Peter S.

Woensdag is er een nieuwe groepenkast geplaatst door Bert. Keurig werk geleverd door een fijne, kalme monteur die met je meedenkt. Complimenten.

Vanaf het eerste contact tot en met plaatsing groepenkast liep alles prima. Bij vragen werd er snel geantwoord. Zeer tevreden.

Nedo

Werkzaamheden netjes en conform afspraak uitgevoerd. Uitstekend prijs-kwaliteit verhouding.

Snel en duidelijk communicatie. Alles gedaan conform afspraak. Goede prijs.

Melanie

Mijn ervaring met zeemanelektro is positief.

Snel en correct. Klantgericht en een goede uitvoering.

Kevin

Super geholpen! Door lekkage in mijn meterkast lag alles eruit, maar gelukkig werd er super snel weer een nieuwe meterkast geïnstalleerd (nadat ik mijn lekkage had verholpen natuurlijk). Super...

Snelle en overzichtelijke communicatie. Nemen de tijd en staan voor je klaar tijdens spoed.

R. DIJKMANS

Fantastisch bedrijf. Snelle en heldere offerte, perfecte installatie. Probleem wat achteraf niet hun schuld was werd ook niet zoals gebruikelijk direct afgewimpeld maar eerlijk behandeld.

Offerte, opdrachtbevestiging, installatie alles snel, helder en nauwkeurig

Groeten uit Schagen

Goede prijs/kwaliteit, vlotte plaatsing van een nieuwe groepenkast

Heldere offerte en prima prijs/kwaliteit.
De vakman had de oude groepenkast vervangen door een uitgebreider nieuwe Hager groepenkast in ca 2,5 uur.
Alles keurig volgens afspraak, de monteur belde de avond ervoor om te zeggen dat het een uurtje later werd zodat ik daar mee rekening kon houden . Ik kan nog niet zeggen over de garantie, gelukkig heb ik daar nog geen aanspraak op hoeven doen.

Rob Facilities

Betrouwbaar en service gericht

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering, goed advies

Fam de Blok

Geweldig , vandaag is Bert van Zeemanelektro bij ons geweest.
Wat een vakman is dat allles wat die man doet is perfect.
Tot op de puntjes verzorg wat hij aan electra doet.

De afwerking en het vakmanschap van het electra werk wat Bert doet.
Tot aan de stroomkabels worden netjes afgewerkt en weg gewerkt.
Nogmaals wat de eigenaar Sietse op de Website schrijft is gewoon waar alles wordt waar gemaakt.

Christiaans

Perfect, heel tevreden.

Communicatie was goed.
Snelle afhandeling, nette prijs, geen lange wachttijden en perfect gemaakt.

Het gevraagde is snel geleverd en keurig geplaatst

Afspraak wordt nagekomen en er wordt meegedacht