Stephan melskens

Een keurig, netjes, beleefd en super gewerkt en afgeleverd product.

Netjes werken, goede samenwerking, en snelheid.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Stephan, nogmaals bedankt voor jullie mooie opdracht en zeer plezierige ontvangst. Heel veel plezier met jullie mooie zonnepanelen installatie. Ik zal de review delen met Jack, Joop, Luuk en... Hallo Stephan, nogmaals bedankt voor jullie mooie opdracht en zeer plezierige ontvangst. Heel veel plezier met jullie mooie zonnepanelen installatie. Ik zal de review delen met Jack, Joop, Luuk en Mart. Met vriendelijke groet, Sietse

Wim

Keurig werk geleverd, conform afspraak, vakkundig en snel!

Afspraak stipt nagekomen, goede kwaliteit

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Wim. Ontzettend bedankt voor uw positieve reactie na het installeren van de nieuwe groepenkast. Ik ga de beoordeling delen met de monteur (Bert) die de opdracht heeft uitgevoerd. Met... Hallo Wim. Ontzettend bedankt voor uw positieve reactie na het installeren van de nieuwe groepenkast. Ik ga de beoordeling delen met de monteur (Bert) die de opdracht heeft uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

Brian Kabbes

Na online een offerte te hebben aangevraagd had ik een zeer snelle reactie, waarna ik op korte termijn een afspraak kon maken.

Goede service, vriendelijke en vakbekwame monteur, snelle en correcte levering en uitvoer.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Kabbes. Bedankt voor uw positieve reactie. Wij hebben de foto van uw nieuwe groepenkast inmiddels van de monteur ontvangen, en uw nieuwe Hager groepenkast is weer helemaal bij de tijd,... Geachte heer Kabbes. Bedankt voor uw positieve reactie. Wij hebben de foto van uw nieuwe groepenkast inmiddels van de monteur ontvangen, en uw nieuwe Hager groepenkast is weer helemaal bij de tijd, en klaar voor de toekomst. Wij gaan uw beoordeling met de monteur (Jack). Met vriendelijke groet, Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

Verwijk

Zeer goede service

Duidelijke afspraken, fijne monteur

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Verwijk. Ontzettend bedankt dat u de tijd heeft willen nemen voor het schrijven van de review, en goed om te lezen dat deze ook nog positief is. Veel plezier met uw topkwaliteit Hager... Geachte heer Verwijk. Ontzettend bedankt dat u de tijd heeft willen nemen voor het schrijven van de review, en goed om te lezen dat deze ook nog positief is. Veel plezier met uw topkwaliteit Hager groepenkast. Ik deel uw reactie met monteur Arnold. Mvg. Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

V Leusen

Zeer goed

Afspraak,service,communicatie

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer van Leusen. Ten eerste nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Zeemanelektro m.b.t. het installeren van de mooie groepenkast en aansluitpunt voor elektrisch koken, en natuurlijk ook... Geachte heer van Leusen. Ten eerste nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Zeemanelektro m.b.t. het installeren van de mooie groepenkast en aansluitpunt voor elektrisch koken, en natuurlijk ook voor de genomen moeite voor het schrijven van de positieve klantervaring. Veel plezier en veiligheid met uw topkwaliteit groepenkast! Mvg. Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

Erik

Super, geen enkel minpunt te bedenken

Monteur dacht mee met mij.
Gaf uitleg.
Werkte zeer netjes.
Goed opgeleverd.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Erik. Nogmaals bedankt voor je mooie opdracht m.b.t. het installeren van de Schneider groepenkast, en dat je tijd vrij kon maken voor het schrijven van de positieve review. Mvg.... Hallo Erik. Nogmaals bedankt voor je mooie opdracht m.b.t. het installeren van de Schneider groepenkast, en dat je tijd vrij kon maken voor het schrijven van de positieve review. Mvg. Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

Loonstra

Uitstekend

overleg en actie

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Loonstra, nogmaals bedankt voor de mooie opdracht m.b.t. het installeren van een nieuwe Hager groepenkast en de bekabeling t.b.v. diverse elektra. En natuurlijk bedankt voor de... Geachte familie Loonstra, nogmaals bedankt voor de mooie opdracht m.b.t. het installeren van een nieuwe Hager groepenkast en de bekabeling t.b.v. diverse elektra. En natuurlijk bedankt voor de positieve review. Mvg. Zeemanelektro.nl

Sybrandy

Zeer prettige communicatie en vakkundige afwerking.

De monteur besprak de werkzaamheden en deed zijn werk on goed overleg.
Afspraken werden nagekomen.
Zeer tevreden met het eindresultaat.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Sybrandy, bedankt voor de positieve reactie. Het installeren van zichtwerk in een bestaande situatie vergt inderdaad naast het vakmanschap ook de kunst van het overleggen met de... Geachte familie Sybrandy, bedankt voor de positieve reactie. Het installeren van zichtwerk in een bestaande situatie vergt inderdaad naast het vakmanschap ook de kunst van het overleggen met de klant, goed om te lezen dat het bij u goed is gelukt. Ik zal de review delen met monteur Arnold. Mvg. Zeemanelektro

W. Huisman

Helemaal top!

Snelle reactie, komt afspraken perfect na. Werkt zeer netjes!

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte mevrouw Huisman, bedankt voor uw positieve reactie over ons bedrijf, uw woorden beschrijven waar we graag voor staan. Veel plezier met uw topkwaliteit Hager groepenkast. Mvg. Zeemanelektro

F

Top

Klantvriendelijk

Reactie Zeemanelektro.nl:

Nogmaals bedankt voor de opdracht m.b.t. de mooie Hager groepenkast en voor het plaatsen van de positieve review.