Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Thai Union Trading Europe

Uitstekend

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Impact van verschillende oefeningen voor de verschillende nationaliteiten

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Minder theorie in geval van digitale training. Welicht meer voorbereiden op interactie wijze (filmpjes die de theorie uitleggen) en dan meer discussie tijdens training?

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie terugkoppeling! En de tip nemen we zeker mee in alle ontwikkelingen waar we mee bezig zijn. Wellicht kunnen jullie de volgende keer een online module afnemen. Hiermee gaan de... Dank voor de mooie terugkoppeling! En de tip nemen we zeker mee in alle ontwikkelingen waar we mee bezig zijn. Wellicht kunnen jullie de volgende keer een online module afnemen. Hiermee gaan de deelnemers van te voren aan de slag met de theorie, zodat we tijdens de training nog meer kunnen inzetten op interactie. Hopelijk tot de volgende keer!

Less or More

Heel fijn, duidelijke en snelle communicatie. Bovenal ook heel uitgebreid, je merkt echt dat er werd mee gedacht en dat de ZakelijkeTrainer de waarde ziet van goede/passende trainingen.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het interactieve deel. Direct zelf testen met de kennis die net is overgebracht en vanuit daar ook direct struikelpunten kunnen aangeven en daar weer tips/tricks voor krijgen.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Tip voor de trainer: de voorafgaande theorie beter laten aansluiten bij de opdracht die volgt, de follow up aan theorie wat volgt na de opdracht heeft wel de juiste plaats en lading.

M.b.t. contact met de ZakelijkeTrainer; heel erg naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn en de tip nemen we mee. Hopelijk tot de volgende keer!

MAK Mentorship System

Prettige samenwerking, goede nuttige workshop

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Er werd goed gekeken naar persoonlijke wensen

Het was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor deze mooie terugkoppeling! Graag tot de volgende keer!!

MAK Mentorship System

Zeer prettig, altijd een snelle reactie en er wordt goed meegedacht met wat het beste bij je wensen past.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De workshops in onder andere vitality en stress management hebben onze eerstejaars studenten veel inzichten gegeven die ze helpen met studeren in deze bijzondere tijden.

Het was naar wens!

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie feedback. We zijn er volgend jaar graag weer bij!

JongCBS

Prettig, constructief

Ruimte voor oefeningen

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De introductie/kennismaking kan wat mij betreft iets korter

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie feedback. Graag tot de volgende keer!

Cell Signaling Technology

Goed, snelle reacties, flexibel

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De interatiesessies tussen medewerkers zelf, direct de theorie in praktijk brengen

Het was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie review!

ErgoS

Zeer positief

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Inzicht in bestaande theorieen en praktijkoefeningen

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Voorbereiding op het type bedrijf en op de huidige manier van netwerken, aquisitie.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie feedback!!

Verra Real Estate

Zeer prettig, wel prijzig in vergelijking met andere aanbieders

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

stukje maatwerk aan het einde van de workshop

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

tijdens corona misschien toch iets meer aanpassen bij uitvoer op locatie

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie review! Wij doen uiteraard onze uiterste best om te voldoen aan de Covid richtlijnen. We nemen het mee, zodat we er scherp op blijven. Graag tot de volgende keer.

Eneco eMobility

Fijn. Goede communicatie.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De interactie door polls en daarnaast het enthousiasme en kennis van de trainer vonden wij waardevol. Ze ging goed in op alle vragen. Daarnaast de praktische insteek met 3 voorbeelden wat je zelf... De interactie door polls en daarnaast het enthousiasme en kennis van de trainer vonden wij waardevol. Ze ging goed in op alle vragen. Daarnaast de praktische insteek met 3 voorbeelden wat je zelf kunt doen. We zouden graag nog de slides ontvangen.

naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor deze mooie review Danicha! Tot de volgende keer. De slides worden opgestuurd.

Prefound

Het was een leuke en interessante workshop en de communicatie en samenwerking is goed en soepel verlopen

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De handvatten om persoonlijk het meest effectief bezig te zijn, zowel op zakelijk als persoonlijk gebied.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Voor mij was het naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie review Mikki! Fijn dat deze online workshop geslaagd was!