Betrouwbaarheid

Prima!

Snel handelen, goed advies

Nee

Zeer goed

Snelle respons en korte lijnen

Bij het biedinsproces duurde het even voor een bod werd doorgegeven terwijl de bieder al eerder had aangegeven een bod te hebben gedaan.

Opmaken koopakte duurde relatief lang.

Hugo Jonkman

Alles goed verlopen. Ben goed geholpen met vragen. Telefonisch goed bereikbaar. Dus alleen maar pluspunten.
Een aanrader voor iedereen.

Komen afspraken na. Erg behulpzaam. Zeer vriendelijk.

Eigenlijk weet ik niets.

Zeer goed

snelheid

website, blog, nieuws......is oud!

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste klant, hartelijk bedankt voor deze feedback. Je hebt helemaal gelijk. We zijn uit het jasje van onze huidige site gegroeid en hard toe aan een nieuw jasje. Daar werken we momenteel hard aan en... Beste klant, hartelijk bedankt voor deze feedback. Je hebt helemaal gelijk. We zijn uit het jasje van onze huidige site gegroeid en hard toe aan een nieuw jasje. Daar werken we momenteel hard aan en we hopen na de zomer een nieuwe, moderne en actuele site te presenteren.

Peter Baauw

Wij hebben slechte ervaringen al eerder op deze site geplaatst. Maar het wordt gewoon gewist. Alleen de positieve berichten worden kennelijk bewaard.

Meest opvallend is dat men geen juridische achtergrond heeft. Men vaart daarom op "zeker".
Het kostte ons extra kosten bij de notaris. Verder bleef het huis nog 2 maanden op Funda staan nadat we hadden aangegeven dat het verkocht was.

Deskundig personeel inhuren.

Reactie Zelfverkopen.nl:

Beste heer Baauw, we vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening ondanks de spoedige verkoop van uw woning. Wij herkennen ons niet in het feit dat wij geen juridische... Beste heer Baauw, we vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening ondanks de spoedige verkoop van uw woning. Wij herkennen ons niet in het feit dat wij geen juridische kennis zouden hebben. Het tegendeel is nl. waar. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en NVM gecertificeerd. En in geval van twijfel kunnen wij altijd terugvallen op de juridische dienst van de NVM. Het klopt dat wij zorgvuldigheid hoog in het vaandel dragen. Dat betekent inderdaad dat wij in gecompliceerde gevallen eerder zullen kiezen voor zekerheid boven snelheid. Voor ons betekent dat juist kwaliteit, kennis en betrouwbaarheid en vinden het spijtig dat u dat zo anders heeft ervaren. Tot slot wil ik aangeven dat wij uw eerdere feedback niet ontvangen hebben. De Feedback Company is een objectieve tool en een onafhankelijk bedrijf, waarbij de inhoud van de gegeven reacties niet kunnen worden aangepast, laat staan verwijderd. Ik vermoed dan ook dat er iets mis is gegaan met het verzenden van uw eerdere reactie.

Prettige samenwerking, je persoonlijke makelaar is wat slecht bereikbaar en soms wat onduidelijk wat de volgende stap is.

sterk vind ik het concept: het is duidelijk wat je krijgt voor welke kosten en dat je pakketten hebt die je kunt aanvullen met losse diensten

de verkoop van mijn huis ging heel snel en ik miste soms uitleg over de volgende stap. Ik vond de makelaar tijdens de onderhandeling niet heel sterk

We zijn zeer goed geholpen door Rogier tijdens de bemiddeling!

Het uploaden van foto's voor de advertentie ging niet optimaal. De aangeleverde plattegrond stond niet bij de advertentie, maar aangezien ons huis binnen een week was verkocht was dit ook niet... Het uploaden van foto's voor de advertentie ging niet optimaal. De aangeleverde plattegrond stond niet bij de advertentie, maar aangezien ons huis binnen een week was verkocht was dit ook niet nodig.

Jolien van Tilburg

Zeer positief zijn wij over de dienstverlening van Zelfverkopen.nl Binnen een week hadden wij ons huis verkocht. Snel schakelen vanuit zelfverkopen en vanuit ons zelf heeft kunnen bijdragen aan dit... Zeer positief zijn wij over de dienstverlening van Zelfverkopen.nl Binnen een week hadden wij ons huis verkocht. Snel schakelen vanuit zelfverkopen en vanuit ons zelf heeft kunnen bijdragen aan dit succes! Wil je zelf de regie in handen hebben en houden maar de formele zaken uitbesteden dan ben je bij Zelfverkopen.nl aan het juiste adres. Potentiele kopers waren ook zeer tevreden over de gang van zaken, vonden het fijn dat wij zeer snel contact zochten en dat men snel kon bezichtigen. Daarnaast vonden mensen het erg leuk dat men werd rondgeleid door ons, aangezien wij het huis natuurlijk het beste kennen.

Schakelen erg snel. Daarnaast allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.

Geen. Ik hoop en denk dat de markt steeds meer richting een website gaat als zelfverkopen.nl Wij kregen namelijk van vele potentiele kopers reacties dat ze het erg fijn vonden dat er snel contact... Geen. Ik hoop en denk dat de markt steeds meer richting een website gaat als zelfverkopen.nl Wij kregen namelijk van vele potentiele kopers reacties dat ze het erg fijn vonden dat er snel contact was en dat men snel kon bezichtigen. Dat is een groot voordeel en een groot nadeel voor de reguliere makelaarskantoren.
Heel veel succes gewenst!

Jos van Eijkelenburg

Uitstekend, goed begeleiding

Werden zeer goed geadviseerd (verkoop prijs) omtrent de verkoop van onze woning, binnen 11 dagen was ons huis verkocht (onder voorbehoud)
Frisse jonge organisatie

De verkoopakte, als deze door beide partijen is ingevuld, wie er dan een afschrift moet hebben, verkoper/koper, financieel adviseurs en notaris, dit is niet helemaal duidelijk

Esther Kroon

Super! Lekker goedkoop je huis verkopen.

Huis is binnen afzienbare tijd verkocht. Dus ik ben tevreden.
Prijs van dienstverlening.

? Of misschien het volume van het muziekje als je belt en in de wachtstand wordt gezet. ;-)