Betrouwbaarheid
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Zeer positieve ervaring gehad. Door zelf goed voorbereid contact op te nemen, kon men mij optimaal helpen. Hierdoor is de verkoop enorm snel gegaan.

Zeer snelle dienstverlening.

Goed, bereikbaarheid kan wat beter, maar mijn huis staat snel in verkoop voor een redelijke prijs...

Eenvoudig en snel je huis verkopen met al het nodige advies voor een goede prijs. Het is helder wat gedaan moet worden..

Telefonische bereikbaarheid van het kantoor. Ik heb meerdere malen met het bandje te maken gehad.

Monique van de Veen

Het traject tot nog nu is naar alle tevredenheid. Ik hoop dat dit aankomende periode ook gebeuren.

Zeer positief. Komen afspraken na. Goed te bereiken. Geven duidelijk advies.

Goede bereikbaarheid. vriendelijk.

Eigenlijk niks.

Fam. Ruigrok

Zeer professioneel , altijd vriendelijk en goed bereikbaar !

Telefonisch contact met de dames en Rutger altijd bereidwillig en van zeer goede kwaliteit. Reageerden snel, ook toen de verkoop rond ging komen en wij in het buitenland waren!
Prijs...
Prijs kwaliteit verhouding is prima !
Kwaliteit van het promotiemateriaal is goed!

De taxateur die de waardebepaling deed legde een dusdanig lage prijs neer, dat wij nog 2 concurrenten (de gewone makelaar) hebben uitgenodigd om onze prijs te bepalen.
In ons geval scheelde...
In ons geval scheelde het 60.000 euro met de waardebepaling. Dit is de verkoopprijs en niet de vraagprijs!

M. Engels

Heeft verkoop van mijn huis geregeld

snel en accuraat, geen eindeloos gedoe en gepraat, maar to the point
keuze voor deze makelaar gemaakt op grond van prijs en geen negatieve recensies op internet kunnen vinden

betalen achteraf, na dienstverlening of in orde maken van alle benodigdheden.
nu betaal je terwijl er nog niet 'geleverd' is

Ik heb een prima ervaring met zelfverkopen.nl
Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Geen klachten.

Naar volle tevredenheid verkoop begeleiding gekregen.

goed en niet duur

nee

Peter Sjoerdsma

Via Zelfverkopen.nl hebben we ons huis verkocht. Prettig en relatief snel. Je hebt echt geen 'reguliere' makelaar meer nodig.

Betrokkenheid en meedenken. Advies wanneer nodig.

Ga zo door.

Heel positief! Goede prijs kwaliteit verhouding en uitstekende service. Ik zou zelfverkopen aan iedereen aanbevelen die zijn/ haar woning wilt verkopen.