Zeetours

C Berger

Net een optie genomen voor een IJSLAND cruise. Zeer aardige en behulpzame medewerker (Danielle) aan de andere kant van de lijn! Als de cruise ook zo verloopt, staan ons mooie dagen te wachten!

zou niet weten

Marian

Goede organisatie met deskundige en meedenkende medewerkers. Altijd fijn om daar te boeken

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Wachttijden aan de telefoon zijn erg lang en je weet niet hoeveel wachtenden je nog voor je hebt. Daardoor geef je het soms maar op.

Stefan

Goed, overall

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Tijdens het boeken ging er iets mis met de verbinding bij een koppeling tussen jullie en HAL, dit was vreemd. Hierdoor ging de boeking niet door, maar werd het een offerte. De offerte krijgen we... Tijdens het boeken ging er iets mis met de verbinding bij een koppeling tussen jullie en HAL, dit was vreemd. Hierdoor ging de boeking niet door, maar werd het een offerte. De offerte krijgen we eigenlijk direct op de mail en met de link in de offerte konden wel direct boeken. Is er niet een refresh mogelijkheid zodat deze stap niet hoeft? In de voorwaarden hanteren jullie een andere bedrag voor de verplichte fooi dan HAL zelf in hun voorwaarden communiceerde, dit zou ik even aanpassen. Wij hebben ook een uitleg over de registratie bij HAL gekregen(per mail), heel handig en attent. Helaas werkte deze stappen niet en zijn we zelf op onderzoek uitgegaan en is het wel gelukt. Daarnaast kregen we een betaallink na de bevestiging van de boeking. Deze zou 48 uur geldig zijn, echter kregen wij binnen 24 uur een nieuwe link met de tekst dat de vorige link niet meer geldig zou zijn. Dit werkt verwarrend.

Angela Stolk

Goede communicatie,snelle reacties en ben goed en duidelijk geholpen

I S van Dijk

Altijd duidelijke omschrijving en geen verrassingen qua prijs. Betrouwbaar

Nvt

Bart Vreeswijk

Uitermate goed geholpen, luisteren goed en zorgen dat alles netjes geregeld gaat worden.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Afspraken tot nu toe allemaal netjes verzorgd.

W van Veldhuizen

Goede duidelijke website
Cruises goed te vinden

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Soms wat langer aan de telefoon wachten
Ook gidsen beschikbaar stellen

R.L. Luitze

Ervaring met Zeetours is prima.

ArchieB

Juiste informatie, easy to use website, alleen maar kundige en vriendelijke medewerkers

Richard de Wolff

Transparant en betrouwbare organisatie.
Je wordt snel en uitstekend geholpen met al je vragen .

zo doorgaan.