Kwaliteit van de geleverde planten of bomen?
7.7/10

Ronald de bruijn

Prima service en vriendelijk personeel. Kwaliteit van de planten goed.

Assortiment en prijzen op de website plaatsen.

Geert en Rachel

Een geweldig fijne winkel zonder overbodige prullaria. De looproute naar de afdeling die je zoekt is kort en duidelijk

overzichtelijk

misschien ook iets aan kamerplanten?

Goed advies en vlotte bediening

Goede produkten welke onderscheidend zijn t.o.v. andere centra op het eiland

parkeren blijft af en toe lastig

Freek Verrips

Heb 16x het tuinplantje Lonicera Matai besteld, bij de geleverde plantjes zat er i stuks die ik als tuincentrum niet aan de klant
had durven aanbieden. Deze is het ook niet gaan doen. Had er...

Lever geen plantjes die reeds ter ziele zijn gegaan.

Reactie Zeelandplant:

Goedemorgen,
Wij hebben uw bericht via Feedback Company ontvangen en begrijpen dat u niet tevreden bent met uw geleverde bestelling.
Heel vervelend om te horen; wij bieden u onze excuses aan dat alles niet naar tevredenheid is verlopen.
Jammer dat u niet gelijk even contact met ons hebt opgenomen; dan hadden wij direct met u kunnen kijken hoe we e.e.a. konden oplossen.

Wij vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren en daarom bieden wij u graag de mogelijkheid om een plant waar u niet tevreden over bent (Lonicera Maigrun) om te komen ruilen.

Ik hoor graag van u of u hier gebruik van wilt maken, en wanneer u deze af wilt komen halen.

Wolterman

We zijn geholpen door Ellen. Ze neemt de tijd voor je en denkt mee in het tuinplan. Erg fijn.

Mooie producten voor scherpe prijzen.

Ik heb niet via de website besteld of de website bezocht

bram

Prima, afwijkende soorten die niet op voorraad zijn worden probleemloos besteld en teruggekoppeld als ze binnen zijn. Prijs/kwaliteit zeer goed.

Een echt tuinbedrijf zonder allerlei ballast als kleding, bbqs, tuinmeubels en prularia

Parkeergelegenheid is erg beperkt

Paul Kuijpers

Mooi bedrijf, aardige mensen, prachtige producten, niet overmatig druk, goede service en waar voor je geld.

Mvrgrt.,

Paul Kuijpers

Prachtig mooi liguster haagje besteld. Kwaliteit van de planten erg goed. Goede snelle service.

Prima bedrijf, vlotte levering en een prima prijs/kwaliteit

Zie boven.

Peter Boogaard

Goede zaak met professionele hulp

zie boven