A.Stoffers

Degelijk en zeker niet te duur!

Publieke offertes, afspraak is afspraak, ondanks grote afstanden snelle en direkte contacten, bij klacht korte en snelle lijn met de directeur.

R.Plas

Betrouwbaar en deskundig voor een nette prijs.

Snelle respons na opvragen offerte. Bekwame monteur (Jonnie), werkt hard en netjes. Enig meerwerk tegen geringe vergoeding was geen probleem.

Backfeeder

Behalve net iets te veel losse eindjes na installatie ook beroerde nazorg, als de meterkast niet naar behoren werkt (hoofdzekering Enexis knalt er al 2x in 4 maanden uit).

Relatief goedkoop (nog steeds ruim €3000) werd mijn meterkast omgebouwd en een laadpaal geplaatst voor mijn elektrische auto. Er lijkt best netjes gewerkt.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Pieter, ik zie dat je hier een bijna dezelfde review hebt gegeven als bij Google, vandaar hieronder nogmaals dezelfde reactie die wij ook bij de Google review hebben gegeven:
Hallo Pieter, ten eerste bedankt voor je reactie. Ook al is de reactie niet geheel positief, deze word zeker gewaardeerd en zullen wij gebruiken om onze bedrijfsvoering te verbeteren. Dan nog even kort terug komen op de bij jou geplaatste groepenkast, deze is inderdaad door een ervaren monteur met goede materialen op de juiste manier geïnstalleerd. Het probleem zit hem echter in de waarde van de hoofdzekering, deze is te klein voor uw woonhuis in combinatie met het onder te verhuren gedeelte van uw huis en het laadstation voor de elektrische auto. Wanneer u deze hoofdzekering door uw netwerkbedrijf laat verhogen naar 3x35A is het probleem met te veel belasting op de hoofdzekering opgelost. Uw nieuwe groepenkast is al geschikt voor deze verhoging, en nadat de verhoging is uitgevoerd kunt u optimaal gebruik maken van uw elektrische installatie. Mvg. Zeemanelektro

Paul Lucassen

Al bij het eerste contact een goed gevoel en vertrouwen in dit bedrijf, eerlijk zaken doen en leveren wat je belooft.

De communicatie over de vervanging en installatie van de groepenkast was helder. De uitleg n.a.v. de foto van de bestaande groepenkast was zeer duidelijk en hielp mij als leek om te begrijpen wat noodzakelijk was. Werd zelfs s'avonds gebeld door iemand om nog enige zaken door te nemen. Bevestiging op tijd, installatie op de geplande datum en tijd. De installateur was deskundig, vriendelijk, werkte netjes en toen bleek dat er een tweede krachtgroep benodigd was, werd dit gelijk aangepast.

Mark Sijbom

Snelle, duidelijke antwoorden op mails, meterkast keurig geplaatst en uitstekende service!!

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe groepenkast kwam ik uit bij Zeemanelektro.nl. Ik had het pand al eens gezien bij het boodschappen doen bij de supermarkt een dorp verderop. Via de mail goed contact gehad en duidelijke antwoorden op mijn vragen en een goede offerte. Hierdoor een goed gevoel bij dit bedrijf. Na akkoord een afspraak gemaakt tot plaatsing. In overleg kon de monteur zelfs nog een uur eerder komen. Na een klein misverstand tussen de monteur en mij, is bij de oplevering een groep niet goed aangesloten. Ik kon dit pas een paar dagen later controleren. Toen ik dit ontdekt had, heb ik contact gezocht met de monteur. Hij kwam binnen een paar uur even langs om dit te verhelpen (10 minuten werk). En dit allemaal in het weekend!! Echt grote klasse!

Peter S.

Woensdag is er een nieuwe groepenkast geplaatst door Bert. Keurig werk geleverd door een fijne, kalme monteur die met je meedenkt. Complimenten.

Vanaf het eerste contact tot en met plaatsing groepenkast liep alles prima. Bij vragen werd er snel geantwoord. Zeer tevreden.

Nedo

Werkzaamheden netjes en conform afspraak uitgevoerd. Uitstekend prijs-kwaliteit verhouding.

Snel en duidelijk communicatie. Alles gedaan conform afspraak. Goede prijs.

Melanie

Mijn ervaring met zeemanelektro is positief.

Snel en correct. Klantgericht en een goede uitvoering.

Kevin

Super geholpen! Door lekkage in mijn meterkast lag alles eruit, maar gelukkig werd er super snel weer een nieuwe meterkast geïnstalleerd (nadat ik mijn lekkage had verholpen natuurlijk). Super...

Snelle en overzichtelijke communicatie. Nemen de tijd en staan voor je klaar tijdens spoed.

R. DIJKMANS

Fantastisch bedrijf. Snelle en heldere offerte, perfecte installatie. Probleem wat achteraf niet hun schuld was werd ook niet zoals gebruikelijk direct afgewimpeld maar eerlijk behandeld.

Offerte, opdrachtbevestiging, installatie alles snel, helder en nauwkeurig