H.A. Callenbach-Veerman

Wij hebben de contacten met Zegelring.info als zeer positief ervaren.

Uw beoordeling

Onze oudste kleindochter werd 18 jaar, reden voor ons haar een zegelring met familiewapen te geven. Haar keuze is gevallen op een witgouden ring met donkergroene steen. De combinatie is in één woord... Onze oudste kleindochter werd 18 jaar, reden voor ons haar een zegelring met familiewapen te geven. Haar keuze is gevallen op een witgouden ring met donkergroene steen. De combinatie is in één woord prachtig gebleken. Onze contacten met zegelring.info waren bijzonder plezierig en de afhandeling verliep vlekkeloos. Een groot compliment waard!

Ivonne

Persoonlijke aandacht met een prima service, zeer tevreden met het resultaat.

Uw beoordeling

Zegelring.info. in 1x goed hebben ze hier echt begrepen. Er wordt uitgebreid aandacht besteed aan het maken van de juiste keuze. Past perfect! Dank voor de goede en persoonlijke service.

Goede service!

Vivian

Fantastisch !!!

Uw beoordeling

Had in het begin mijn twijfels omdat het online was. Heb totaal geen spijt.
Ben uitstekend benaderd en ingelicht.
Was zo verrast dat de mevr die mij de diverse ringen liet zien om een...
Had in het begin mijn twijfels omdat het online was. Heb totaal geen spijt.
Ben uitstekend benaderd en ingelicht.
Was zo verrast dat de mevr die mij de diverse ringen liet zien om een keuze te maken, hier zoveel van wist. Vanuit de geschiedenis dat was echt super!

Mooie ring, prima geregeld.

Uw beoordeling

Prettig contact en mooi resultaat.

Zeer tevreden over het proces, de duidelijke communicatie en de goede vakinhoudelijke kennis van de adviseur bij het kiezen van de ring, materiaal, gravure, etc.

Jos Eijck

Zeer vakkundig van een voorbeeld op een foto van een oude zegelring toch een mooie nieuwe zegelring kunnen maken.
Hele fijne en correcte correspondentie.
Prettig contact voor, tijdens...
Hele fijne en correcte correspondentie.
Prettig contact voor, tijdens en na het bestellen van een zegelring.
Goede informatie en advies tijdens het bezichtigen van de modellen

Uw beoordeling

Het is zeer prettig om zaken te kunnen doen met Zegelring.info
De ring werd volgens afspraak op tijd thuis bezorgd.

Vakkundig advies en een enorme keus in ringen en stenen.

Uw beoordeling

Met een prettige ontvangst in Amersfoort was er alle ruimte en rust om een zegelring uit te zoeken. Met vakkundig advies en uitleg over de verschillende stenen en de vele soorten ringen was dit een... Met een prettige ontvangst in Amersfoort was er alle ruimte en rust om een zegelring uit te zoeken. Met vakkundig advies en uitleg over de verschillende stenen en de vele soorten ringen was dit een hele bijzondere en leuke ervaring voor ons. Mijn nichtje van 17 kreeg de zegelring van haar oma (mijn moeder) voor het slagen van haar eindexamen. Voor ons alle drie was het uitzoeken heel leuk en ook daarna was de levering prima op orde.

Na gedegen vooronderzoek en persoonlijk onderhoud van de bezichtiging ring, is de bij aflevering de ring een prachtig juweel aan mijn vinger geworden. Een klasse van schoonheid!

Uw beoordeling

De Zegelring is bij het zoeken van een dergelijke ring een uitstekende website ter ondersteuning bij het maken van de goede keuze. Een prachtige, sierlijke presentatie met betekenisvolle... De Zegelring is bij het zoeken van een dergelijke ring een uitstekende website ter ondersteuning bij het maken van de goede keuze. Een prachtige, sierlijke presentatie met betekenisvolle informatie.Tijdens de persoonlijke bezichtiging geholpen door een enthousiaste en vakkundige medewerkster die je alle ruimte geeft bij het uiteindelijk vaststellen van je keuze. De Zegelring is een aanrader voor ieder die een dergelijk ring zoekt.

Prettige ontvangst, goede uitleg en afhandeling.

Uw beoordeling

Mijn dochter en ik hadden de afspraak voor haar ring in Amersfoort. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. En ook waren er voldoende voorbeelden wat betreft ringen en ook kleuren... Mijn dochter en ik hadden de afspraak voor haar ring in Amersfoort. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. En ook waren er voldoende voorbeelden wat betreft ringen en ook kleuren voor de zegel aanwezig. Er werd goed advies gegeven. Het was een leuk uitje. Inmiddels heeft mijn dochter de ring ontvangen en ze is er blij mee!