K. Nieuwenhuizen

In één woord "geweldig"

Prijs kwaliteit erg goed. Info vooraf was prima en hielp mee om te beslissen. Snel en netjes gewerkt. De "nazorg" was erg goed. Heel goede service en vriendelijke mensen.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Nou, wat een leuke reactie Kees en Alie! Wij willen u nogmaals bedanken voor de mooie zonnepanelen opdracht, en onze monteurs hebben een fijne werkdag bij u gehad. Met vriendelijke groet, en veel... Nou, wat een leuke reactie Kees en Alie! Wij willen u nogmaals bedanken voor de mooie zonnepanelen opdracht, en onze monteurs hebben een fijne werkdag bij u gehad. Met vriendelijke groet, en veel zonuren gewenst, team Zeemanelektro

E. Ter Veen

Correct en deskundig uitgevoerd

netjes gewerkt en op de gemaakte afspraak

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer ter Veen. Wat fijn om uw beoordeling te lezen, dat is waar wij voor willen staan. Veel plezier van uw mooie zonnepanelen installatie! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Dhr. Gerrits

Betrouwbare ondernemer

Goede uitleg en net werk geleverd

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Gerrits, bedankt voor uw positieve reactie, en ja, betrouwbaar in elektrotechniek willen we zijn. Veel zonuren gewenst! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

L.C. Weide

Alle ruimte voor afstemming en overleg.

Alles is tot in de puntjes afgewerkt.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Weide. Bedankt voor uw reactie, en zoals u het omschrijft daar willen wij ook voor staan. Heel veel zonuren gewenst, met vriendelijke groet Zeemanelektro

Boerma

Correct en netjes

Duidelijk en ervaren

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Boerma, ontzettend bedankt voor uw positieve reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw mooie zonnepanelen installatie. Mvg. team Zeemanelektro

Van Klaveren

Snel en kundig werk geleverd. Elke handeling ging vanzelf. Een echte aanrader

Punktueel en schoon werken

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie van Klaveren, bedankt voor jullie positieve reactie. Heel veel plezier van jullie zonnepanelen installatie. Mvg. team Zeemanelektro

Krista walter, prive persoon

Zeer deskundige medewerker! Ook voor de mensen in het veld is het van belang dat de opdrachtgever in samenwerking met de werkvoorbereider het werk goed beoordeeld!

Deskundigheid. Werklust!

Arnold Prinssen

Kwaliteit van de apparatuur, de medewerkers en de contacten met Zeeman allemaal top.

Zeer prettig in de contacten. Directe en duidelijke en vriendelijke contacten. Geen verhaal erom met vlotte babbels. Prijsstelling prima. De apparatuur prima. De medewerkers bij het aanleggen van de... Zeer prettig in de contacten. Directe en duidelijke en vriendelijke contacten. Geen verhaal erom met vlotte babbels. Prijsstelling prima. De apparatuur prima. De medewerkers bij het aanleggen van de apparatuur deden prima hun werk en waren in de contacten ook prima.

Een keurig, netjes, beleefd en super gewerkt en afgeleverd product.

Netjes werken, goede samenwerking, en snelheid.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Stephan, nogmaals bedankt voor jullie mooie opdracht en zeer plezierige ontvangst. Heel veel plezier met jullie mooie zonnepanelen installatie. Ik zal de review delen met Jack, Joop, Luuk en... Hallo Stephan, nogmaals bedankt voor jullie mooie opdracht en zeer plezierige ontvangst. Heel veel plezier met jullie mooie zonnepanelen installatie. Ik zal de review delen met Jack, Joop, Luuk en Mart. Met vriendelijke groet, Sietse

Wim

Keurig werk geleverd, conform afspraak, vakkundig en snel!

Afspraak stipt nagekomen, goede kwaliteit

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Wim. Ontzettend bedankt voor uw positieve reactie na het installeren van de nieuwe groepenkast. Ik ga de beoordeling delen met de monteur (Bert) die de opdracht heeft uitgevoerd. Met... Hallo Wim. Ontzettend bedankt voor uw positieve reactie na het installeren van de nieuwe groepenkast. Ik ga de beoordeling delen met de monteur (Bert) die de opdracht heeft uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu