Wendy

Bezoeker

Slecht

Reactie Zeer Fraai:

Beste Noëmi Schaapveld,
Wij zien dat u een negatieve review heeft geplaatst en vinden dat erg jammer.
Beste Noëmi Schaapveld,
Wij zien dat u een negatieve review heeft geplaatst en vinden dat erg jammer.
Mijn collega's van de klantenservice hebben hun best gedaan om u op de hoogte te houden, maar we hebben hierin dan toch tekortgeschoten.
Wij gaven in juli aan dat het gepland stond voor eind september binnenkomst.
Ik hoop dat u ons dan vergeeft dat we eind augustus geen update hebben gestuurd en u ons zelf mailde.
Wel wil ik zeggen dat de uitlevering lang duurt en het logisch is dat u ze graag een keer zou willen ontvangen.
Excuses als wij als bedrijf hierin u niet goed hebben ondersteund qua e-mail correspondentie.
Wij hopen dat het eindcijfer van uw review bijdraait nadat wij bij u geleverd hebben.

Slechte service en hele lange levering. Zijn niet te bereiken.

Reactie Zeer Fraai:

Beste Kiley Beenen,

De levering van uw twee stoelen liep vertraging op, wat wij net als u erg vervelend vonden.
Dat u ons telefonisch niet goed kon bereiken betreuren wij ook, het is...
Beste Kiley Beenen,

Dat u ons telefonisch niet goed kon bereiken betreuren wij ook, het is soms druk en we kampen momenteel met een kleine onderbezetting.

De stoelen zijn afgelopen week gelukkig bij u geleverd zie ik bij DHL dus wij hopen dat wij het alsnog naar tevredenheid voor u hebben kunnen afronden?
Wij kunnen u helaas niet bereiken dus kunt u even contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken naar een juiste oplossing van uw klacht?
Dank u wel!

Tine Desmet

Snelle en uitstekende service!

Bestelling nog niet ontvangen. Wacht al 4 dagen op DHL

Maaike Jansen Groenink