Alles klopt

Geen goede ervaring

Niet gezien

A.K.

Beloven en niet nakomen

Vriendelijke mensen, maar belofte om een wifikaartje terug te brengen werd niet nagekomen. Inmiddels is dat wel gebeurd. Met dank hiervoor,

A.Stoffers

Degelijk en zeker niet te duur!

Publieke offertes, afspraak is afspraak, ondanks grote afstanden snelle en direkte contacten, bij klacht korte en snelle lijn met de directeur.

R.Plas

Betrouwbaar en deskundig voor een nette prijs.

Snelle respons na opvragen offerte. Bekwame monteur (Jonnie), werkt hard en netjes. Enig meerwerk tegen geringe vergoeding was geen probleem.

Pieter

Er waren net iets te veel losse eindjes na installatie (hoofdzekering Enexis knalde er ca. 3x in 5-6 maanden uit door een overbezette fase). De nazorg heeft nogal lang op zich laten wachten, maar is... Er waren net iets te veel losse eindjes na installatie (hoofdzekering Enexis knalde er ca. 3x in 5-6 maanden uit door een overbezette fase). De nazorg heeft nogal lang op zich laten wachten, maar is uiteindelijk toch door Sietse persoonlijk opgelost.

Relatief goedkoop (nog steeds ruim €3000) werd mijn meterkast omgebouwd en een laadpaal geplaatst voor mijn elektrische auto. Er lijkt best netjes gewerkt. En uiteindelijk zijn alle problemen toch... Relatief goedkoop (nog steeds ruim €3000) werd mijn meterkast omgebouwd en een laadpaal geplaatst voor mijn elektrische auto. Er lijkt best netjes gewerkt. En uiteindelijk zijn alle problemen toch nog opgelost.

Paul Lucassen

Al bij het eerste contact een goed gevoel en vertrouwen in dit bedrijf, eerlijk zaken doen en leveren wat je belooft.

De communicatie over de vervanging en installatie van de groepenkast was helder. De uitleg n.a.v. de foto van de bestaande groepenkast was zeer duidelijk en hielp mij als leek om te begrijpen wat... De communicatie over de vervanging en installatie van de groepenkast was helder. De uitleg n.a.v. de foto van de bestaande groepenkast was zeer duidelijk en hielp mij als leek om te begrijpen wat noodzakelijk was. Werd zelfs s'avonds gebeld door iemand om nog enige zaken door te nemen. Bevestiging op tijd, installatie op de geplande datum en tijd. De installateur was deskundig, vriendelijk, werkte netjes en toen bleek dat er een tweede krachtgroep benodigd was, werd dit gelijk aangepast.

Mark Sijbom

Snelle, duidelijke antwoorden op mails, meterkast keurig geplaatst en uitstekende service!!

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe groepenkast kwam ik uit bij Zeemanelektro.nl. Ik had het pand al eens gezien bij het boodschappen doen bij de supermarkt een dorp verderop. Via de mail goed... Bij mijn zoektocht naar een nieuwe groepenkast kwam ik uit bij Zeemanelektro.nl. Ik had het pand al eens gezien bij het boodschappen doen bij de supermarkt een dorp verderop. Via de mail goed contact gehad en duidelijke antwoorden op mijn vragen en een goede offerte. Hierdoor een goed gevoel bij dit bedrijf. Na akkoord een afspraak gemaakt tot plaatsing. In overleg kon de monteur zelfs nog een uur eerder komen. Na een klein misverstand tussen de monteur en mij, is bij de oplevering een groep niet goed aangesloten. Ik kon dit pas een paar dagen later controleren. Toen ik dit ontdekt had, heb ik contact gezocht met de monteur. Hij kwam binnen een paar uur even langs om dit te verhelpen (10 minuten werk). En dit allemaal in het weekend!! Echt grote klasse!

Peter S.

Woensdag is er een nieuwe groepenkast geplaatst door Bert. Keurig werk geleverd door een fijne, kalme monteur die met je meedenkt. Complimenten.

Vanaf het eerste contact tot en met plaatsing groepenkast liep alles prima. Bij vragen werd er snel geantwoord. Zeer tevreden.

Nedo

Werkzaamheden netjes en conform afspraak uitgevoerd. Uitstekend prijs-kwaliteit verhouding.

Snel en duidelijk communicatie. Alles gedaan conform afspraak. Goede prijs.