Zelektro

Verso

Zeer slecht, op de website word een leveringsdatum aangeven en jij maakt plannen op basis van deze info die niet klopt, ik heb alle afspraken moeten verzetten omdat mijn bestelling is al 8 dagen... Zeer slecht, op de website word een leveringsdatum aangeven en jij maakt plannen op basis van deze info die niet klopt, ik heb alle afspraken moeten verzetten omdat mijn bestelling is al 8 dagen onderweg terwijl dat binnen 2 dagen ging geleverd worden! Niet aangeraden!!!

Wouter

2 rollen kabel na 2 weken nog niet geleverd desondanks op stock. Van de beloofde 72 u op website klopt niets. Telefonisch niet bereikbaar en beloofde levertermijnen per mail zijn niet correct

Jonathan

Eerste en laatste keer. Telefonisch niet bereikbaar, levering van 1/8 tot op vandaag (14/8) nog niet geleverd. Buiten de scherpe prijs is er niks positief te vertelling over mijn ervaring met... Eerste en laatste keer. Telefonisch niet bereikbaar, levering van 1/8 tot op vandaag (14/8) nog niet geleverd. Buiten de scherpe prijs is er niks positief te vertelling over mijn ervaring met zelektro. En ze misleiden je door snel het ticket aan te maken bij DPD of BPost, maar ze geven het pakket pas dagen later af.

Arne

Levering duurt veel te lang (niet zoals op de website aangegeven) en klantendienst is zeer moeilijk bereikbaar!

Md

Trage/geen levering, support kan niet deftig antwoorden.

Jason S.

In het verleden top. Nu één van de slechtste webshops.

Hertsens

Morgen starten onze werken en moeten de arbeiders betaald worden.

Helaas van de bestelling - S84481- 02-08-2023 17:32:49 nog geen nieuws.

Levering binnen de 48u als je...
Morgen starten onze werken en moeten de arbeiders betaald worden.

Helaas van de bestelling - S84481- 02-08-2023 17:32:49 nog geen nieuws.

Levering binnen de 48u als je besteld voor 15u00!
Iemand gebeld, gewoon even wachten, komt wel inorde.

48u later, vergeet het maar ... (tja niet voor 15u besteld zeker!)

Niemand meer bereikbaar via telefoon op + 32 3 899 65 95
Wat nu?

Jason Nauts

Meerdere keren besteld en elke bestelling was er wel iets mis. Het zou liggen aan hun nieuwe verwerkingssysteem. Ik had zwarte stopcontacten gekregen terwijl ik witte plaatjes nodig had. Deze moest... Meerdere keren besteld en elke bestelling was er wel iets mis. Het zou liggen aan hun nieuwe verwerkingssysteem. Ik had zwarte stopcontacten gekregen terwijl ik witte plaatjes nodig had. Deze moest ik retour sturen en in de tussentijd een nieuwe bestelling plaatsen. Het bedrag gingen ze dan crediteren. Ondertussen ben ik nog aan het wachten op die 200 euro en kan ik niemand telefonisch bereiken.

Nchem

O feedback, O levering, O klantenservice