Zeetours

Jan Wijle

Je wordt altijd vriendelijk en correct geholpen

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Alleen wat lange wacht tijden soms aan de telefoon, maar oké

Reisbureau worldwise

Zeer Ervaren medewerkers met zeer veel ervaring en goede tips.

Joke Holkenborg

Goede feedback door bemiddeling en vragen. Snelle reactie

Geen verbeterpunten

Andre de Bruijn

Ook bij het wijzigen van onze cruise voor aansluitende hutten ondervonden we van de Crousespecialisten van Zeetours begrip.

Geen, maar wel doorgaan.

Christian Bauhaus

Duidelijk en transparant

Schaaij

Altijd goed

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Wel dat de prijzen steeds niet hetzelfde is op jullie side scheelt soms 300 euro

M. Minderhoud

Soepel en prettig proces

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

telefonische bereikbaarheid niet van deze tijd. 30 minuten wachttijd is geen uitzondering en verbinding wordt regelmatig verbroken.

Marc Weijkamp

Het is een tijd geleden dat we een HAL-cruise hebben geboekt. We merken wel dat veel zaken die je voorheen via Zeetours kon boeken eigenlijk geadviseerd worden om zelf te regelen. Zoals... Het is een tijd geleden dat we een HAL-cruise hebben geboekt. We merken wel dat veel zaken die je voorheen via Zeetours kon boeken eigenlijk geadviseerd worden om zelf te regelen. Zoals hotelovernachtingen en shuttle services van luchthaven naar hotel en van hotel naar cruise terminal. Uiteraard kun je dit ook wel laten regelen, maar het voelt nu anders als toen. Dat merk je ook in het aanbod. Zo kun je een cruise/vlucht boeken, cruise alleen of cruise/al-inclusive volgens de website. Andere opties zijn er niet.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Het zal ongetwijfeld met de manier van online boeken te maken hebben maar ik kan het waarderen als ik alles kan regelen zonder tussenkomst van een persoon. Nu hebben we gebeld, maar de conclusie was... Het zal ongetwijfeld met de manier van online boeken te maken hebben maar ik kan het waarderen als ik alles kan regelen zonder tussenkomst van een persoon. Nu hebben we gebeld, maar de conclusie was dat we uiteindelijk alles ook zelf via de website hadden kunnen regelen. Overigens wel prima te woord gestaan en geholpen, ook na de vragen die we via de mail hadden gesteld.

RWM van den Beuken

Nu hebben de mensen uitdrukkelijk gevraagd om eerste naam van paspoort maar nog niet om paspoort nr

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Zorgen dat klanten geen extra nabetaling krijgen

A.A. van den Heiligenberg

Na lang wachten, wachtrij optie genomen op cruise op 29.06.2024.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Op de website de tarieven snel aanpassen. Ik kreeg 6 uur na het boeken e-mail dat mijn cruise 200 euro per persoon duurder was geworden ondanks mijn optie.

Reactie Zeetours:

Geachte heer,
Bedankt voor uw boeking.
U had op onze website een prijsalarm ingesteld en daarom een automatisch bericht ontvangen dat de prijs gewijzigd was.
Gelukkig is de prijs van uw...
Geachte heer,
Bedankt voor uw boeking.
Gelukkig is de prijs van uw cruise niet tussentijds aangepast en heeft u keurig de (lage) prijs gekregen waarvoor u geboekt had.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis!
Uw Zeetours Team