Zelektro

VTThi

Snelle levering, alleen spijtig dat één inbouwdoos gebroken was, maar ik kon ze toch nog installeren. Mogelijks door transport beschadigd geraakt.

Nick

Snelle levering en zeer correcte prijs!

Ruben Pattheeuws

Duidelijke, handige website, vlot geleverd

Ivan

Zeer goede service en levering

Patrick Vandewalle

Vlotte en snelle levering, overzichtelijke website

Roeffaers

Wegens verkeerde bestelling langs mijn kant, contact opgenomen met hun klantendienst, zeer goed geholpen en uitleg gekregen over het retour process.
Voorts snelle levering ook het crediteren...
Voorts snelle levering ook het crediteren van de verkeerde bestelling verliep vlot.

Ronny Heyman

Snel en goede service zelf als er iets niet direct op stock is meteen één belletje om dit te melden super

Danny Wouters

Bestelling gedaan, maar het product dat ik besteld heb toch niet stuk was en terug een annulatie heb gedaan. Zeer goed op gereageerd is en een terugbetaling krijg, vind ik service waar ik zeker... Bestelling gedaan, maar het product dat ik besteld heb toch niet stuk was en terug een annulatie heb gedaan. Zeer goed op gereageerd is en een terugbetaling krijg, vind ik service waar ik zeker terug een bestelling zou plaatsen als ik iets nodig heb. Een bedankje voor het bedrijf. ?

Welkenhuysen

Zeer positief.Snelle levering.