Zelektro

Tino

Correcte en snelle levering

Hey Tino,
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. Als je nog vragen hebt of in de toekomst weer iets nodig hebt, contacteer ons gerust!

Jef Nelen

Zeer goede service voor een internetbedrijf

Dag Jef,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! We doen ons best om als internetbedrijf een uitstekende dienstverlening te bieden.
Als je in de toekomst weer iets...
Dag Jef,
Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar.

De Volder

Zeer goede ervaring. Ook vlot geholpen via de helpdesk. aleen jammer dat er geen showroom of fysieke winkel is (in Bornem) waar de particulier zijn goederen kan gaan kopen of afhalen.

Hey Ignace,
Hey Ignace,
Wat leuk om te horen dat je een zeer goede ervaring hebt gehad en dat de helpdesk je vlot heeft kunnen helpen! Jammer dat er geen fysieke winkel is, maar hopelijk heeft de online ervaring toch aan je verwachtingen voldaan. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om ons weer te contacteren.

Wouter Devinck

Top!

Dag Wouter,
Bedankt voor je positieve feedback. Als je nog iets nodig hebt, sta we altijd voor je klaar.

Luc van de photobooth

Snelle en correcte levering

Hey Luc,
Dat is geweldig om te horen! Fijn dat de levering vlot verlopen is.
Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden.

Janssen

Prima bedrijf

Dag Janssen
Super om te horen dat je tevreden bent met het bedrijf! Als je nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, laat het ons gerust weten. Altijd fijn om positieve ervaringen te delen!

Jo

Voor mij nog steeds 1 van de beste online electro shop

Dag Jo,
Dag Jo,
Wat leuk om te horen dat je nog steeds zo'n goede ervaring hebt met onze online elektroshop! Het doet ons echt deugd om te weten dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen.

DVDM

Goede keuze

Reactie Zelektro:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je keuze! Als je nog meer vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, laat het me gerust weten.

marc

Snelle en juiste levering

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je feedback! Het doet ons altijd plezier om te horen dat onze levering snel en accuraat is. Als je nog meer nodig hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten. We staan altijd voor je... Bedankt voor je feedback! Het doet ons altijd plezier om te horen dat onze levering snel en accuraat is. Als je nog meer nodig hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten. We staan altijd voor je klaar!

Stéphanie

Klantvriendelijk, correcte en snelle levering!

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je positieve feedback! Het is leuk om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en snelle levering! 😄 We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.... Bedankt voor je positieve feedback! Het is leuk om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en snelle levering! 😄 We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je nog meer nodig hebt in de toekomst, weet je ons te vinden.