Elsbeth

Prachtig resultaat en zeer goede professionele en persoonlijke service.

Uw beoordeling

Prachtig resultaat en zeer goede professionele en persoonlijke service.

Karel Mom

Prachtige ringen voor onze zoon en dochter

Beste Marlies,
Na een hele fijne, duidelijke maar ook gewoon leuke afspraak waar jullie meer dan voldoende tijd hebben genomen om alles rondom zegelringen uit te leggen hebben zoon en dochter hun keuze gemaakt. Het blijft altijd afwachten maar het resultaat is gewoon prachtig.
Hoewel je natuurlijk altijd voorbehoud hebt bij dergelijke sieraden en internet kan ik zegelring.info van harte aanbevelen. TOP
Karel Mom

Jeanine

Prachtige ringen!

Dag Marlies en Irene,

Wij zijn zeer tevreden met onze zegelringen! De herenring mooi klassiek en de damesring mooi strak en modern. Precies zoals we dat in ons hoofd hadden.

Romaris Veldema

Prachtig resultaat en snel geleverd

Uw beoordeling

Eerste ontmoeting met juwelier was zeer positief. Meerdere zegelringen geprobeerd. Uiteindelijk heel tevreden met de gekozen ring en steen

caroline

Mooie ring! Erg blij mee!

Uw beoordeling

Kundig advies gekregen en vervolgens us er een mooi monogram ontwerp gemaakt. Snelle reacties via email.

Daaba

Geweldig

Beste Marlies,

De ring is uitstekend geleverd met een perfecte grafure en maat. Beter kon hij niet worden! De leverijd was ook zoals afgesproken.
In een word ik ben ontzettend...
Beste Marlies,

In een word ik ben ontzettend blij en zou dit iedereen aanraden!

Mvg

Daaba Khoum

Michiel Schouten

Finally our rings are together again!

Uw beoordeling

Thank you so much for re-making my ring. It is just as beautiful as the first one, though this one fits perfectly! Finally my wife will wear hers again (she wouldn't wear it if couldn't wear mine).... Thank you so much for re-making my ring. It is just as beautiful as the first one, though this one fits perfectly! Finally my wife will wear hers again (she wouldn't wear it if couldn't wear mine). We will contact again you for our son's 18th birthday.

Tom

Uitstekend advies en begeleiding

Uw beoordeling

Beste Marlies en Irene, Dit was alweer de tweede zegelring die ik besteld heb en ook de volgende ga ik bij jullie bestellen. Bedankt Irene voor het prettige advies

Adriana Luns

Perfect begeleiding van begin tot uiteindelijke mooie dames-zegelring die recht doet aan het familiewapen.

Uw beoordeling

Persoonlijke intake aan huis, goede uitleg over keuzes en tradities en aandacht voor onze persoonlijke keuze om de ring in 2 etappes te vervaardigen, namelijk eerst het maken van de ring met steen... Persoonlijke intake aan huis, goede uitleg over keuzes en tradities en aandacht voor onze persoonlijke keuze om de ring in 2 etappes te vervaardigen, namelijk eerst het maken van de ring met steen (waarmee ik ten huwelijk ben gevraagd) en na ons huwelijk het graveren van het familiewapen. We zijn verrast door de prachtige kwaliteit van de gedetailleerde gravure.

Een mooie zegelring voor een betaalbare prijs.

Uw beoordeling

Ik heb voor mijn dochter een hele mooie zegelring laten maken met ons familie wapen.Echt een aanrader om dat bij zegelring.info te bestellen.