Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Pieter Bekooij

Prima service , snelle hulp, betaalbaar

Kosten

Er is nooit een videopresentatie gemaakt terwijl deze wel in mijn rankingpakket hoort!

Huis verkocht via Zelfverkopen

Bijzonder vriendelijke en goed geholpen

Sandra de Boer

Zeer goed.

Snelle reactie's .

Het bedrijf maakt een professionele indruk.

bereikbaarheid personeel was uitstekend.
verschillende pakketten om uit te kiezen.

1. de geïnteresseerden wilden bij de bezichtigingen meteen onderhandelen met ons. wij verwezen hen naar zelfverkopen.nl of het telefoonnummer. echter merkte wij wel een drempel. hier zou iets voor... 1. de geïnteresseerden wilden bij de bezichtigingen meteen onderhandelen met ons. wij verwezen hen naar zelfverkopen.nl of het telefoonnummer. echter merkte wij wel een drempel. hier zou iets voor verzonnen kunnen worden.
2. afspraken met potentiële kopers zouden schriftelijk vast gelegd moeten worden.
3. het tekenen van de koopakte tussen koper en verkoper zou in de toekomst bij zelfverkopen of op een afgesproken lokatie samen met zelfverkopen getekend kunnen worden. misschien als aanvullend pakket.
4. de website zelfverkopen.nl is niet altijd even overzichtelijk. via funda.nl een directe link naar de woning op zelfverkopen.nl. kan hierbij helpen.
5. QR-code van de woning op het verkoopbord.

Prima, erg tevreden over de dienstverlening

Vriendelijkheid, snelheid van reageren, goed advies bij het onderhandelen

Website werkt niet optimaal qua het invoeren van gegevens bij het opmaken van het woning profiel. Soms foutmeldingen etc. Verder geen bijzonderheden

Chantal Hoogerheide

Goede bereikbaarheid, professionele medewerkers, kwalitatief advies en mijn woning binnen anderhalve week verkocht! Rutger heeft me goed geadviseerd nadat ik 2 potentiële kopers had (luxe probleem)... Goede bereikbaarheid, professionele medewerkers, kwalitatief advies en mijn woning binnen anderhalve week verkocht! Rutger heeft me goed geadviseerd nadat ik 2 potentiële kopers had (luxe probleem) en alles heel netjes voor me afgehandeld. Volgende keer kies ik weer voor Zelfverkopen.nl

Goede bereikbaarheid, meedenkende en adviserende medewerkers die kennis van zaken hebben

Statistieken vind ik niet veel toevoegen van de website zelfverkopen.nl
Ook wordt er vaker op gekeken en blijk je dat niet terug te zien in de statistieken.

Zeer goede ervaring. Voornamelijk de kennis en adviesvaardigheid van de medewerkers werden zeer gewaardeerd

Telefoongesprekken met Rogier Eijpe

Bereikbaarheid buiten kantoor uren.