Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Rosie van der Heide, SenS!

Is erg positief ervaren

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja was een leuke workshop, maar er komt nog een extra training om nog een aantal andere aspecten aan de orde te stellen.

Alles was naar wens verlopen

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank je wel voor je feedback Rosie en op naar de volgende!

CST

Erg prettig, professioneel en hands on

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Doel om Time management te re-freshen is behaald en voldeed aan verwachting

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Fijne trainer in prettige sfeer

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Yvette, fijn om te horen!

Rosan van de Kuinder

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja erg leuk. Toekomst moet nog uitwijzen of we er daadwerkelijk iets mee gaan doen/het iets veranderd heeft.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Ik zou het zo snel niet weten.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Fijn om te horen, dankjewel Rosan! Jullie hebben nu een belangrijk en mooie basis gelegd voor de vervolgstappen.

Loes Verbaarschot

Zeer positief.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja. Het voldeed aan mijn verwachtingen.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was geheel naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel voor de fijne samenwerking Loes en de mooie feedback! We vonden het fijn en inspirerend om een workshop Werkgeluk voor jullie te verzorgen! Daar worden we blij van :-)

Desirée Suoth, APPR Hét Brancheburo

Vriendelijk, duidelijk, plezierig

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja! Van meerdere deelnemers heb ik gehoord dat ze het een goede, leerzame workshop vonden.

Het was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Desiree, fijn om te horen! We hebben de workshop Creatief denken met veel plezier voor jullie verzorgd. Heel graag tot een volgende keer!

Marieke Vink, Rijkswaterstaat

Prettig. Vragen werden snel en goed afgehandeld. Het was duidelijk bij wie vragen gesteld konden worden.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Jazeker. De chemie tussen de groep en trainster was goed. Het is goed duidelijk geworden op welke manier je nog meer tegen vraagstukken aan kunt kijken.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was zeker naar wens. Ik had het wel fijn gevonden om vooraf contact te hebben met de trainster. Zodat je al even wat zaken kunt uitwisselen.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Marieke voor je postieve review. Fijn om te horen dat jullie een mooie workshop Creatief denken hadden! Ook bedankt voor de tip, die nemen we zeker mee. Graag tot de volgende keer

Frans de Winter, CZ Tilburg

De samenwerking met Zakelijke Trainer is prima geweest. We hebben een lastig traject doorlopen qua planning en organisatie. Gedurende dat traject heeft Zakelijke Trainer zich laten zien als een... De samenwerking met Zakelijke Trainer is prima geweest. We hebben een lastig traject doorlopen qua planning en organisatie. Gedurende dat traject heeft Zakelijke Trainer zich laten zien als een flexibele partner en goed mee gedacht over de uitdagingen onderweg.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De workshops zijn door alle teams als zeer leerzaam en nuttig ervaren. In hoeverre de opgedane kennis nu in de praktijk gaat worden toegepast is even afwachten. Het zou wat mij betreft zeker helpen... De workshops zijn door alle teams als zeer leerzaam en nuttig ervaren. In hoeverre de opgedane kennis nu in de praktijk gaat worden toegepast is even afwachten. Het zou wat mij betreft zeker helpen als we dit proces levend houden door af en toe met het management / scrummaster community terugkomdagen zouden kunnen organiseren. Daarover zijn we al in overleg en kom ik nog op terug.

Alles was naar wens verlopen

Fortium

Wij hebben een prettige samenwerking gehad. De communicatie was duidelijke en voorafgaand aan de training waren er genoeg momenten om zaken af te stemmen.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het team dat de training gevolgd heeft was enthousiast en tevreden over het resultaat.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Bij een kleinere groep mag er iets meer op het persoonlijke vlak verder gegaan worden. Dat was de terugkoppeling die ik heb gekregen.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dat is fijn om te horen, dankjewel! Ook voor de tip, die nemen we mee.

Jobhunting Uitzenden

Prettig en duidelijk

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het doel is boven verwachting behaald, de trainer wist precies onze behoefte aan te voelen.

Het was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel voor de mooie review. Super dat jullie doelen zelfs boven verwachting zijn behaald!

Telecom Lifestyle Fashion B.V.

Erg fijn, snel en helder

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

ja het doel is zeker behaald

geen tips

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel voor de mooie review! Fijn dat jullie doelen zijn behaald en jullie zo tevreden zijn. Daar doen we het voor :-) Het was prettig om met jullie samen te werken, graag tot een volgende keer!