Zelektro

Dries

Goede ervaringen gehad. Ik heb reeds een paar keer kabels besteld en deze werden steeds correct geleverd.

lucske

Alles snel geleverd - makkelijke bestelling - goede service

Dag Lucske,
Dag Lucske,
Dat is formidabel om te horen! Blij dat alles vlot verliep en dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback en tot de volgende keer!

B3D8

Vaste leverancier voor mijn bedrijf

Dag Jonas,
Dag Jonas,
Dat klinkt geweldig! Bedankt voor je vertrouwen in ons als vaste leverancier voor jouw bedrijf. Als er ooit iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven graag een waardevolle partner voor je bedrijf!

privé

Steeds tevreden

Dag Marc,
Wat fijn om te horen dat je steeds tevreden bent! Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten.

Vanryckeghem Norbert

Ruime keuze, veel combinaties, fatsoenlijke prijzen, snelle levering

Dag Norbert,
Dag Norbert,
Super om te horen dat je zo tevreden bent! Het doet ons plezier om te weten dat je blij bent met ons aanbod en de prijzen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, zijn we er voor je!

Tino

Correcte en snelle levering

Hey Tino,
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. Als je nog vragen hebt of in de toekomst weer iets nodig hebt, contacteer ons gerust!

Jef Nelen

Zeer goede service voor een internetbedrijf

Dag Jef,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! We doen ons best om als internetbedrijf een uitstekende dienstverlening te bieden.
Als je in de toekomst weer iets...
Dag Jef,
Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar.

De Volder

Zeer goede ervaring. Ook vlot geholpen via de helpdesk. aleen jammer dat er geen showroom of fysieke winkel is (in Bornem) waar de particulier zijn goederen kan gaan kopen of afhalen.

Hey Ignace,
Hey Ignace,
Wat leuk om te horen dat je een zeer goede ervaring hebt gehad en dat de helpdesk je vlot heeft kunnen helpen! Jammer dat er geen fysieke winkel is, maar hopelijk heeft de online ervaring toch aan je verwachtingen voldaan. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om ons weer te contacteren.

Wouter Devinck

Top!

Dag Wouter,
Bedankt voor je positieve feedback. Als je nog iets nodig hebt, sta we altijd voor je klaar.

Luc van de photobooth

Snelle en correcte levering

Hey Luc,
Dat is geweldig om te horen! Fijn dat de levering vlot verlopen is.
Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden.