Zelektro

DVDM

Goede keuze

Reactie Zelektro:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je keuze! Als je nog meer vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, laat het me gerust weten.

marc

Snelle en juiste levering

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je feedback! Het doet ons altijd plezier om te horen dat onze levering snel en accuraat is. Als je nog meer nodig hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten. We staan altijd voor je... Bedankt voor je feedback! Het doet ons altijd plezier om te horen dat onze levering snel en accuraat is. Als je nog meer nodig hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten. We staan altijd voor je klaar!

Stéphanie

Klantvriendelijk, correcte en snelle levering!

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je positieve feedback! Het is leuk om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en snelle levering! 😄 We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.... Bedankt voor je positieve feedback! Het is leuk om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en snelle levering! 😄 We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je nog meer nodig hebt in de toekomst, weet je ons te vinden.

Frank Verhaert

Vlot, correct en stipt!

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. 😊 Als je in de toekomst nog meer hulp of producten nodig hebt, aarzel dan niet om ons opnieuw... Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. 😊 Als je in de toekomst nog meer hulp of producten nodig hebt, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. We staan altijd voor je klaar!
Tot de volgende keer en nogmaals bedankt voor je steun!

Paul Mannaerts - Mannaerts Projects

Snel, vriendelijk en altijd bereid om oplossingen te vinden.
Nooit geen vervelende verzendkosten

Reactie Zelektro:

Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je onze snelheid en vriendelijkheid waardeert. We doen ons best om altijd oplossingen te vinden die aan je behoeften... Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je onze snelheid en vriendelijkheid waardeert. We doen ons best om altijd oplossingen te vinden die aan je behoeften voldoen.
Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt of als er iets is waarbij we kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te helpen!

Kurt

Zeer snelle levering.

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Dat is precies waar we naar streven - om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn.
Als er...
Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

Pierre Vrijens

Bedrijf geen probleem. Wel pakjes dienst. DPD heeft dinsdag een pakket twv €2300 voor de deur gezet ZONDER aan te bellen. We waren thuis. Tevens had ik vermeld dat bij afwezigheid het pakket op een... Bedrijf geen probleem. Wel pakjes dienst. DPD heeft dinsdag een pakket twv €2300 voor de deur gezet ZONDER aan te bellen. We waren thuis. Tevens had ik vermeld dat bij afwezigheid het pakket op een veilige plaats kon gezet worden

Reactie Zelektro:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We vinden het jammer om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de pakketdienst. Dat is inderdaad vervelend, en we begrijpen je... Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We vinden het jammer om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de pakketdienst. Dat is inderdaad vervelend, en we begrijpen je frustratie volledig.
We zullen zeker ons best doen om met de pakketdienst samen te werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Siegfried Jacobs

Goede website,

Reactie Zelektro:

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je onze website goed vindt. 😊 Als je in de toekomst nog meer producten of informatie nodig hebt, aarzel dan niet om ons te... Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je onze website goed vindt. 😊 Als je in de toekomst nog meer producten of informatie nodig hebt, aarzel dan niet om ons te bezoeken. We staan altijd voor je klaar om je te helpen met alles wat je nodig hebt

Marc Aerts

Reeds vele bestellingen gedaan hier en tot op heden altijd een correcte levering of respons

Hey,
Hey,
Het is fantastisch om te horen dat je al vele bestellingen bij ons hebt gedaan en dat je altijd tevreden bent met onze service. 😊 We waarderen echt je voortdurende steun en vertrouwen in ons.
Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Nogmaals bedankt voor je trouwe klantschap en tot de volgende bestelling!

Patrick De Smedt

Alles op tijd geleverd

Reactie Zelektro:

Het doet ons goed om te horen dat alles op tijd geleverd is! 😄 We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan... Het doet ons goed om te horen dat alles op tijd geleverd is! 😄 We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Bedankt voor je positieve feedback en tot de volgende keer!