Adriana Luns

Perfect begeleiding van begin tot uiteindelijke mooie dames-zegelring die recht doet aan het familiewapen.

Uw beoordeling

Persoonlijke intake aan huis, goede uitleg over keuzes en tradities en aandacht voor onze persoonlijke keuze om de ring in 2 etappes te vervaardigen, namelijk eerst het maken van de ring met steen... Persoonlijke intake aan huis, goede uitleg over keuzes en tradities en aandacht voor onze persoonlijke keuze om de ring in 2 etappes te vervaardigen, namelijk eerst het maken van de ring met steen (waarmee ik ten huwelijk ben gevraagd) en na ons huwelijk het graveren van het familiewapen. We zijn verrast door de prachtige kwaliteit van de gedetailleerde gravure.

Een mooie zegelring voor een betaalbare prijs.

Uw beoordeling

Ik heb voor mijn dochter een hele mooie zegelring laten maken met ons familie wapen.Echt een aanrader om dat bij zegelring.info te bestellen.

Irene Grootendorst

Zeer behulpzaam en professioneel.

Uw beoordeling

De ring is prachtig, ik ben er heel erg blij mee. Goede hulp met kiezen van de kleur.

Marlies de Bruin

Dank voor de prachtige zegelring

Uw beoordeling

Beste Marlies en Irene, de ring is echt prachtig geworden. De kleur had ik niet mooier kunnen wensen. Met de val van het licht is de ring de ene keer meer groen en de andere keer meer blauw.... Beste Marlies en Irene, de ring is echt prachtig geworden. De kleur had ik niet mooier kunnen wensen. Met de val van het licht is de ring de ene keer meer groen en de andere keer meer blauw. Klassiek en modern tegelijk. Een ring voor het leven die ik hoop tot heel lang te kunnen dragen!

Jurian de Cocq van Delwijnen

Vriendelijke service die echt de tijd nemen om persoonlijk te helpen.

Uw beoordeling

Goede service, nemen goed de tijd voor je en hebben een uitbundige kennis van het product.
Al met al zeer tevreden mee.

Daan Zuijderland

Boven verwachting

Uw beoordeling

10/10 een absolute aanrader.

Jeroen Beekman

Fantastische, vriendelijke en professionele begeleiding bij wat voor ons een emotionele 'levensgebeurtenis' was; de handgemaakte zegelring voor mijn dochter is een waar kunstwerkje en haar 18de... Fantastische, vriendelijke en professionele begeleiding bij wat voor ons een emotionele 'levensgebeurtenis' was; de handgemaakte zegelring voor mijn dochter is een waar kunstwerkje en haar 18de verjaardag is daardoor een erg mooi en speciaal moment geworden.

Uw beoordeling

Marlies en haar collega's hebben uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren en te begeleiden bij onze keuze voor ring en ontwerp. Hierbij was het gevoel van betrokkenheid maar vrijblijvendheid... Marlies en haar collega's hebben uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren en te begeleiden bij onze keuze voor ring en ontwerp. Hierbij was het gevoel van betrokkenheid maar vrijblijvendheid duidelijk aanwezig en dat was erg prettig omdat we uiteindelijk meerdere maanden de tijd hebben genomen voordat we wisten hoe en welk ontwerp en ring we graag wilden hebben. Ook het bezoek samen met mijn vader om een ring te selecteren heb ik als een bijzonder moment ervaren.

Omdat we meerdere foto's van voorwerpen met ons familiewapen erop hadden opgestuurd, was het best spannend afwachten. Maar het eindresultaat was het wachten meer dan waard; bóven verwachting mooi en gedetailleerd uitgevoerd.

Dochterlief was, net als wij, erg onder de indruk en heel erg blij met haar ring en met het bijzondere moment wat we hiermee met zijn allen delen.

E. Smits van Oyen

Goede service, deskundig en aflevering conform afspraak.

Wilbrenninck Wilt

Vanaf de eerst contact, documentatie, organisatie, zending, betaling, ontvangen van de ring is prima gegaan! Ik raad dit adres zonder enig probleem!

zie boven -

Ik ben zeer tevreden over de verstrekte informatie en over het eindproduct

Uw beoordeling

Ik kan je Zegelring.info aanbevelen. je krijgt uitgebreide informatie over de verschillende mogelijkheden op een locatie naar keuze en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Ik was in het... Ik kan je Zegelring.info aanbevelen. je krijgt uitgebreide informatie over de verschillende mogelijkheden op een locatie naar keuze en er wordt goed naar je wensen geluisterd. Ik was in het bijzonder erg tevreden over de zegel. Deze kwam exact overeenkwam met de door mij verstrekte afbeelding.