Zelektro

Thomas H.

Slechtste aankoop verloop ooit!

Vleminckx

Ook ik heb me laten vangen om bij Zelektro te bestellen. De prijs is gunstig, maar dat weegt niet op tegen de enorme frustratie. Na bestelling netjes een mail gekregen dat de goederen onderweg zijn.... Ook ik heb me laten vangen om bij Zelektro te bestellen. De prijs is gunstig, maar dat weegt niet op tegen de enorme frustratie. Na bestelling netjes een mail gekregen dat de goederen onderweg zijn. Na ontvangst blijkt het om een halve levering te gaan? Na contact krijg ik te horen dat de inbouwpotjes (waar alles van afhangt, stukadoor, keukenbouwer,...) niet voorradig zijn?!? Zelfs de mail begint met "Beste klant" ipv mijn naam, lekker persoonlijk!
Na opnieuw op de webshop te kijken zie ik dat ze leverbaar zijn na 2 werkdagen. Dikke vette leugens. De 5 procent kortingbon OP EEN VOLGENDE AANKOOP!! is een lachertje en een slag in ieders gezicht. Ik heb me laten overtuigen om bij Zelektro te bestellen maar dit is de eerste en meteen de laatste keer. Zoek een andere leverancier!

louis

Tot op voor vandaag goed ,maar zijn niet bereikbaar via telefoon

Maarten

2 weken geleden een bestelling geplaatst die enkele dagen later gedeeltelijk geleverd werd (1 wago klem i.p.v. een doos van 100 stuks). Na eindeloos veel pogingen toch iemand van de van de... 2 weken geleden een bestelling geplaatst die enkele dagen later gedeeltelijk geleverd werd (1 wago klem i.p.v. een doos van 100 stuks). Na eindeloos veel pogingen toch iemand van de van de klantendienst aan de lijn gekregen. Het ging opgelost worden... 1 week later nog steeds niets ontvangen en dus opnieuw enkele uren wachtmuziek luisteren. Weer iemand aan de lijn, de ontbrekende doos zou via een nieuw order verstuurd worden. En inderdaad, op 12 juni ontvang ik een nieuw pakket van Zelektro met daarin, jawel, 1 wago klem i.p.v. een doos. Opnieuw gebeld, zou weerom opgelost worden en dan gebeurt er jammer genoeg... NIETS! Ik probeer nog even verder (puur uit principe), maar ik vrees dat jullie mij en vele anderen (aan de wachtrij van de klantendienst te zien) kwijt zijn als klant.

DMTR

Leveringstermijnen niet zoals beloofd

Bert

Vroeger naar tevredenheid besteld bij Zelektro, echter deze keer op 30/05 een bestelling geplaatst voor 2 items die op stock waren & onmiddelijk betaald, tot op vandaag geen enkele reactie.... Vroeger naar tevredenheid besteld bij Zelektro, echter deze keer op 30/05 een bestelling geplaatst voor 2 items die op stock waren & onmiddelijk betaald, tot op vandaag geen enkele reactie. Telefonisch onbereikbaar, geen reactie via de klantendienst chat.

Leclercq Vincent

Tot nu toe heel te vreden maar nu...
Tot nu toe heel te vreden maar nu...
Bestelling zaterdag 3/6 geplaatst en sinds nu 9/6 geen enkel info voor de leveringtermijn (ze beloven een levering de volgende werkdag)... klantendienst telefonisch niet berijkbaar of wanneer je ze eindelijk berijkt, na 30 minuten, hangen ze gewoon op! Per mail niet beter, een automatsch antwoord dat zegt dat ze technische problemen hebben. Heel ontevreden

bossche

Geen reactie, geen 24 uur levering(nu al 96), geen antwoord op de telefoon

Kenneth R

Geen communicatie, levering blijft staan op voorbereiding, de eerste en laatste keer dat ik hier een bestelling plaats! BLIJF HIER VAN WEG!

van doninck chris

Verkeerde levering ontvangen op 24 mei. Op 25 mei heb ik Zelektro een email gestuurd. Op 1 juni een reminder gestuurd waarop ik een auto reply heb gekregen dat de systemen en magazijnen... Verkeerde levering ontvangen op 24 mei. Op 25 mei heb ik Zelektro een email gestuurd. Op 1 juni een reminder gestuurd waarop ik een auto reply heb gekregen dat de systemen en magazijnen verschillende aanpassingen krijgen. Vandaag 7 juni ben ik nog steeds wachtende op een reactie.