J hofman

Prima geregeld, maar moest er wel 2 keer achteraan bellen voor een definitieve offerte en afspraak

Goede professionele installatie

Heine

Dik tevreden met de installatie van onze nieuwe groepenkast!!

snelheid van levering en installatie. goed bereikbaar.

Michel Cedee

Goed werk geleverd en goeie service

Vriendelijk, kennis van zaken

Joost Coenen

Groepenkast plaatsen perfect. Aspraken nakomen zeer slecht

Prijs, kwaliteit, snelheid.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Joost, ten eerste bedankt voor je positieve reactie m.b.t. het installeren van de nieuwe groepenkast bij jou thuis. Met het niet nakomen van de afspraken bedoel jij denk ik de door jou... Hallo Joost, ten eerste bedankt voor je positieve reactie m.b.t. het installeren van de nieuwe groepenkast bij jou thuis. Met het niet nakomen van de afspraken bedoel jij denk ik de door jou gevraagde prijsopgave voor het extra werk in de hal. Deze aanvraag hebben wij inderdaad niet correct beantwoord. De reden hiervoor was de enorme piek met opdrachten in die tijd (maart/april 2018), waardoor wij nieuwe aanvragen niet correct hebben behandelt. Wij hadden u hierover duidelijker moeten informeren. Inmiddels hebben wij extra mensen op kantoor aangenomen en worden offerte aanvragen vaak al dezelfde werkdag beantwoord, en wanneer dit niet mogelijk is informeren wij de klant d.m.v. een e-mail of telefoontje. Voor uw aanvraag kwam deze uitbreiding helaas te laat, en daarvoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, personeel Zeemanelektro.

Bert Verkerk

Zeeman Elektro heeft gedaan wat ze beloofd hebben: prima service, goede afhandeling.

Deskundigheid!

R. van Hassel

Niet goed, want ze reageren niet op telefoontjes en mails.

Aanvankelijk snelle reactie

Geachte heer van Hassel,
Geachte heer van Hassel,
Ten eerste nogmaals bedankt voor de opdracht m.b.t. het installeren van de nieuwe groepenkast, het vervolg na de groepenkast installatie hadden wij inderdaad beter moeten beantwoorden. De reden hiervoor was een enorme piek in opdrachten op dat moment , echter mag dit geen excuus zijn voor het niet correct reageren op uw e-mails. Wij hebben inmiddels de bezetting op kantoor uitgebreid, en beantwoorden bijna alle e-mails vaak al dezelfde dag. Voor uw e-mails kwam deze uitbreiding helaas te laat, en daarvoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, personeel Zeemanelektro.

Groepenkast zat er snel in, vriendelijk personeel en een nette prijs.
After sales - telefonisch en per mail erg lastig te bereiken wel.

Ze installeren ook zonnepanelen voor een nette prijs.

Eerste afspraak prima. Vervolg zeer slecht.

Geachte heer,
Geachte heer,
Ten eerste bedankt voor uw positieve reactie m.b.t. het installeren van de nieuwe groepenkast bij uw dochter thuis. Met het vervolg bedoelt u denken wij uw offerte aanvraag voor extra werk mb.t. het leidingwerk t.b.v. de nieuwe keuken. Deze aanvraag hebben wij inderdaad niet correct beantwoord. De reden hiervoor was de enorme piek met opdrachten in die tijd (maart/april 2018), waardoor wij nieuwe aanvragen niet correct hebben behandelt. Wij hadden u hierover duidelijker moeten informeren. Inmiddels hebben wij extra mensen op kantoor aangenomen en worden offerte aanvragen vaak al dezelfde werkdag beantwoord, en wanneer dit niet mogelijk is informeren wij de klant d.m.v. een e-mail of telefoontje. Voor uw aanvraag kwam deze uitbreiding helaas te laat, en daarvoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, personeel Zeemanelektro.

Kok

Vakkundig

Ziet er goed uit

Mast

Goede dienst geleverd met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een prettig en klantvriendelijk bedrijf om contact mee te hebben. Ik kende het bedrijf nog niet.

Is pro-actief in het geven van advies, zeer klantvriendelijk en duidelijk in zijn afspraken.