Kwaliteit
Kennis en vakmanshap
Prijs
Communicatie

Kalo Koffie

Silvio is een fijne man om mee te werken.
Hij communiceert in normale "mensentaal".
Kortom: prettige ervaring!

Communicatie

Geen verbeterpunt. Ga zo door!!

ADRIE BIJSTERVELD

Helemaal top, uitstekende commumicatie en geen nadelige verassingen achteraf.

Comminicatie en zeer tijdige aflevering website.

Het popcornpaleis

Zazoutotaal maakt je website helemaal op maat zoals je het maar wilt hebben. Met hun expertise ziet nu mijn website er fantastisch uit.

Dankzij Zazoutotaal ben ik op het web nu veel meer zichtbaarder dan voorheen, waardoor ik nu bovenaan sta en hierdoor meer offertes voor de klanten mag maken

Heb ik nu niet

H & B Entertainment

Zazoutotaal heeft voor ons een prachtige en zeer goed vindbare website gemaakt, waar wij als zangers en entertainers veel bezoekers en gelukkig ook vele aanvragen door binnen. Wij zijn dan ook zeer... Zazoutotaal heeft voor ons een prachtige en zeer goed vindbare website gemaakt, waar wij als zangers en entertainers veel bezoekers en gelukkig ook vele aanvragen door binnen. Wij zijn dan ook zeer content met de geweldige aandacht en support die wij van Silvio van de Ven krijgen zodra wij een vraag hebben.

Kortom zazoutotaal is de webdesigner waar alles klopt: de kennis, de klanten service en een zeer goede prijs. En wij blijven klant.

Groetjes Barry

Veel kennis en vakmanschap in huis. maar ook zeer zeker heel erg klantvriendelijk. En niet altijd een factuurtje als hij op ons verzoek iets moest aanpassen of veranderen.

Geen.

Buro ben van lieshout

Goede afspraken, snelle levering

Lieke Music

Goede ervaring, fijne samenwerking. Mooie site gebouwd en hele creatieve en gave posters!

Perfecte klantvriendelijkheid en goede hulp bij problemen.

Een paar dingen op de website, tekst hoe het eruit ziet op de computer of telefoon is niet helemaal naar wens, word uit z'n verband gerukt, maar dat komt door het programma waarmee gewerkt word. Dus... Een paar dingen op de website, tekst hoe het eruit ziet op de computer of telefoon is niet helemaal naar wens, word uit z'n verband gerukt, maar dat komt door het programma waarmee gewerkt word. Dus dat zou beter kunnen.

Reactie ZazouTotaal Webdesign:

Met de huidige webdesign technieken is het mogelijk op responsive te werken, zodat de website ook op mobiele telefoons, maar mobiele website versies zijn beter dan vroeger, maar ideaal is het nooit.... Met de huidige webdesign technieken is het mogelijk op responsive te werken, zodat de website ook op mobiele telefoons, maar mobiele website versies zijn beter dan vroeger, maar ideaal is het nooit. De enige echte juiste oplossing is om een mobiele website APP te laten maken. Dan kloppen de tekst en foto verhoudingen altijd.