Zeetours

Blom

Zeer duidelijke en uitgebreidde omschrijving van de reis.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Als ik wil betalen, moet ik zelf alle gegevens ingeven. Waarom geen betaallink of QR code.
Dan betaal ik keurig het gehele (toch zeer forse !!) bedrag en heb tot op heden (na drie dagen) nog geen bewijs van ontvangst. Moet zelf nabellen ( 10 min. in de wacht) om telefonisch bevestiging te krijgen dat bedrag is ontvangen.
Maar nog steeds niet schriftelijk.

Reactie Zeetours:

Geachte heer,
Bedankt voor uw boeking en review.
Geachte heer,
Bedankt voor uw boeking en review.
Bij het maken van een boeking is het mogelijk om aan te geven hoe u de betaling wenst te verrichten. Afhankelijk van wat u invult, ontvangt u wel of geen betaallink.
Na ontvangst van uw betaling hebben wij u een bevestiging gestuurd. Er kan wel een verwerkingstijd tussen zitten.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis!
Uw Zeetours team

Sjang van Hooff

Goede info; makkelijk voorlopig boeken met prijsgarantie; goede teleonische hulp.

J.v. Gilst

Via website geboekt en ging simpel

Tecweing info voor verbetering

Jan Wijle

Je wordt altijd vriendelijk en correct geholpen

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Alleen wat lange wacht tijden soms aan de telefoon, maar oké

Reisbureau worldwise

Zeer Ervaren medewerkers met zeer veel ervaring en goede tips.

Joke Holkenborg

Goede feedback door bemiddeling en vragen. Snelle reactie

Geen verbeterpunten

Andre de Bruijn

Ook bij het wijzigen van onze cruise voor aansluitende hutten ondervonden we van de Crousespecialisten van Zeetours begrip.

Geen, maar wel doorgaan.

Christian Bauhaus

Duidelijk en transparant

Schaaij

Altijd goed

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Wel dat de prijzen steeds niet hetzelfde is op jullie side scheelt soms 300 euro

M. Minderhoud

Soepel en prettig proces

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

telefonische bereikbaarheid niet van deze tijd. 30 minuten wachttijd is geen uitzondering en verbinding wordt regelmatig verbroken.