Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Jacqueline van Velthuizen

Heel professioneel en fijne communicatie

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

zeker, er werd van tevoren goed doorgevraagd over het doel en het resultaat was goed.

Het was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie terugkoppeling Jacqueline!

Guido GroupM

Soepel

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt Guido! Graag tot de volgende keer.

Bert de Vries NS

De samenwerking verliep soepel en adequaat.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Kennis van de methode is overgebracht op een interactieve manier met veel doe-werk.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Aan het eind een discussie voeren met mogelijkheden voor toepassing bij onze afdeling dan wel breder NS .

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor deze mooie review Bert!

RDW

Top

De humor en groepsinteractie

was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Ontzettend bedankt voor deze mooie review!! Hopelijk hebben jullie een leuke jubileum dag gehad. Graag tot de volgende keer!

Siri Geluk, Avanade

Prima, training was soepel opgezet en ook op de dag zelf is het soepel verlopen.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het was een gezellige, leuke middag met z'n allen. Niet veel nieuwe kennis, maar wel een goede herhaling van al bekende kennis.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De trainer las erg veel op van de slides. Ik had het gevoel alsof ze zelf niet goed getraind was in het onderwerp en niet de expert was. Mijn tip zou zijn om de presentatie iets beter voor te... De trainer las erg veel op van de slides. Ik had het gevoel alsof ze zelf niet goed getraind was in het onderwerp en niet de expert was. Mijn tip zou zijn om de presentatie iets beter voor te bereiden zodat het professioneler overkomt.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de feedback. Wij nemen jullie opmerkingen mee Siri. Hopelijk tot ziens.

Hanneke Poppeliers CBS

Prima. Beetje onhandig dat wij moesten afwijken van de gebruikelijke inkoopprocedure omdat de factuur vooraf betaald moest worden.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Dat Sanne zich goed had geïnformeerd van te voren en het idee had in te zetten op het omgaan met weerstand aan de deur. Hiermee sloot ze goed aan bij de belevingswereld van de interviewers waardoor... Dat Sanne zich goed had geïnformeerd van te voren en het idee had in te zetten op het omgaan met weerstand aan de deur. Hiermee sloot ze goed aan bij de belevingswereld van de interviewers waardoor de korte tijd die beschikbaar was zinvol ingevuld werd.

Naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de positieve review! Hopelijk tot ziens!

Marieke Geuvers - Gemeente Lelystad

Er was duidelijke en snelle communicatie, erg prettig.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De training voldeed aan de verwachtingen. Het meest waardevol vonden wij dat iedereen zich open stelde. Een van onze doelen was elkaar beter leren kennen, dat is gelukt.

Het was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank je wel Marieke! Fijn dat jullie tevreden zijn. Hopelijk spreken we elkaar nog in de toekomst. Succes met alle ontwikkelingen.

Tessa, gemeente Amsterdam

Positief en leerzaam. Ook de aanloop richting de workshop ging fijn, er was goed contact.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ik vond het waardevol om eens stil te staan bij hetgeen dat ons gelukkig maakt binnen ons werk. Daar praten wij nooit over, vooral omdat we allemaal op ons eigen projecten werken. Terwijl het er ook... Ik vond het waardevol om eens stil te staan bij hetgeen dat ons gelukkig maakt binnen ons werk. Daar praten wij nooit over, vooral omdat we allemaal op ons eigen projecten werken. Terwijl het er ook omgaat waar we samen (als team) energi van krijgen. Ook was het Levend LinkedIn heel leuk, we kwamen erachter dat het mogelijk is om gebruik te maken van elkaars expertise. In dat opzicht is het teamgevoel versterkt en heeft dit bijgedragen aan het beoogde doel.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was naar wens, ga vooral zo door! :)

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Wouw wat een positieve reactie! Super goed om te lezen, dankjewel!

Leonard Zuidhof

Goed, duidelijke communicatie per telefoon en mail. Afstemming was goed.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ons doel was met name een goede/leuke workshop geven als 'aftrap'. Daarnaast op inhoud ook wat meegeven qua persoonlijke ontwikkeling. Daarin zat dan ook de meerwaarde en is voor ons het doel gehaald.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Het was naar wens. Hoewel we het hierover vooraf uitgebreid gehad hebben, hebben we ingezien dat 1,5 uur echt kort is voor een dergelijke workshop. Ook voor onszelf is dit een aandachtspunt.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor je mooie review Leonard, fijn dat je onze samenwerking zo positief hebt ervaren.

Robin overbeek Bloem / Royal FloraHolland

Prettige samenwerking. Fijn dat Zakelijke Trainer zich heeft verdiept in onze branche, processen en taken door middel van een bedrijfsbezoek. Voorafgaand aan de workshop ook de presentatie met... Prettige samenwerking. Fijn dat Zakelijke Trainer zich heeft verdiept in onze branche, processen en taken door middel van een bedrijfsbezoek. Voorafgaand aan de workshop ook de presentatie met elkaar doorgenomen. Top!

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De kennismaking oefening waarin de talenten en passies naar voren kwamen en de presentatie skills.
Goede sfeer tijdens de sessie.
elkaars passies en talenten leren kennen en het deel...
Goede sfeer tijdens de sessie.
elkaars passies en talenten leren kennen en het deel storytelling is goed aan bod gekomen. Ook voldoende interactie met de groep, waardoor iedereen een actieve houding had.
Het deel eigenaarschap en zelf regie pakken zonder dat je beschikt formeel mandaat is wat onderbelicht. Dat is geen verwijt, want ligt aan onszelf en heeft ook te maken met de cultuur in een organisatie. Tijd speelt daarin ook een bepalende factor, want je had beperkt tijd.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Eén opmerking en dat is het tempo van de training. Dit mag hoger.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor je feedback Robin! Hopelijk tot ziens (en bedankt voor het inspirerende bedrijfsbezoek).