Roest

Het duurde wel anderhalve week voordat de levering kon plaatsvinden(vanwege ook de vakantietijd)

Annemarieke

Zeer slechte service!
Sturen een beschadigd artikel op. Je zou een nieuwe verwachten, maar nee hoor! Je krijgt niets!

Diana

MO 110 ronde eettafel. Super blij zijn met onze tafel heel mooi en orgeneel met al die verschillende kleuren tafelblad. Mooi afgewerkt netjes met schroeven schroefsleutel erbij stond ook snel op...

Uiterlijk mooie kleuren stalen zwarte poten. 110 cm mooi voor 4 personen of 3.

Dominique

Ik had een kapstok bestelt. Hij was er heel snel en de kapstok zat goed verpakt in de doos

Jeffrey

Goed product! Zeer vriendelijke klantservice niks op aan te merken. Ga zo door!

Perfecte klantservice.

kris de meirsman

Leveringstermijnen worden totaal niet nagekomen, 5-10 dagen beloven en uiteindelijk meer dan 2 maand moeten wachten maar wel eerst de volle pot mogen betalen

De Jong

Bestelling geplaatst voor 2 stoelen echter deze bleken niet op voorraad en dus niet leverbaar. Bestelling staat in backorder, levering naar verwachting pas medio september. Per mail geïnformeerd.

Vriendelijke benadering per mail. Over het product of levering kan ik dus nog niets zeggen.

Schouten

Heb iets besteld (kapstok). Kwam volgens afspraak binnen, helaas beschadigt. Dit gebeurde afgelopen zaterdag na mailwisseling wacht ik nu op een reactie en (natuurlijk) een nieuw vervangend...

H. Warnshuis

1e ervaring prima verlopen.

Jawel, prima en passende communicatie. Product is conform omschrijving !

Hennie Verhoof

Goede prijs/kwaliteit verhouding