Uitstekende kwaliteit en dito dienstverlening!

Persoonlijke aandacht leidt bij De Zegelring tot prachtig resultaat

Sjouke Meijer

Wat belooft is over mijn nieuwe zegelring is helemaal waargemaakt, ik ben er erg blij mee, een trots bezit.

Sigrid Boot

De Zegelring is zeer professioneel en de benadering bijzonder vriendelijk met voortreffelijk advies!

Uw beoordeling

Ik had een zegelring met een steen zonder ingegraveerde afbeelding. Eindelijk na jaren via internet De Zegelring gevonden en de ring werd opgehaals. Telefonisch overleg is het familiewen erin... Ik had een zegelring met een steen zonder ingegraveerde afbeelding. Eindelijk na jaren via internet De Zegelring gevonden en de ring werd opgehaals. Telefonisch overleg is het familiewen erin gegraveerd. Weer met beveiligd vervoer thuis bezorgd.
De ring is prachtig geworden en heeft voor mij een enorme meerwaarde gekregen.
Mijn dank!

Zegelring.info heeft zich precies aan de afspraken gehouden, de ring op tijd en in perfecte conditie geleverd.

Uw beoordeling

De geleverde ring was precies zoals afgesproken bij de bestelling, een mooi product.

Esmee

De ring is nog mooier dan ik had verwacht! Super bedankt voor de klantvriendelijkheid en service.

Uiterst professioneel en zeer prettig traject.

Uw beoordeling

Na het eerste contact met mevrouw Nijland kreeg ik een uitnodiging om in Eindhoven de selectie ringen te bekijken. Ik werd aldaar zeer gastvrij ontvangen door Irene. een zeer prettig gesprek volgde... Na het eerste contact met mevrouw Nijland kreeg ik een uitnodiging om in Eindhoven de selectie ringen te bekijken. Ik werd aldaar zeer gastvrij ontvangen door Irene. een zeer prettig gesprek volgde waarin ik voldoende informatie kreeg om een goede keuze te kunnen maken. Met name de correctheid, gastvrijheid en de algehele flair die jullie uitstralen zijn belangrijke pijlers voor mij om een keuze te maken wanneer het gaat om een sieraad dat hopelijk een mensenleven mee gaat. Daarnaast is service essentieel om in een 'niche' markt je als bedrijf positief te blijven profileren, iets dat naar mijn idee zowel Marlies als Irene erg goed in de gaten hebben. Chapeau!

Zeer tevreden!

Uw beoordeling

Heb reeds uw gegevens uitgewisseld met overige familieleden.

Martinus Sijbrandij

Uitstekend advies bij de keuze en correcte afhandeling.

Uw beoordeling

Als je er eens overdenkt een zegelring te laten maken met bijbehorende tekening ga dan naar Zegelring.info en neem contact op met Marlies.

Danielle Philipse

Heel erg blij met het resultaat!

Uw beoordeling

Wapen laten maken in mijn eigen zegelring, eerst is de oude steen verwijderd en er is toen een nieuwe steen met wapen ingemaakt. Heel erg mooi gelukt! De ring ziet eruit als nieuw!

Kwaliteitsring met deskundig personeel

Zie vraag 1