Zelektro

Marc F

Zeer uitgebreid aanbod materiaal aan een prijs die veel lager ligt dan in de grote doe het zelf zaken.

Hey Marc,
Hey Marc,
Bedankt voor je feedback! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met ons uitgebreide aanbod en onze prijzen. We doen ons best om kwalitatieve producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Als je nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden!

Payenko

Positief

Dag Steve,
Bedankt voor je positieve feedback! Het doet altijd goed om te horen dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Als je nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden!

Paul

Het lijkt erop dat de situatie terug beter is geworden. Ik hoop dat de verhuisperikelen nu voorbij zijn. Ik heb terug enkele "test" bestellingen gedaan gespreid over enkele weken in februari en... Het lijkt erop dat de situatie terug beter is geworden. Ik hoop dat de verhuisperikelen nu voorbij zijn. Ik heb terug enkele "test" bestellingen gedaan gespreid over enkele weken in februari en maart en deze zijn vlot verlopen. Mijn vertrouwen in Zelektro neemt dus weer toe.

Hey Paul,
Hey Paul,
Wat fijn om te horen dat je recente bestellingen vlot zijn verlopen en dat je vertrouwen in Zelektro weer toeneemt! Bedankt voor het delen van je ervaring. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, weet dan dat we hier zijn om je te helpen.

Top!

Dag Pablo
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, laat het ons dan gerust weten.

Joeri

Top

Dag Joeri
Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons echt goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten.

de prijcker silke

Vanaf laatste bestellingen loopt het zoals het hoort: snel en correct.

Vroeger traag en niet correct.

Hey Eddy,
Hey Eddy,
Dat is geweldig om te horen! Het doet me echt plezier dat je recente ervaringen zo positief zijn geweest. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en het is fijn om te zien dat onze inspanningen vruchten afwerpen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet dan dat we hier zijn om te helpen!

Dries

Goede ervaringen gehad. Ik heb reeds een paar keer kabels besteld en deze werden steeds correct geleverd.

lucske

Alles snel geleverd - makkelijke bestelling - goede service

Dag Lucske,
Dag Lucske,
Dat is formidabel om te horen! Blij dat alles vlot verliep en dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback en tot de volgende keer!

B3D8

Vaste leverancier voor mijn bedrijf

Dag Jonas,
Dag Jonas,
Dat klinkt geweldig! Bedankt voor je vertrouwen in ons als vaste leverancier voor jouw bedrijf. Als er ooit iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven graag een waardevolle partner voor je bedrijf!

privé

Steeds tevreden

Dag Marc,
Wat fijn om te horen dat je steeds tevreden bent! Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten.