Betrouwbaarheid
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Van begin tot eind zeer tevreden over Zelfverkopen. Altijd goed bereikbaar, reageren snel, vriendelijk en hebben verstand van zaken. Zelfverkopen staat altijd klaar om te helpen en mee te denken en... Van begin tot eind zeer tevreden over Zelfverkopen. Altijd goed bereikbaar, reageren snel, vriendelijk en hebben verstand van zaken. Zelfverkopen staat altijd klaar om te helpen en mee te denken en hebben ook in de onderhandelingsfase UITSTEKEND werk verricht (bedankt Rico!).

Dit alles ook nog voor een scherpe prijs, uitstekend.

De onderhandelingsfase is een spannende en belangrijke periode waarin een makelaar het verschil kan maken. Zelfverkopen doet dit FANTASTISCH. Ze zetten alles in het werk om het optimale resultaat te... De onderhandelingsfase is een spannende en belangrijke periode waarin een makelaar het verschil kan maken. Zelfverkopen doet dit FANTASTISCH. Ze zetten alles in het werk om het optimale resultaat te behalen voor haar verkopers. Heel fijn om zo'n partij aan je zijde te hebben als je zelf het overzicht, kennis of de zenuwen even niet hebt.

Prima ervaring.

Het zou handig zijn om een sticker "Verkocht onder voorbehoud" te ontvangen en visitekaartjes met het telefoonnummer van de makelaar die na een bezichtiging kunnen worden meegegeven.

sjors willems

Huis verkocht

Hele snelle reactie op al mijn vragen

Als er openhuizendag is raam stickers daarvan toesturen

Kingma

We raden het iedereen van harte aan om hun huis te verkopen via Zelfverkopen.nl. De dienstverlening die wij hebben ervaren was in onze ogen vele malen beter dan de gemiddelde makelaar. Een zeer... We raden het iedereen van harte aan om hun huis te verkopen via Zelfverkopen.nl. De dienstverlening die wij hebben ervaren was in onze ogen vele malen beter dan de gemiddelde makelaar. Een zeer goede bereikbaarheid, vriendelijke en heldere communicatie en snel schakelen. Ons huis was na 1 week verkocht! We zijn daarnaast blij dat we veel geld hebben kunnen besparen door ons huis via Zelfverkopen aan te bieden. Het verschilt aanzienlijk met de kosten die we anders hadden moeten betalen aan een makelaar.

Vriendelijk, snel, adequaat

Ga op deze manier door!

Hoofddorper

Zeer positief

Goed bereikbaar, snelle terugkoppeling (zowel telefonisch als via de mail), geduldig, altijd vriendelijk aan de telefoon.

Transparante en kosteneffectieve werkwijze. Bespaart veel geld. Contact met de makelaar wat prettig en er werd snel en adequaat gereageerd. Enige kritiekunt is het erg lage vraagprijsadvies. N.a.v.... Transparante en kosteneffectieve werkwijze. Bespaart veel geld. Contact met de makelaar wat prettig en er werd snel en adequaat gereageerd. Enige kritiekunt is het erg lage vraagprijsadvies. N.a.v. een second opinion hebben we een aanmerkelijk hogere vraagprijs gehanteerd en het huis binnen anderhalve week voor 24% boven het vraagprijsadvies van zelfverkopen.nl verkocht.

Transparant: volstrekt helder wat de makelaar doet en wat je zelf doet. Stuk goedkoper dan traditionele makelaar.

Vraagprijsadvies mag wel wat realistischer. Ik heb nu sterk de indruk dat er van het meest pessimistische scenario wordt uitgegaan. Dat mag, maar klant (verkoper) moet dat dan wel weten. Als... Vraagprijsadvies mag wel wat realistischer. Ik heb nu sterk de indruk dat er van het meest pessimistische scenario wordt uitgegaan. Dat mag, maar klant (verkoper) moet dat dan wel weten. Als verkoper 'blind' afgaat op het vraagprijsadvies, laat hij mogelijk (veel) geld liggen.

Goed!

Vriendelijk en goed bereikbaar

Iets meer duidelijkheid over hoe het totale proces gaat. Wie, wat, hoe en wanneer. Ik heb er nu wel antwoord op gekregen, maar moest er zelf naar vragen.

Ik heb een erg goede ervaring met Zelfverkopen.nl. Het is fijn dat 1 iemand je helpt die daardoor ook je situatie goed kent. Rogier heeft mij geholpen en ik ben erg tevreden over hem. Hij is goed te... Ik heb een erg goede ervaring met Zelfverkopen.nl. Het is fijn dat 1 iemand je helpt die daardoor ook je situatie goed kent. Rogier heeft mij geholpen en ik ben erg tevreden over hem. Hij is goed te bereiken, geeft duidelijke antwoorden en heeft me overal goed geholpen.

Bereikbaarheid: geen keuzemenu en gelijk iemand aan de telefoon. Prijs is ook goed voor wat je krijgt.

Ik ben zeer tevreden.

Snelle actie indien nodig. Communicatie via mail of telefoon verliep prettig.

Ming

We zijn supergoed geholpen door Rogier & Annelotte. Heel veel dank!

Bereikbaarheid was uitstekend. We werden heel snel geholpen en we kregen precies en duidelijk antwoord op onze vragen.