreden over het concept en de mogelijkheden van zelfverkopen.nl
Al onze kijkers wilden namelijk graag wat informatie over de wijk, buren etc. Als bewoner ben je de enige die deze informatie kan geven. Onze woning was zeer snel verkocht en de onderhandelingen liepen vlot via zelfverkopen.nl. Kortom: een aanrader!

Een beter alternatief voor de ouderwetse makelaar

jeroen jonker

Goed, mijn huis is namelijk snel verkocht

Wij waren heel tevreden over de geboden diensten. Ons huis hebben wij niet kunnen verkopen via een reguliere makelaar, wel via zelf verkopen. Op telefoontjes en mail werd snel en adequaat... Wij waren heel tevreden over de geboden diensten. Ons huis hebben wij niet kunnen verkopen via een reguliere makelaar, wel via zelf verkopen. Op telefoontjes en mail werd snel en adequaat gereageerd. De medewerkers doen wat ze beloven. Geen vraag is te gek en ook bij keuzes (vraagprijs, tophuis vermelding) willen ze adviseren.

Goedkoop, goed bereikbaar, betrouwbaar, consequent.
Goedkoop, goed bereikbaar, betrouwbaar, consequent.
Buiten werktijden en zelf kijkers rondleiden is een pre voor veel mensen. Zelf kijkers te woord staan en precies op de hoogte zijn van hun wensen is prettig. Hierdoor heb je meer controle op het proces.

Jullie subtitel/motto is gunstig wanneer je de makelaar kiest, maar niet wanneer je het bord aan de gevel hangt. Goedkope uitstraling, wekt de suggestie dat de eigenaar geen geld over heeft voor de... Jullie subtitel/motto is gunstig wanneer je de makelaar kiest, maar niet wanneer je het bord aan de gevel hangt. Goedkope uitstraling, wekt de suggestie dat de eigenaar geen geld over heeft voor de woning. Wat niet perse zo hoeft te zijn.

Reactie Zelfverkopen.nl:

Bedankt voor de nuttige tip! We gaan er zeker mee aan de slag ;).

Selma Wouters

Verkoop huis

zeer ervaren, klantvriendelijk, goed te bereiken, vakkundig, geduldig

nee