Zelektro

Ben

Bestelling geplaatst op 22/07, volgens websites items in stock en levering zou plaatsvinden op 25/07.
Tot op heden niets ontvangen en reageren ook niet op mails.

Eerste maar vooral...
Tot op heden niets ontvangen en reageren ook niet op mails.

Eerste maar vooral laatste keer dat ik een aankoop plaats bij Zelektro.

Roel V

Doordat DM Lights gestopt was met het aanbieden van elektrisch installatiemateriaal ben ik naar deze leverancier doorverwezen. Ze zijn totaal niet telefonisch te bereiken, reageren laat of niet op... Doordat DM Lights gestopt was met het aanbieden van elektrisch installatiemateriaal ben ik naar deze leverancier doorverwezen. Ze zijn totaal niet telefonisch te bereiken, reageren laat of niet op berichten en op items die in stock moeten zijn, en dus binnen 24u verzonden moet ik ineens een maand wachten (die info sturen ze ook niet actief, na een mail krijg ik na 3 dagen dit bericht van hen).
Ook het huren van een aard

Erwin Bonné

Order datum: 25-07-2023 en als je voor 15u besteld binnen de 48 uur verzonden, 31-07-2023 transporteur nog steeds niets ontvangen.48 u is 6 dagen later nog steeds niets. Je kan hun niet telefonisch... Order datum: 25-07-2023 en als je voor 15u besteld binnen de 48 uur verzonden, 31-07-2023 transporteur nog steeds niets ontvangen.48 u is 6 dagen later nog steeds niets. Je kan hun niet telefonisch bereiken en antwoorden niet op hun chatsysteem.

Willem

Sinds verhuis naar nieuw magazijn loopt alles in de soep...

KLUZ

Als professionele klant ben ik gedwongen om op levering binnen een redelijke termijn te staan
tijdens en na corona heeft de produktie overal gehaperd
+ het magazijn van zelektro is van...
tijdens en na corona heeft de produktie overal gehaperd
+ het magazijn van zelektro is van bornem naar gent verhuisd
2 elementen om rekening mee te houden
met dat gedrag van 'hier & nu, en niet anders' doe ik niet mee
het afgelopen jaar heb ik voor 1.000'en euro's bij zelektro gekocht
en ja, ik heb verdomde leveringsproblemen gehad
met één (1) enkel artikel
dat was een zekeringenkast voor 192 modules
mag je gerust een loeier noemen
weegt bijna 30 kg
herhaaldelijk bellen lukte niet
'belt u later nog eens terug'
maar na 3 weken kwam de kast uit de kast ;-)
alle andere artikelen werden binnen de week geleverd
voor mij is zelektro nog altijd super+
iedereen heeft een dipje
ze hebben een hyperinteractieve zoekfunktie op hun webstek
op de leveringslijsten staat een foto van de geleverde produkten
hun communicatie is duidelijk, tijdig + ter zake
zelektro geeft de grote jongens die internationaal 'werken' - en waar ik ook klant ben - het nakijken
doe zo voort, jongens !

Thomas H.

Slechtste aankoop verloop ooit!

Vleminckx

Ook ik heb me laten vangen om bij Zelektro te bestellen. De prijs is gunstig, maar dat weegt niet op tegen de enorme frustratie. Na bestelling netjes een mail gekregen dat de goederen onderweg zijn.... Ook ik heb me laten vangen om bij Zelektro te bestellen. De prijs is gunstig, maar dat weegt niet op tegen de enorme frustratie. Na bestelling netjes een mail gekregen dat de goederen onderweg zijn. Na ontvangst blijkt het om een halve levering te gaan? Na contact krijg ik te horen dat de inbouwpotjes (waar alles van afhangt, stukadoor, keukenbouwer,...) niet voorradig zijn?!? Zelfs de mail begint met "Beste klant" ipv mijn naam, lekker persoonlijk!
Na opnieuw op de webshop te kijken zie ik dat ze leverbaar zijn na 2 werkdagen. Dikke vette leugens. De 5 procent kortingbon OP EEN VOLGENDE AANKOOP!! is een lachertje en een slag in ieders gezicht. Ik heb me laten overtuigen om bij Zelektro te bestellen maar dit is de eerste en meteen de laatste keer. Zoek een andere leverancier!

louis

Tot op voor vandaag goed ,maar zijn niet bereikbaar via telefoon

Maarten

2 weken geleden een bestelling geplaatst die enkele dagen later gedeeltelijk geleverd werd (1 wago klem i.p.v. een doos van 100 stuks). Na eindeloos veel pogingen toch iemand van de van de... 2 weken geleden een bestelling geplaatst die enkele dagen later gedeeltelijk geleverd werd (1 wago klem i.p.v. een doos van 100 stuks). Na eindeloos veel pogingen toch iemand van de van de klantendienst aan de lijn gekregen. Het ging opgelost worden... 1 week later nog steeds niets ontvangen en dus opnieuw enkele uren wachtmuziek luisteren. Weer iemand aan de lijn, de ontbrekende doos zou via een nieuw order verstuurd worden. En inderdaad, op 12 juni ontvang ik een nieuw pakket van Zelektro met daarin, jawel, 1 wago klem i.p.v. een doos. Opnieuw gebeld, zou weerom opgelost worden en dan gebeurt er jammer genoeg... NIETS! Ik probeer nog even verder (puur uit principe), maar ik vrees dat jullie mij en vele anderen (aan de wachtrij van de klantendienst te zien) kwijt zijn als klant.