Familie Hagens

Uitstekend vakwerk geleverd

Prettig contact en keurige vakkundige montage en afwerking

Slaar

Prima werk geleverd

Vakkundig

Bosch

Prima werk. Vriendelijke mensen

Veel kennis en vriendelijk

Jaco van Gils

Ervaren monteur(s)

snel en efficient te werk.

W jansen

Komt afspraken na

Marc

Keurig geregeld!

Nette kerels in huis, nette prijs

Bart

Snel duidelijk en doet wat ze beloven

Eerlijke prijs en goed advies

Hallo Bart,
Bedankt voor je positieve reactie en natuurlijk voor de mooie opdracht m.b.t. jou nieuwe groepenkast. Ik ga deze delen met de betreffende monteur (Luuk).

Jan-Maarten Deelen

Slordig en onbereikbaar

Hallo Jan-Maarten,
Hallo Jan-Maarten,
We hebben elkaar inmiddels uitgebreid gesproken, hierbij o.a. de groepenkast besproken. Wanneer wij door jou als onbereikbaar werden gezien kan ik dat begrijpen, wij hebben jou aanvraag te laat beantwoord. Inmiddels hebben we onze kantoorbezetting weer op peil, mocht je ons nogmaals contacten dan zal je zie dat wij er snel voor je zijn. Tevens heb je mijn Whatsapp, waarop je mij altijd mag bevragen. Ten slotte nog bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het plaatsen van de review, deze heeft ons extra op scherp gezet. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Wim Prinssen

Perfecte montage groepenkast

Meer dan vriendelijke en betrokken monteur (Luc) stond, geduldig, open voor vragen

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Wim, bedankt voor je positieve reactie, ik ga deze met Luuk delen. Mvg. Zeemanelektro

Wim Beekhuyzen

Vakkundige vervanging van de groepenkast door Sietse.

Scherpe prijs, vakkundig, vriendelijk, werkt netjes.