Zelektro

Werner cremers

Snelle en correcte levering

Tim

Al vele keren bestellingen geplaatst, van klein tot heel groot en nooit iets op aan te merken. Zowel bij verzending of bij retours die snel worden terugbetaald of uitzonderlijk bij te weinig... Al vele keren bestellingen geplaatst, van klein tot heel groot en nooit iets op aan te merken. Zowel bij verzending of bij retours die snel worden terugbetaald of uitzonderlijk bij te weinig geleverd word dit correct rechtgezet. Ik kan eerlijk waar niets slechts zeggen.

Karl Van den Bleeken

Een stelventiel besteld van Loxone. Uiteindelijk een gebruikt ventiel ontvangen, hier was de seal van Loxone verbroken en het ventiel en batterijen zaten los in de originele verpakking. Melding... Een stelventiel besteld van Loxone. Uiteindelijk een gebruikt ventiel ontvangen, hier was de seal van Loxone verbroken en het ventiel en batterijen zaten los in de originele verpakking. Melding gedaan en een retour formulier gekregen. Ondanks het feit dat dit product al bijna drie weken ontvangen is krijg ik geen repons op mails en updates wanneer ik een nieuw ventiel ga ontvangen.

T. D.

Vlot, heel duidelijk gestructureerde website tegen competitieve prijzen en hebben stock(!) als ik vergelijk met anderen

Radosław

22.09 I made an order, paid directly, with items on stock, until 30.09 not send, not ansewer on my mails!! Looks like scam!! I advise against buying in this company, wasted time and lost money !!

Jonas

Al meer dan tien keer besteld. Altijd correct. Deze week voor het eerst een artikel te weinig in de doos (2 stuks ipv bestelde 3 stuks). Telefonisch doorgegeven en onmiddelijk de melding dat het... Al meer dan tien keer besteld. Altijd correct. Deze week voor het eerst een artikel te weinig in de doos (2 stuks ipv bestelde 3 stuks). Telefonisch doorgegeven en onmiddelijk de melding dat het ontbrekende stuk wordt klaargelegd ter afhaling. Kan niet beter zijn... altijd correct en scherp van prijs! Van de nieuwe website ben ik niet volledig overtuigd, zoeken/vergelijken is naar mijn mening geen vooruitgang vergeleken met de oude site.

Bruno M.

Uitstekend : in tijden van supply chain problemen helpen ze je toch met alternatieven

LOIC

VLOTTE LEVERING EN HEEL SCHERPE PRIJZEN

Ken

Al meer dan 3 maanden a/h wachten op een terugbetaling die volgens zelektro al "meermaals" uitgevoerd werd .. Een lachertje dus, welk bedrijf voert meermaals dezelfde betaling door????????? Of maw... Al meer dan 3 maanden a/h wachten op een terugbetaling die volgens zelektro al "meermaals" uitgevoerd werd .. Een lachertje dus, welk bedrijf voert meermaals dezelfde betaling door????????? Of maw ze houden je gewoon a/h lijntje en betalen liever niets terug!!!