Karin Onclin

Persoonlijke aandacht met een prima service, zeer tevreden met het resultaat.

Uw beoordeling

Voor mezelf een zegelring met monogram laten maken. Ben er superblij mee.

Dhr en mw Kuipéri

Goed advies, afspraken worden keurig nagekomen, fijne samenwerking

Uw beoordeling

Wij hebben onlangs twee zegelringen laten maken voor onze dochters. Wij zijn prima begeleid in het voorafgaande keuze traject tav modellen, kleuren steen, maar zeker ook op het gebied van de do's en... Wij hebben onlangs twee zegelringen laten maken voor onze dochters. Wij zijn prima begeleid in het voorafgaande keuze traject tav modellen, kleuren steen, maar zeker ook op het gebied van de do's en don'ts tav heraldische keuzes (vorm, wapen, etc). De ringen zijn prachtig geworden en keurig binnen de afgesproken termijn geleverd. Je bouwt een prettige relatie op met dit bedrijf. Wij kunnen het zeker aanraden!

Anne Marie Elenbaas

Deskundig advies en zeer prettig geholpen!

Guido,

Guido,

Dank voor je geweldige service en deskundig advies. Ik ben heel blij met de twee ringen die ik in overleg met jou heb laten maken. Kan niet wachten om de prachtige ringen te geven, als cadeau voor het huwelijk van mijn zoon en schoondochter!
Nogmaals dank! Erg blij!

Sil

Ambachtelijk vakwerk

Uw beoordeling

Ik heb echt topadvies gekregen bij het samenstellen. De ring is echt geworden zoals ik hem mij voorstelde. Het voelt alsof ik hem altijd al had moeten dragen.

Pors

Ik ben uiterst tevreden met het resultaat!

Uw beoordeling

Mijn angst was de complexheid van mijn familiewapen. De bomen zouden geen probleem mogen zijn maar de drie schaapjes??
Met een hele goede loep is dat probleem wel iets te zien maar met blote...
Met een hele goede loep is dat probleem wel iets te zien maar met blote oog ziet het er perfect uit.

Heel erg blij met de zegelring!

Uw beoordeling

Fantastische service en follow-up. Irene is bij ons thuis geweest met een enorme collectie. Ze gaf prima advies.
Het is een pinkring met onyx geworden voor mijn dochter. Ze is er super blij...
Het is een pinkring met onyx geworden voor mijn dochter. Ze is er super blij mee.

Marjan Paans

Supergoede uitleg en service!

Uw beoordeling

Als je een mooie ring met lagensteen wil dan
adviseer ik om een afspreek te maken bij zegelring.nl.
Zoveel keus vind je bij geen andere juwelier, de service en uitleg is uitstekend

Deskundig, snel en accuraat

Uw beoordeling

Ben erg deskundig en snel geholpen bij Zegelring. De maat en de kleur is perfect. Ga er zeker veel draaggenot aan hebben.

Een prachtige zegelring die geheel aan mijn verwachtingen voldoet.

Uw beoordeling

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om Irene Lips bij mij thuis te laten komen. Zij bracht tal van voorbeelden van zegelringen mee. Haar advies over de grootte van de ring, de kleur van de... Na lang wikken en wegen heb ik besloten om Irene Lips bij mij thuis te laten komen. Zij bracht tal van voorbeelden van zegelringen mee. Haar advies over de grootte van de ring, de kleur van de steen en de maat heeft geleid tot het laten maken van een zegelring. Het uiteindelijk resultaat was een prachtige ring. De mailwisseling rondom de bevestiging van de aanschaf, de levering en de slotbetaling was netjes in orde. Kortom, ik beveel de "Zegelring" aan.

Uiterst professioneel met zeer goed resultaat. Onze zoon is ontzettend blij met het resultaat.

Uw beoordeling

Geen klachten,. Top prestatie.