Betrouwbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Via zelfverkopen.nl binnen 3 maanden ons huis verkocht

Duidelijk hoe het verkopen van een huis geregeld moet worden

Wijs 1 medewerker/makelaar aan voor zover mogelijk aan 1 klant, soms lastig bij wie je moet zijn van zelfverkopen.nl

Ons huis via zelfverkopen te koop gezet.

Zeer bereikbaar
Klantvriendelijk
Duidelijke communicatie

Tip:
- dossier laten behandelen door 1 persoon

Zeer goed

altijd houden aan de afspraken.
zeer snelle reactie.
super vakmanschap
erg vriendelijk

nvt

Uitstekend!

Inhoudelijke kennis en snelheid van reageren/actie ondernemen

Extra check op ingevulde NVM lijst zodat tijdens telefonische afspraak om de zaken door te nemen voor publicatie alle eventuele acties voor de verkoper helder zijn zodat er niet achteraf nog zaken... Extra check op ingevulde NVM lijst zodat tijdens telefonische afspraak om de zaken door te nemen voor publicatie alle eventuele acties voor de verkoper helder zijn zodat er niet achteraf nog zaken uitgezocht moeten worden door de verkoper waardoor publicatie op Funda vertraging op loopt.

Zeer positief

Flexibiliteit, kennis, doen wat wordt beloofd, snelheid van reageren

Zeer vriendelijk en kundig. Fijn om zelf de regie te houden over de bezichtigingen (wij kennen ons huis tenslotte het beste) en ook meteen te weten wie er naar je huis komen kijken. Maar nog fijner... Zeer vriendelijk en kundig. Fijn om zelf de regie te houden over de bezichtigingen (wij kennen ons huis tenslotte het beste) en ook meteen te weten wie er naar je huis komen kijken. Maar nog fijner om de kundigheid van een NVM makelaar achter je te hebben in de onderhandelingen!

In principe wordt er snel gecommuniceerd, maar soms gaat er een dag overheen voor je antwoord hebt op een email. Dat zou van mij nog wat sneller mogen.

Frans van Dokkumburg

Na wat speurwerk op het internet zijn we in zee gegaan met Zelfverkopen.nl.

Op mijn website fransvandokkumburg.com kan u onze ervaring rustig nalezen.

(1) Prijs is verreweg het goedkoopst
(2) Optionele modules zodat je zelf kan bepalen wat je nodig hebt
(3) Er is veel informatie beschikbaar op de website
(4) De makelaar komt met...
(1) Prijs is verreweg het goedkoopst
(2) Optionele modules zodat je zelf kan bepalen wat je nodig hebt
(3) Er is veel informatie beschikbaar op de website
(4) De makelaar komt met tips en aanbevelingen welke je niet op internet kan vinden
(5) Je kan in eerste instantie zelf aanpassingen doen in het MIJNNVM platform waardoor je de funda 'advertentie' zelf kan customizen.

(1) Zelfverkopen belt jou en de eventuele koper anoniem. Persoonlijk houdt ik hier niet van. Ik heb me laten uitleggen dat dit door hun telefooncentrale niet mogelijk is om dit aan te laten... (1) Zelfverkopen belt jou en de eventuele koper anoniem. Persoonlijk houdt ik hier niet van. Ik heb me laten uitleggen dat dit door hun telefooncentrale niet mogelijk is om dit aan te laten passen.
(2) Het aantal voorbeeldteksten uitbreiden. Bijvoorbeeld welke tekst je kan sturen richting de eventuele koper als je een bevestiging stuurt voor een geplande bezichtiging.
(3) Je betaald vooraf terwijl je bij een 'normale' makelaar achteraf betaald.

A. Brouwer

Alleen maar goede ervaring!

Fijn in bejegening! Vriendelijk, behulpzaam, correct en kennis van zaken!

Ester

Perfecte service!!

Goed advies, snel in reageren en klantvriendelijk

Nvt

Ik heb mijn huis verkocht via Zelfverkopen.nl