Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Ilse / Afdeling Online

Goed. Snelle reactie en actie. Fijn om mee samen te werken

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De oefeningen (vooral waarbij we van onze stoel moesten komen)

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De opmaak van de presentatie verbeteren

Apotheek A15

Zorgvuldig - de wensen worden vooraf goed geïnventariseerd en afgestemd

De werkvormen

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Er kon nog langer uitgewisseld worden over de resultaten van de werkvormen

Minke Burgers

de trainer

naar wens

TU/e Skillslab

Het was een fijne samenwerking met warm contact.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het meest waardevolle van de Business Flirting workshop vond ik dat de trainer actief rekening hield met alle (internationale) deelnemers en ervoor zorgde dat hun specifieke vragen en behoeften... Het meest waardevolle van de Business Flirting workshop vond ik dat de trainer actief rekening hield met alle (internationale) deelnemers en ervoor zorgde dat hun specifieke vragen en behoeften tijdens de workshop aan bod kwamen.

Alles was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de hele mooie review! En bedankt voor de fijne samenwerking!

nienke

Prettig!

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Nieuwe inzichten in hoe je je eigen geluk kan vergroten op een simpele manier

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Misschien iets meer praktische tips

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de fijne review! En bedankt voor de tip, dat nemen we zeker mee bij een volgende workshop.

Walter van Oosterom / Haag Wonen

Ik heb de samenwerking als prettig ervaren

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De interactie tussen de trainster en de deelnemers. Er werd gied ingespeeld op de vragen van de deelnemers

Het was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie review! We verzorgen graag weer een mooie workshop voor jullie.

Diana Hoogeboom Ausnutria

Fijne samenwerking. Goede communicatie vooraf zodat we konden aangeven waar we naar op zoek waren. Ook op de dag zelf werd ongeveer halverwege gevraagd of de workshop voldeed aan onze verwachting en... Fijne samenwerking. Goede communicatie vooraf zodat we konden aangeven waar we naar op zoek waren. Ook op de dag zelf werd ongeveer halverwege gevraagd of de workshop voldeed aan onze verwachting en werden er verschillende opties aangeboden om de rest van de workshop zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de wensen van ons team.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De workshop gaf ons een goed inzicht in hoe ons team op elkaar reageert in lastige situaties. Ook kregen we meer inzicht in hoe ieder voor zich reageert op de rest van de groep. Door steeds van... De workshop gaf ons een goed inzicht in hoe ons team op elkaar reageert in lastige situaties. Ook kregen we meer inzicht in hoe ieder voor zich reageert op de rest van de groep. Door steeds van groep te wisselen werd ook duidelijk dat gedrag niet alleen vanuit jezelf komt maar ook een resultaat is van hoe de groep met elkaar omgaat.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De workshop was helemaal naar wens!

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie feedback!

CSU

Duidelijk en prettig.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

de stof die besproken werd sloot goed aan op de groep.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

het was naar wens. Trainer dacht mee met bepaalde onderwerpen.

APG

Goed. ZakelijkeTrainer nam tijdig contact op wanneer dit nodig was en afspraken werden nageleefd.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Doorgronden van het theoretische model en de praktijk opdrachten die alle onderdelen duidelijk maakte.

Het was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor deze mooie review! We denken graag met jullie mee als er weer een ontwikkelbehoefte is.

Infofolio

Prima! Het plannen van de trainingen verliep niet zo voorspoedig, door allerlei zaken die er tussendoor kwamen. Desalniettemin was de afstemming plezierig en gemakkelijk, waardoor het geen probleem... Prima! Het plannen van de trainingen verliep niet zo voorspoedig, door allerlei zaken die er tussendoor kwamen. Desalniettemin was de afstemming plezierig en gemakkelijk, waardoor het geen probleem was.
De trainingen zelf waren nuttig en leuk, en zorgden voor een hernieuwde positieve energie binnen het team. Al met al, een zeer positieve samenwerking dus!

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het meest waardevolle aan de training was voor ons de mogelijkheid om als team, samen met een professionele trainer, te werken aan onze zelfsturendheid.

Alles was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie feedback! Veel succes en plezier met de verdere vormgeving.