Over de trainer ben ik tevreden
Over de klantvriendelijkheid ben ik tevreden
Over de reactiesnelheid ben ik tevreden
Over de nazorg ben ik tevreden
Over het meedenken vooraf ben ik tevreden

Prettig

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De combinatie van inhoud en plezier.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

Aantal contactpersonen reduceren. Ik begon met Susan, daarna Marlies en Maureen. En Margriet als workshopleider.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de terugkoppeling. Wij begrijpen dat een vaste contactpersoon prettiger is, door omstandigheden was dit niet het geval. Hopelijk tot een volgende keer, dan zullen we dit zeker waarborgen!

In eerste contact was het aftasten met wij als organisatie wilden en daarbij de training goed te laten aansluiten. Het was prettig dat Maureen Overbeek met ons mee dacht.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het programma in de offerte was erg uitgebreid, daar kwamen we achter tijdens de intake met de trainsters. Het was te uitgebreid voor het tijdsbestek dat we hadden. Nadat we elkaar hadden gesproken... Het programma in de offerte was erg uitgebreid, daar kwamen we achter tijdens de intake met de trainsters. Het was te uitgebreid voor het tijdsbestek dat we hadden. Nadat we elkaar hadden gesproken hadden we een programma waarin alle punten die we wilden behandelen aan bod kwamen.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

In eerste contact duidelijk aangeven wat prijsindicatie zal zijn indien er meerdere trainers ingehuurd zullen worden. Wij kwamen daar later achter waardoor er miscommunicatie ontstond. Uiteindelijk... In eerste contact duidelijk aangeven wat prijsindicatie zal zijn indien er meerdere trainers ingehuurd zullen worden. Wij kwamen daar later achter waardoor er miscommunicatie ontstond. Uiteindelijk zijn we tot een goed compromis gekomen.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor jullie feedback! Fijn dat jullie de workshops zo positief hebben ervaren.
De tarieven staan vast, echter er was helaas sprake van miscommunicatie, heel vervelend, fijn dat we er uit zijn gekomen. Graag tot de volgende keer!

De samenwerking was prima. voldoende overleg en de resultaten waren zoals verwacht.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

de mix van reflectie en luchtigheid.

het was naar wens.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie terugkoppeling Lex!

Marnik Verschoor / Rabobank

Hele fijne samenwerking! Zowel tijdens alle voorbereidingen en de dag zelf is alles vlekkeloos verlopen. Aangezien we een dag voor 130 man organiseerden was het een flinke organisatie, maar... Hele fijne samenwerking! Zowel tijdens alle voorbereidingen en de dag zelf is alles vlekkeloos verlopen. Aangezien we een dag voor 130 man organiseerden was het een flinke organisatie, maar ZakelijkeTrainer heeft ons geweldig bijgestaan in de organisatie ervan.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Ons doel was om alle deelnemers op een interessante en informatieve manier kennis te laten maken met het thema vitaliteit. Hierop hebben we 3 verschillende workshops gegeven, en na de evaluatie... Ons doel was om alle deelnemers op een interessante en informatieve manier kennis te laten maken met het thema vitaliteit. Hierop hebben we 3 verschillende workshops gegeven, en na de evaluatie kunnen we stellen dat de beleving van de dag ook bij onze deelnemers heel positief is geweest. Voor ons is dit het meest waardevolle van de hele dag :)

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

NLP workshop wellicht iets dieper op de stof in laten gaan, verder alles naar wens!

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor deze review Marnik! Wij kijken ook terug op een mooie dag met jullie.

Customs Knowledge

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

dat we de training op maat konden afstemmen zodat de onze wensen en trainingsdoelen goed behandeld konden worden.

alles was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie terugkoppeling. Veel succes nog de komende weken van 2019 en hopelijk tot in het nieuwe jaar.

Stichting Cordaid

De samenwerking is in alle opzichten prettig verlopen

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Dat de training aan de verwachtingen van de deelnemers heeft voldaan

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

De casussen meer op de organisatie richten

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor jullie mooie review! Succes met alle ontwikkelingen en hopelijk tot de volgende keer.

Friso Veenstra, Wageningen University & Research

Uitstekend

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Een theoretisch kader waar we praktisch mee aan de slag kunnen

Alles naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Dank voor de mooie review Friso!

Y. Buchele / Cell Signaling Technology Europe BV

Als altijd erg prettig, korte lijnen en heldere communicatie

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Doel qua theorie is behaald, niveau van training sloot goed aan op doelgroep. Miste nog wat praktische toepassing, maar in overleg is een vervolg mogelijk.

Heb je een tip voor een volgende keer of was het naar wens?

iets meer breaks, deelnemers vonden het lastig concentratie zo lang vast te houden.

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de mooie terugkoppeling Yvette!

Eva Eleveld - UMC Utrecht

Prima, korte lijntjes en heldere communicatie.
Trainer was prima geschikt voor het doel

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

De inspiratie en zelfkennis die de training opleverde voor de projectleiders

het was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt voor de feedback Eva. Hopelijk tot een volgende keer!

Angela Barendregt - Hoogendoorn Growth Management

Erg positief, er werd snel contact opgenomen voor het beantwoorden van vragen. Daarnaast werd er erg goed geluisterd naar de wensen en hieraan voldaan.

Wat vond je het meest waardevol in de training/workshop?

Het enthousiasme van de trainer, heel mooi om te zien hoe ze onze medewerkers uit hun comfort-zone kreeg. Een leuke enthousiaste workshop waarbij er goed werd geluisterd naar onze wensen. Ons doel... Het enthousiasme van de trainer, heel mooi om te zien hoe ze onze medewerkers uit hun comfort-zone kreeg. Een leuke enthousiaste workshop waarbij er goed werd geluisterd naar onze wensen. Ons doel rondom teambuilding is bereikt.

Alles was naar wens

Reactie ZakelijkeTrainer.nl:

Bedankt Angela! Graag tot de volgende keer.