Kwaliteit
Prijs
Communicatie
9.7/10

ZorgEnKind Kim Verouden

Ik was totaal niet bekend met website maken maar heb met de WordPress workshop bij Silvio van Zazou totaal heel veel geleerd in 1 dag. Nu staat mijn website basis klaar en kan ik zelf verder met... Ik was totaal niet bekend met website maken maar heb met de WordPress workshop bij Silvio van Zazou totaal heel veel geleerd in 1 dag. Nu staat mijn website basis klaar en kan ik zelf verder met bouwen, superleuk! Bedankt voor je enthousiaste input, Kim uit Helmond

Passie voor hun vak

de persoon achter het bedrijf .

Deijkers meubelen.

Hele goede ervaring met het bedrijf.
Het bedrijf bied hele goede service en advies.

Meedenken met de klant, altijd bereikbaar voor advies.
Klantgericht werken.

Pedi-Joy

We hadden een website die niet goed functioneerde en zijn daarmee naar ZazouTotaal Webdesign gegaan om te kijken wat er verbeterd zou kunnen worden. We zijn uitstekend geholpen, Ze hebben kleine... We hadden een website die niet goed functioneerde en zijn daarmee naar ZazouTotaal Webdesign gegaan om te kijken wat er verbeterd zou kunnen worden. We zijn uitstekend geholpen, Ze hebben kleine dingen op onze site aangepast, waardoor deze nu stukken beter te vinden is en beter functioneert. TOP!

Klantvriendelijkheid en kennis. Ze weten waar ze over praten.

Nope, we waren/zijn zeer tevreden!

Denk en doen ouderenhulp

Silvio komt met goede ideeën en heeft een frisse kijk! Je kan merken dat hij zeer ervaren en bedreven is.

Frisse ideeën en originele input

kan zo niets bedenken

Gerard Verbaarschot

Heb ik gedaan

sociaal
aardig
open

Vertelt veel dit is goed maar is soms raak je kern van verrhaal kwijt

Grillhouse By Onsz

We hebben een site laten maken voor internet en mobiel door silvio. We zijn hier zeer zeker tevreden mee! Alles werkt naar behoren en alles ziet er piek fijn uit. de service is echt goed de... We hebben een site laten maken voor internet en mobiel door silvio. We zijn hier zeer zeker tevreden mee! Alles werkt naar behoren en alles ziet er piek fijn uit. de service is echt goed de communicatie met silvio verliep erg fijn en gaf ons erg fijne tips en dacht aan veel dingen mee.
Ook heeft hij ons logo gemaakt en krijgen er nog steeds veel goeie reacties over!
Al met al een hele fijne ervaring met Zazou totaal!

Communicatie en vakmanschap is hier echt top!
Daardoor klopt de prijs kwaliteit ook zeker!

Zo door blijven gaan!

Kalo Koffie

Silvio is een fijne man om mee te werken.
Hij communiceert in normale "mensentaal".
Kortom: prettige ervaring!

Communicatie

Geen verbeterpunt. Ga zo door!!

BIJSTERVELD-SCHILDERWERKEN

Helemaal top, uitstekende commumicatie en geen nadelige verassingen achteraf.

Comminicatie en zeer tijdige aflevering website.

Het popcornpaleis

Zazoutotaal maakt je website helemaal op maat zoals je het maar wilt hebben. Met hun expertise ziet nu mijn website er fantastisch uit.

Dankzij Zazoutotaal ben ik op het web nu veel meer zichtbaarder dan voorheen, waardoor ik nu bovenaan sta en hierdoor meer offertes voor de klanten mag maken

Heb ik nu niet