W.Lagerburg

Kwaliteit ,keurig en rustig gewerkt terzake kundig

Werk keurig en verstand van zaken werkt gestaag door

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Lagerburg. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht, en natuurlijk ook voor het plaatsen van de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Zeemanelektro.nl

Betrouwbaar bedrijf

Werknemers lijken zeer ervaren en werken snel. Zijn overigens ook prettig in de omgang

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Rademaker. Wij zijn bij Zeemanelektro inderdaad heel erg blij met de ervaren monteurs die ook nog eens fatsoenlijk uit hun woorden kunnen komen. Bedankt voor het plaatsen van de... Geachte familie Rademaker. Wij zijn bij Zeemanelektro inderdaad heel erg blij met de ervaren monteurs die ook nog eens fatsoenlijk uit hun woorden kunnen komen. Bedankt voor het plaatsen van de mooie beoordeling, wij gaan deze delen met de betrokken monteurs. Heel veel plezier van uw mooie zonnepanelen installatie. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Erik Hofstede

Helemaal top!

Technische kennis vooraf
Goede duidelijke voorlichting
Goede installateurs

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Erik. Bedankt voor het beoordelen van onze werkzaamheden. Ik ga deze delen met de betrokken monteurs. Heel veel zonuren gewenst!

Bert

Meedenkend, duidelijk en punctueel

Denkt met je mee, Komt op tijd en werkt erg netjes!

Hallo Bert.
Bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van de mooie beoordeling. We gaan deze delen met de betreffende monteur. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

C. Weide

Alleen maar positief

Alles volgens afspraak zeer correcte medewerkers. 3 jaar geleden zonnepanelen laten installeren en afgelopen jaar uitbreiding meterkast en aanleg kabel inductie. Ook nu weer correct en alles weer... Alles volgens afspraak zeer correcte medewerkers. 3 jaar geleden zonnepanelen laten installeren en afgelopen jaar uitbreiding meterkast en aanleg kabel inductie. Ook nu weer correct en alles weer volgens afspraak. Aan te bevelen.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Weide, nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf, en natuurlijk ook voor de mooie beoordeling. Mvg. Zeemanelektro

Remie

Uitstekend en zeer netjes nieuwe groepenkast geinstalleerd

Werkt netjes, denkt mee aan oplossingen en laat deskundigheid zien.

Jans Bos

Heel snel en vakkundig geplaatste zonnepanelen en nieuwe meterkast geplaatst.

Goede en vriendelijke vakmensen en op tijd geleverd.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Jans, bedankt voor je positieve beoordeling. Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de mooie zonnepanelen opdracht die wij voor jullie mochten uitvoeren. Met vriendelijke groet, medewerkers... Hallo Jans, bedankt voor je positieve beoordeling. Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de mooie zonnepanelen opdracht die wij voor jullie mochten uitvoeren. Met vriendelijke groet, medewerkers Zeemanelektro

Boere

Nieuwe groepenkast geplaatst. Uitstekende oplossing gevonden voor het onzichtbaar wegwerken van leiding van meterkast naar buitenmuur.

vakmanschap; meedenken om oplossing te vinden voor het probleem

Scholten

Prima opgelost

Goed afgewerkt

Fam Scholten

Goed en netjes de zonnepanelen gemonteerd MAAR er zou iemand contact opnemen voor instaleren dongle 3 weken en 2 mailtjes verder niks meer gehoord en dat is jammer.

netjes afwerken