Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Arno Kooijman Bijko bv

Positief

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Goed, Amber heeft veel geleerd en contact met de trainer Anneke was goed. Ook veel gelachen

Naar wens verlopen voor Amber

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel voor het vertrouwen Arno, we vonden het erg fijn om deze workshop voor jullie op maat te verzorgen!

Annelies Tobe Kinderopvang Ambacht

Heel prettig. Contact zeer betrokken en meedenken naar wensen.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja. Verwachtingen klopte met de daadwerkelijke training.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

klein minpuntje was dat het mailen van de vragenlijsten moeizaam verliep door een 'bug' in systeem. Werd wel snel opgepakt.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel voor de fijne samenwerking Annelies en de mooie feedback. Daar worden we blij van :-)

Rianne Glastra van Loon, Solvinity

Zeer professioneel & prettig

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Jazeker. De feedback van de deelnemers was heel positief

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was meer dan naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Rianne voor je mooie beoordeling en de prettige samenwerking. Fijn dat jullie tevreden zijn! Graag tot een volgende keer.

Kimvan Egmond / mkbasics.nl

Uitstekend! Ondanks het korte tijdsbestek hebben we samen snel een interessant en geslaagd programma weten op te zetten.

jazeker!

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Kim voor de mooie review, fijn dat je zo tevreden bent. We vonden het fijn samenwerken met jullie! Bedankt voor het vertrouwen en graag tot ziens!

Leonie Pluyter

Prima.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja, ontspannen sfeer en er werd veel gelachen.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was naar wens. De theorie had wat mij betreft aan het begin iets meer toegelicht mogen worden. Of een iets hoger niveau van de voorbeeld tekeningen.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Leonie, goed om te horen dat jullie een leuke en leerzame workshop Mindmappen hebben gehad. Zoals net ook telefonisch met je besproken, ook veel dank voor je tips voor een volgende keer,... Dankjewel Leonie, goed om te horen dat jullie een leuke en leerzame workshop Mindmappen hebben gehad. Zoals net ook telefonisch met je besproken, ook veel dank voor je tips voor een volgende keer, deze nemen we zeker mee!

Annemieke van Grol Haagse Hogeschool

Prima, snel reactie

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Uit de evaluaties blijkt dat het een leuke en leerzame training was.
Gemiddeld scoorden de deelnemers bij 'hoe heb je de gevolgde training ervaren' een 4 (5 puntenschaal)
Gemiddeld...
Uit de evaluaties blijkt dat het een leuke en leerzame training was.
Gemiddeld scoorden de deelnemers bij 'hoe denk je over de trainer' een 4,4 (5 puntenschaal)
Paar kleine puntjes;
De aansluiting bij het eigen werk werd wel hier en daar gemist, de duur werd door sommigen gescoord met een '2' en er werd aangegeven dat de trainster niet goed kon verwoorden wanneer je bepaalde technieken kan inzetten.
Daarnaast was het lokaal wat aan de kleine kant.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Evalueer je workshops direct! Dit geeft je heel veel informatie.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Annemieke, dat is erg fijn om te horen!
Je tips over de inhoud nemen we mee bij de volgende workshop in januari. Fijn dat jullie voor een groter lokaal zorgen.

GGD regio Utrecht

Prettig; jullie reageren snel en adequaat. halen goed de vraag en behoefte op en zorgen voor een passend aanbod.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja. het was wat hectisch maar dat was verwacht en lag vooral bij ons. de trainer gaf ons in korte tijd zicht in wat zelfsturend zijn betekent en inhoud. Een klein begin voor wie het onbekend is en... Ja. het was wat hectisch maar dat was verwacht en lag vooral bij ons. de trainer gaf ons in korte tijd zicht in wat zelfsturend zijn betekent en inhoud. Een klein begin voor wie het onbekend is en een opfrisser voor wie het al wist.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Sanne voor je review, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn!

Thalia Albracht JBL&G

Ja

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Als tip vanuit de medewerkers werd meegegeven ook rekening te houden met een meer informele setting. Tevens had er meer aandacht mogen zijn voor het feedback ontvangen. Nu lag de focus met name op... Als tip vanuit de medewerkers werd meegegeven ook rekening te houden met een meer informele setting. Tevens had er meer aandacht mogen zijn voor het feedback ontvangen. Nu lag de focus met name op het geven.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Thalia voor je mooie beoordeling! Dank ook voor je tip. We nemen nog even contact met je op hierover

Guus van Eijck / BRG Accountants & Belastingadviseurs B.V.

Prettig en professioneel

Absoluut!

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was echt geheel naar wens, wij kunnen niks bedenken dat beter kon (!).
Marco is een fijne vent, erg geschikt voor een dergelijke activiteit.
Bijna iedereen bij BRG vond de...
Het was echt geheel naar wens, wij kunnen niks bedenken dat beter kon (!).
Marco is een fijne vent, erg geschikt voor een dergelijke activiteit.
Bijna iedereen bij BRG vond de jongleer-workshop de leukste van de 3 workshops.

Marco straalt enthousiasme uit, draagt dat over en vooral de wijze waarop hij "zijn verhaal" vertelde en combineerde met het process dat alle medewerkers van BRG nu doormaken (door de aansluiting van BRG bij DRV) was inspirerend voor collega's en hartverwarmend voor mij als eigenaar. Hij daagde mensen uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan en kansen te zien en dat was precies waar deze dag om draaide. PS fijne achtergrond muziek ook erbij!

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel! Daar doen we het voor en worden wij ook heel blij van :-)

Arda Gillissen, Stadgenoot

Prettig en professioneel

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

3 verschillende workshops die alle drie aan de verwachtingen voldaan hebben.

geen opmerkingen