Moesker

Heel goed!

meedenken, nette hardwerkende jongens

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Moesker, nogmaals bedankt voor de mooie opdracht m.b.t. de zonnepanelen, en het schrijven van de positieve review! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

G. van Bers

Tevreden met planning en afhandeling op 1 dag

Planning en uitvoering

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie van Bers. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht m.b.t. het installeren van de zonnepanelen en het schrijven van de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Ellen Olijve

Super

Persoonlijke aandacht

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Ellen, bedankt voor je positieve beoordeling en de plezierige samenwerking. Veel plezier van je zonnepanelen installatie, en een zonnig maar bovenal gezond 2021! Met vriendelijke groet,... Hallo Ellen, bedankt voor je positieve beoordeling en de plezierige samenwerking. Veel plezier van je zonnepanelen installatie, en een zonnig maar bovenal gezond 2021! Met vriendelijke groet, medewerkers Zeemanelektro

Ben van den Akker

Helemaal OK

Snelle offerte, correcte uitvoering

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Ben, ontzettende bedankt voor de positieve review. Wij wensen jullie voor 2021 alle gezondheid, en als het kan daarbij nog vele zon uren! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

W. Karsies

Erg goed meegedacht over het plaatsen van zonnepanelen.

Prima service

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Karsies, nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en de plezierige samenwerking. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Bakker

Fantastisch

Snelheid en plezier van werknemers in hun werk

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte mevrouw Bakker, wat fijn uw positieve reactie te lezen na uitvoering van de zonnepanelen installatie. De monteurs hebben bij u fijne werkdag gehad. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht,... Geachte mevrouw Bakker, wat fijn uw positieve reactie te lezen na uitvoering van de zonnepanelen installatie. De monteurs hebben bij u fijne werkdag gehad. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht, en vele zonuren gewenst. Mvg. Zeemanelektro

koos van weerlee

Zij doen wat ze zeggen

Klantgerichte benadering

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Koos, bedankt voor het plaatsen van de positieve review, en zoals jij het omschrijft willen wij ook werken. Heel veel plezier van uw mooie zonnepanelen installatie. Met vriendelijke groet,... Hallo Koos, bedankt voor het plaatsen van de positieve review, en zoals jij het omschrijft willen wij ook werken. Heel veel plezier van uw mooie zonnepanelen installatie. Met vriendelijke groet, Team Zeemanelektro!

J van der Pal

Tot nu toe zeer goed

Afspraken nakomen en goed plannen

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Jogchum, ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor het plaatsen van de positieve review. Zijn wij heel blij mee, en goed om te lezen dat je tot "nu toe" zeer goed tevreden bent,... Hallo Jogchum, ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor het plaatsen van de positieve review. Zijn wij heel blij mee, en goed om te lezen dat je tot "nu toe" zeer goed tevreden bent, en wij zullen ons best doen om dat gevoel heel lang zo te houden. Veel zonuren gewenst, mvg. Team Zeemanelektro

Eddie

Nette installatie alles dik voor elkaar

Oplevering

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Eddie, ontzettend bedankt voor de positieve reactie. Heel veel zon gewenst. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro.nl

G. de Kruijk

Prima werk geleverd en goede nazorg..

Afspraken nakomen.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer de Kruijk, ontzettend bedankt voor de positieve reactie op uw zonnepanelen opdracht. En ook dank voor de aanbevelingen in de buurt! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro