Zelektro

Roel

Wederom zeer tevreden, vooral advies en klantvriendelijkheid van Jan was weer onovertroffen

Reactie Zelektro:

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de adviezen en de klantvriendelijkheid van Jan. We streven er altijd naar om onze klanten de best... Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de adviezen en de klantvriendelijkheid van Jan. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons plezier om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Natacha

Gebruiksvriendelijke webshop, scherpe prijzen en uiterst vlotte levering. Ik ben bijzonder tevreden en kom zeker terug, dankjewel Zelektro! Enige verbeterpunt, bestellingen na 12u zou ik ook morgen... Gebruiksvriendelijke webshop, scherpe prijzen en uiterst vlotte levering. Ik ben bijzonder tevreden en kom zeker terug, dankjewel Zelektro! Enige verbeterpunt, bestellingen na 12u zou ik ook morgen graag geleverd zien.

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je positieve review en je vriendelijke woorden over onze webshop en diensten. We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Zelektro en dat je van onze... Bedankt voor je positieve review en je vriendelijke woorden over onze webshop en diensten. We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Zelektro en dat je van onze gebruiksvriendelijke webshop, scherpe prijzen en snelle levering hebt genoten.
We waarderen je feedback en nemen je suggestie over bestellingen na 12u in overweging. We streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren en jouw input helpt ons daarbij.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Zelektro. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
Met vriendelijke groeten,
Zelektro

Rube

De 2 laatsen leveringen zijn telkens in stukken aangkomen. Dit versprijt over maanden!

Beste Rube,
Bedankt voor je review.
Beste Rube,
Bedankt voor je review.
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die je hebt ondervonden met deze leveringen. We begrijpen volledig dat dit zeer teleurstellend is en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan.
We nemen jouw feedback zeer serieus en we zullen stappen ondernemen om de oorzaak van deze problemen te onderzoeken.
We willen graag met je spreken om eventuele resterende zorgen aan te pakken. Je mag ons contacteren via ons mailadres klantenservice@zelektro.be of telefoonnummer 038996595 om dit samen op te lossen.
We zijn er om je te helpen en streven ernaar om je vertrouwen in ons te herstellen.

Toon

Bestellingen duren toch te lang voor ze aankomen. Alles is zogezegd op stock maar dan duurt het nog 2 dagen voor het verzonden wordt.

Roland

Slechte Klantendienst!
Zolang alles goed loopt geen probleem.
Ik wacht al een maand op mijn vervangtoestel!
Ze houden mij aan het lijntje dat ze aan het onderzoeken zijn hoe het kon...
Slechte Klantendienst!
Zolang alles goed loopt geen probleem.
Ik wacht al een maand op mijn vervangtoestel!
Ze houden mij aan het lijntje dat ze aan het onderzoeken zijn hoe het kon gebeuren dat het beschadigd is.
Dit is een kwestie tussen DPD en Zelektro, toch wordt de klant gestraft!
Ik dacht dat dit een professioneel firma was!

Tulan

Besteeld op 07/12. Voor kamgeleiders op site staat levering 2 dagen! Op 17/12 nog niet geleverd!

Kurt

Stock op website komt niet overeen van zodra bestelling defnitief is.
Gevolg, geen levering van andere prodocten, ook geen verwittiging.
Pas na zelf telefonisch na te vragen waar...
Stock op website komt niet overeen van zodra bestelling defnitief is.
Gevolg, geen levering van andere prodocten, ook geen verwittiging.
Pas na zelf telefonisch na te vragen waar bestelling blijft krijgen wij te horen dat een deel niet op stock is.
Resterend deel zou onmiddellijk opgestuurd worden. Maar blijkt ook niet te zijn gebeurt , dus bestelde producten zijn na 5 werkdagen niet geleverd, ondanks belofte voor12u, daags nadien.

L janssen

ONBETROUWBAAR

Oliva Eric

Transaction idéale. Tout est parfait.

ROGER

Verschillende vijf tal verschillende soorten van goederen besteld op woensdag en alles perfect geleverd op vrijdagmiddag. Voor mij was er geen enkel probleem. Alles netjes ingepakt en de gevraagde... Verschillende vijf tal verschillende soorten van goederen besteld op woensdag en alles perfect geleverd op vrijdagmiddag. Voor mij was er geen enkel probleem. Alles netjes ingepakt en de gevraagde goederen geleverd.