Zelektro

AAR Sound & Light bv

Bij DM lights steeds correct en vlot ,
Bij DM lights steeds correct en vlot ,
nu Zelektro , 9 dagen na bestelling het bericht krijgen dat de bestelde goederen zullen geleverd worden in een depot ipv op het opgegeven adres van ons bedrijf .
Levering hoeft voor mij niet gratis te zijn maar dan wel op het afgesproken adres

Danelek

2 weken geleden materiaal besteld. Deze week maandag gebeld om te informeren naar mijn bestelling.. Zou 1 onderdeel niet meer in stock zijn (terwijl alles in stock was bij de bestelling). De... 2 weken geleden materiaal besteld. Deze week maandag gebeld om te informeren naar mijn bestelling.. Zou 1 onderdeel niet meer in stock zijn (terwijl alles in stock was bij de bestelling). De bestelling werd opgesplitst. Donderdag nog altijd niets ontvangen. Vrijdag kreeg ik te horen dat er nog een onderdeel niet in stock was.. Voorlopig nog altijd NIETS ontvangen.

TS'DM

Al 2 x een bestelling geplaatst jammer genoeg nog nooit van de "snelle levering" kunnen genieten. Info op de site klopt niet. Zo staan bepaalde kabels als op stock en blijken die dan niet leverbaar... Al 2 x een bestelling geplaatst jammer genoeg nog nooit van de "snelle levering" kunnen genieten. Info op de site klopt niet. Zo staan bepaalde kabels als op stock en blijken die dan niet leverbaar te zijn. Als je contact opneemt helpen ze je wel heel vriendelijk verder.

Mike Huysmans

Gebruiksvriendelijke website met ruim assortiment en vlotte afhandeling van de betaling. Levering ontvangen de dag na de bestelling. Top!

Autonymy BV

Vroeger altijd correct geleverd volgens wat er als levertermijn op de website stond. Laatste bestelling uitgevoerd op dinsdag 13u30, met levertermijn "Op voorraad - Voor 12u besteld, binnen 24u... Vroeger altijd correct geleverd volgens wat er als levertermijn op de website stond. Laatste bestelling uitgevoerd op dinsdag 13u30, met levertermijn "Op voorraad - Voor 12u besteld, binnen 24u geleverd." Zou dus ten laatste geleverd moeten worden op donderdagmiddag. Vrijdagnamiddag na 2x bellen en lang wachten aan telefoon melding dat er iets is misgelopen en dat het voor volgende week zal zijn. Daar gaat mijn planning. Ik zoek een andere site. jammer.

Eleko

Vroeger altijd besteld en mooi op tijd.laatste weken bestellingen veel te laat of plots niet op voorraad.Ik bestel hier niet meer.

Baessens Joris

Men eerste bestelling bij jullie geplaatst op zondag 27/08.
Heel duidelijke comunicatie betreft de verzending.
Dinsdagmiddag 29/08 bestelling mooi ontvangen.
Indien ik het nog sneller...
Men eerste bestelling bij jullie geplaatst op zondag 27/08.
Heel duidelijke comunicatie betreft de verzending.
Dinsdagmiddag 29/08 bestelling mooi ontvangen.
Indien ik het nog sneller wou hebben, had ik er zelf moeten achter rijden en zou ik meer betaald hebben.
Zeker een aanrader!
Goeie prijzen, duidelijke info betreft verzending en snelle levering.

Bram De Wachter

Alle artikelen op voorraad met vermelding levering binnen de 24h.
Geld weg, tot op heden (44 dagen later) nog steeds niets ontvangen.
Klantendienst quasi onbereikbaar (wachttijden >...
Alle artikelen op voorraad met vermelding levering binnen de 24h.
Geld weg, tot op heden (44 dagen later) nog steeds niets ontvangen.
Klantendienst quasi onbereikbaar (wachttijden > 30min)
Antwoord via mail traag (2 weken wachten) en tot op heden zonder oplossing.

Verso

Zeer slecht, op de website word een leveringsdatum aangeven en jij maakt plannen op basis van deze info die niet klopt, ik heb alle afspraken moeten verzetten omdat mijn bestelling is al 8 dagen... Zeer slecht, op de website word een leveringsdatum aangeven en jij maakt plannen op basis van deze info die niet klopt, ik heb alle afspraken moeten verzetten omdat mijn bestelling is al 8 dagen onderweg terwijl dat binnen 2 dagen ging geleverd worden! Niet aangeraden!!!