Zelektro

Oliva Eric

Transaction idéale. Tout est parfait.

ROGER

Verschillende vijf tal verschillende soorten van goederen besteld op woensdag en alles perfect geleverd op vrijdagmiddag. Voor mij was er geen enkel probleem. Alles netjes ingepakt en de gevraagde... Verschillende vijf tal verschillende soorten van goederen besteld op woensdag en alles perfect geleverd op vrijdagmiddag. Voor mij was er geen enkel probleem. Alles netjes ingepakt en de gevraagde goederen geleverd.

BH&S

Bestelling geplaatst op zaterdagmiddag, nu werd ik op woendag ongerust omdat ik nog geen info kreeg over bestelling. Dan maar gebeld, super vriendelijk dame die zegt dat een schakelaar pas binnen 7... Bestelling geplaatst op zaterdagmiddag, nu werd ik op woendag ongerust omdat ik nog geen info kreeg over bestelling. Dan maar gebeld, super vriendelijk dame die zegt dat een schakelaar pas binnen 7 dagen beschikbaar is .... en dus gans de bestelling bokkeert. Dan vriendelijk voorstel om alles behalve dat ene al op te sturen, ja natuurlijk want ik heb het nodig. Nochtans staat de schakelaar op leveren binnen de 2 dagen.... soit super vriendelijk maar onbetrouwbare levering

Poelvoorde ludwig

Slecht

Vande Ven François

Bestelde gisteren mijn eerste bestelling bij hun, kabelzadel met schroeven, de schroeven kreeg ik opgestuurd dus daar moet ik mijn kabels mee vastzetten. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen, wacht nog... Bestelde gisteren mijn eerste bestelling bij hun, kabelzadel met schroeven, de schroeven kreeg ik opgestuurd dus daar moet ik mijn kabels mee vastzetten. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen, wacht nog even en dien dan officieel klacht in bij een erkende organisatie om zulks te regelen.

BVBA COSMO

Sinds de samensmelting eind 2022 is dit onbetrouwbaar geworden, je besteld, betaald direct wat zogezegd in "STOCK" is maar blijkt dan toch niet zo te zijn. Oneindig lang in de wachtrij krijg je te... Sinds de samensmelting eind 2022 is dit onbetrouwbaar geworden, je besteld, betaald direct wat zogezegd in "STOCK" is maar blijkt dan toch niet zo te zijn. Oneindig lang in de wachtrij krijg je te horen dat 1 stuk ontbreekt maar geleverd werd dus de dag erna (woensdag) zou het vertrekken!!! 2 dagen later nog niets en dan blijkt via telefoon dat er nog iets anders niet in stock is/was en pas op 10 November gaat binnen komen........ = 4 weken na bestelling en betaling zonder zekerheid dat het dan wel zal komen. Hoe kan je met deze onbetrouwbare info op webpagina nog een planning opstellen ?

Pieter Moeraert

Super service. Klein probleem met de levering maar ontzettend snel en correct geholpen. Heel tevreden!!

K.L.

Vrijdag besteld en maandag geleverd. Top service!

Danny Warny

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen én prima service!

Stijn

Goede prijs, snelle levering. Reeds 10tal bestellingen geplaatst. Bij één ervan (deze zomer) waren er leverproblemen, rest verliep zeer slot