Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Arda Gillissen, Stadgenoot

Prettig

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ontspannen op een manier waar je vrolijk van wordt

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

1 uur is best lang, in het aanbod mag wel staan dat het 45 minuten is. Of er moet meer variatie in het programma zitten

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor je feedback Arda. Zoals telefonisch besproken, nemen wij jullie feedback zeker mee voor de volgende keer.

Iris, Elkerliek

Prettig. Snelle reactie, goed meedenken. De geboden workshop sloot direct goed aan op onze wens dus veel maatwerk was niet nodig, maar er werd zeker meegedacht hoe we het zo goed mogelijk voor onze... Prettig. Snelle reactie, goed meedenken. De geboden workshop sloot direct goed aan op onze wens dus veel maatwerk was niet nodig, maar er werd zeker meegedacht hoe we het zo goed mogelijk voor onze doelgroep konden aanbieden.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ik was zelf niet aanwezig maar heb positieve reacties gehoord van deelnemers. Goede mix van theorie, zelfreflectie en oefeningen.

naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Iris fijn om te horen. Jullie ook dank voor de prettige samenwerking!

Marjolein Rojo, OndernemersLift+

Als zeer prettig en professioneel.

Ja, doel behaald.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Nee, geen tip, ben zeer tevreden.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Fijn dat je zo tevreden bent Marjolein, dankjewel voor de mooie review! We hebben de workshop met veel plezier verzorgd voor jullie. Graag tot de volgende keer!

Everywhere Consulting

Professioneel, flexibel, kundig en snel qua reacties.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De van tevoren gestelde doelen zijn zeker behaald.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Eigenlijk was alles naar wens. Ook het checken een paar dagen van tevoren of alles in orde was werd zeer op prijs gesteld.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Joost, we vonden het ook erg fijn om met jullie samen te werken! Graag tot ziens!

Imke Smulders - EY

Positief

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De kandidaten waren erg enthousiast en werden uit hun comfortzone gehaald.

Alles was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Imke, goed om te horen! Graag tot de volgende keer!

Axians

De samenwerking was erg prettig. snel schakelen, goed meedenken en pro actief met ideeen.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

we hebben een super dag gehad, in een carrousel 3 verschillende workshop gevolgd. de workshops waren afzonderlijk en in willekeurige volgorde te volgen maar sloten ook goed op elkaar aan.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

alles was helemaal naar wens

Stasja Olejniczak

Het was een prettige samenwerking.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Iedereen was zeer enthousiast. Er waren enkele Ynnovators in de zaal waar de inhoud van de workshop al bekend was. Die hebben uiteindelijk niet veel nieuws gehoord. De mensen die nog niet bekend... Iedereen was zeer enthousiast. Er waren enkele Ynnovators in de zaal waar de inhoud van de workshop al bekend was. Die hebben uiteindelijk niet veel nieuws gehoord. De mensen die nog niet bekend waren met creatief denken zijn zeer geïnspireerd geraakt.

Alles was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank je wel! Hopelijk tot de volgende keer!

Melanieke

Prettig en meedenkend

zeker! geslaagd

was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Melanieke, wat leuk om te lezen! We vonden het ook fijn om met jullie mee te denken en samen te werken voor een waardevolle bijdrage aan jullie loopbaan evenement. Graag weer tot de... Dankjewel Melanieke, wat leuk om te lezen! We vonden het ook fijn om met jullie mee te denken en samen te werken voor een waardevolle bijdrage aan jullie loopbaan evenement. Graag weer tot de volgende keer!

Rijkswaterstaat

Prettig. er is goed afgestemd wat we wilden en er is op een correcte manier gehandeld.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ja. Binnen de korte tijd zijn alle aspecten behandeld en er was ruimte voor kleine oefeningen.

Het was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de review Roel. Graag tot de volgende keer!

R. Sieswerda, afdeling ruimtelijk beheer van emeente De Fryske marren

Goede communicatie, telefonische en schriftelijke voorbereiding uitstekend. Workshop heeft inhoudelijk prima voldaan aan de gemaakte afspraken.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Sybren speelde prima in op de sfeer in de groep en wist de spanningsboog goed vast te houden. De interactieve en flexibele manier van presentatie werd als zeer prettig ervaren. Heeft in elk geval... Sybren speelde prima in op de sfeer in de groep en wist de spanningsboog goed vast te houden. De interactieve en flexibele manier van presentatie werd als zeer prettig ervaren. Heeft in elk geval opgeleverd dat mijn medewerkers serieus aan de slag willen gaan met zelfsturing. De meerwaarde van (nog meer) samenrweken sluit goed aan bij de kernwaarden van onze organisatie. Medwewerkers reageerden achteraf zeer positief over de middag en de ideen over verdere acties zijn al volop in de discussies. Al met al heeft de werkshop prima voldaan aan mijn verwachtingen en is een goede impuls geweest voor verdere ontwikkeling van mijn team.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De onderwerpen iets meer verbinden en onderbrengen in een structuur van traditionaeel naar zelfsturend. Mogelijk iets meer aandacht voor de valkuilen die je daarbij tegenkomt.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dankjewel Ruud, fijn om te horen dat de workshop Kickstart zelfsturende teams aan je verwachtingen heeft voldaan. Goed ook om te horen dat ook je team zo positief is en ermee aan de slag is gegaan.... Dankjewel Ruud, fijn om te horen dat de workshop Kickstart zelfsturende teams aan je verwachtingen heeft voldaan. Goed ook om te horen dat ook je team zo positief is en ermee aan de slag is gegaan. Dank voor je tip die nemen we zeker mee voor de volgende keer!