Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Tonny van Driel, IPC-Nederland.nl

Zeer plezierig en professioneel

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Helemaal voldaan aan onze verwachtingen

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

wellicht standaard een kennismaking laten plaatsvinden met de persoon die de workshop gaat geven. Voor beide partijen plezierig.

Joyce van Ginderen - Flowserve

Goed, prettig dat jullie langs wilde komen

ja

Mark Zwienenberg

Doeltreffend

Ja

Al besproken met Irma.

Onderwijsinstelling Nancy

Het was een prima samenwerking

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

in 1 workshop ( persoonlijk leiderschap) in mindere mate omdat het voor ons niet nieuw was de andere workshop ( improvisatie theater) zeker wel

nee eigenlijk niet

Zorggroep Regionale Organisatie Huisartsen West Nederland

Heel positief!

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Goed, we gaan de punten oppakken intern

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Nee, jullie waren heel meewerkend

Securitas Annette Verbon

Zeker

Essentium

Voortraject: goed geïnformeerd, vriendelijke dienstverlening, leuk dat er boekjes en pennen worden opgestuurd!
Tijdens: Leuk, gezellig, enigszins leerzaam. Vroeg me af of er een trainer is die überhaupt goed op onze groep kan anticiperen, is gewoon lastig.
Na: Fijn dat er nog even gevraagd wordt naar de ervaring. Gek dat de notitieblokken en pennen die je op voorhang krijgt weer zijn meegenomen. Lijkt me toch gewoon een cadeautje.....?

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Voor sommige wel en sommige niet.
enerzijds leerzaam op een leuke manier, anderzijds te weinig vertaling naar ons werk gemaakt.
Hoe kan ik die ene collega nu in zijn kracht zetten en...
Voor sommige wel en sommige niet.
Hoe kan ik die ene collega nu in zijn kracht zetten en moet ik bij de andere collega dat op een andere manier doen.....

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

-Meer de lead nemen bij zo'n chaotische groep.
-Meer de lead nemen bij zo'n chaotische groep.
-Goed aanvoelen hoe er word gereageerd op een activiteit. Veel mensen voelde zich toch redelijk ongemakkelijk bij 'het elkaar leiden d.mv het volgen van de vingers'., duurde net te lang.
- Nogmaals; bijzonder dat de notitieblokken en pennen weer zijn mee genomen.....

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Natuurlijk zijn de blocnotes en pennen een cadeau! We hebben het met de trainer besproken en het voorval berust op een misverstand waarvoor onze excuses. We sturen jullie zo spoedig mogelijk... Natuurlijk zijn de blocnotes en pennen een cadeau! We hebben het met de trainer besproken en het voorval berust op een misverstand waarvoor onze excuses. We sturen jullie zo spoedig mogelijk nogmaals blocnotes en pennen toe.

Linda Sontag - NRO

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja, ondanks korte workshop gehaald. We hadden ook maar een beperkte doelstelling, alleen mensen bewust maken en een tool aanreiken

nee

Marian Spruit - TOPdesk

Zeer prettig. Er werd voldoende contact gezocht, ook de e-mail na de workshop vond ik erg prettig.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja, we hebben een heleboel nieuwe aanknopingspunten om de samenwerking binnen ons team in de nieuwe vorm verder te verbeteren.

Mandy Jansen, Independer

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en het contact werd goed onderhouden.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja. Wij wilde graag een workshop die algemeen zou inspringen op "zakelijk flirten" en extra aandacht zou geven aan lichaamstaal. De training is dan ook precies zo samengesteld en daarmee ons doel... Ja. Wij wilde graag een workshop die algemeen zou inspringen op "zakelijk flirten" en extra aandacht zou geven aan lichaamstaal. De training is dan ook precies zo samengesteld en daarmee ons doel behaald :-)

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het zou ons hebben geholpen als er (meer) referenties zouden zijn op basis van de workshop inhoud. Dat maakt het nemen van een beslissing wat gemakkelijker.