Zelektro

Alexander

Voorheen (2022) enkele grote bestellingen gedaan en correct en op tijd geleverd. De laatste weken een paar orders geplaatst, maar de orders worden opgesplitst en daarvan worden ze dan opnieuw... Voorheen (2022) enkele grote bestellingen gedaan en correct en op tijd geleverd. De laatste weken een paar orders geplaatst, maar de orders worden opgesplitst en daarvan worden ze dan opnieuw slechts gedeeltelijk geleverd. Op de duur weet niemand nog wat in backorder staat en wat niet... Vandaag een levering ontvangen waar een component afgepunt staat op de pakbon, maar er zit een compleet ander product in de verpakking...

Klantendienst amper te bereiken, enkel een nieuwe medewerker die 0,0 van elektrische componenten kent of er uberhaupt al van gehoord heeft, moet het schip zien te redden. Voorheen nog bereikbaar via Facebook, na vandaag ook niet meer. Het is mij duidelijk dat de klachten binnenstromen en amper nog mensen tevreden zijn...

Zelektro.be begint ook bij mij stilaan afgedaan te hebben. Zonde.

Timmerman Paul

Ik had reeds zeer duidelijk laten weten per kerende mail dat ik de bestelling volledig geannuleerd had de dag na de bestelling omdat ik deze dringend wou komen afhalen welke vroeger nooit een... Ik had reeds zeer duidelijk laten weten per kerende mail dat ik de bestelling volledig geannuleerd had de dag na de bestelling omdat ik deze dringend wou komen afhalen welke vroeger nooit een probleem was en nu blijkbaar niet mogelijk was wegens jullie verhuis. En hierbij mijn overschrijving Tbv 267€ wenste terug te krijgen. Van een verhuis werd nergens melding gemaakt en niemand bereikbaar! Meerdere keren heb ik jullie in het verlengde Pinksterweekend proberen te bereiken(tot 20 min in wachtrij gehangen totdat de verbinding werd verbroken). Moet nog steeds eerste antwoord krijgen op de verschillende mails die ik stuurde.DUS HET HAD GEEN ZIN OM GOEDEREN OP STUREN....EN TOCH STUREN ZE DEZE OP....

Mvg

Paulissen johan

Hopeloos, en weg gegooid geld pas op !!! oplichters volgens mij

Fernand

Vroeger pracht bedrijf. Sinds een maand is het een ramp. Onbereikbaar en retour niet terug betaald.

Werner Coppens

Wacht al twee dagen op beloofde levering. Geen reactie op verschillende emails. Telefonisch blijkbaar niet te bereiken (verschillende pogingen met telkens in wachtrij die na 20 minuten verbroken... Wacht al twee dagen op beloofde levering. Geen reactie op verschillende emails. Telefonisch blijkbaar niet te bereiken (verschillende pogingen met telkens in wachtrij die na 20 minuten verbroken is).

Freddy Maes

Ondanks dat vorige bestellingen geleverd werden zoals afgesproken. Materiaal op voorraad volgens de website, leverdatum wordt vastgelegd in de bestelling maar niets wordt geleverd.
Ondanks dat vorige bestellingen geleverd werden zoals afgesproken.
Klantendiens is telefonisch gewoon niet bereikbaar, op berichten via de website wordt niet gereageerd.

Saeid

Good price, good quality, bad service, late delivery.

Dimitri

Incorrecte stock, onvolledige levering en geen reactie van klantendienst. 1 maand later nog steeds niks na 4 pogingen! Bye

Yves

De klantendienst is moeilijk bereikbaar. Bestellingen worden slechts gedeeltelijk geleverd maar er is geen enkele feedback wat er met de rest van de bestelling gebeurd. Als je dan uiteindelijk een... De klantendienst is moeilijk bereikbaar. Bestellingen worden slechts gedeeltelijk geleverd maar er is geen enkele feedback wat er met de rest van de bestelling gebeurd. Als je dan uiteindelijk een medewerker aan de lijn krijgt en je maakt een opmerking over de onvolledige bestelling dan krijg je als antwoord: "Mijnheer ik begrijp de frustratie maar als ze het niet willen bestellen kan ik daar ook niet aan doen"

Martijn Decrock

Bestelling gedaan maar na 1 week nog steeds niets geleverd; nochtans stonden alle artikelen "op stock" Reageren ook niet op mijn vragen ivm dit order.

Eerdere bestellingen verliepen vlotter